tjalla Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Er tvist nødvendigvis en positiv ting...? Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Er tvist nødvendigvis en positiv ting...? I enkelte tilfeller. Det veier opp f.eks i filmer som Sixth Sense og...Hmm, vel, Sixth Sense da. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Den så da veldig spennende ut. Hva går historien ut på? Basert på ein teiknefilmserie, ein amerikansk som etterliknar japanske seriar. Fire folkeslag kontrollerer kvart sitt element, eld, vatn, jord og luft. Guten vi såg er den siste i sitt folk, kan kontrollera luft. Dei onde eldfolka vil drepa han. Gaske ok teiknefilm. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg har M. Night på følgende: The Sixth Sense: 6 Unbreakable: 5 Signs: 4 The Village: 4 The Happening: 1 Dette er ganske uavhengig av twisten, Signs var f eks spennende lenge før twisten og tjente ingenting på å være så ulogisk. The Village var også underholdende fordi den var spennende, ikke pga twisten. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Terningkast eller 10-er skala? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Pinlig. Enda ikke sett Sixth Sense. Terningkast: Unbreakable: 4 Signs: 3 Lady In The Water: 1 The Happening: 1 Endret 23. juni 2009 av tjalla Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Poor choice of words perhaps. Siden de tidligere filmene hans setter sin tillit i twisten, er jo ikke de resterende 100 min noe særlig å skryte av. Jeg skjønte den setninga mye bedre nå. Ingen av Shyamalan-filmene er veldig avhengig av tvistene, bortsett fra Den Sjette Sansen. De to mest elendige er riktignok de uten tvister så hvem vet. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) Poor choice of words perhaps. Siden de tidligere filmene hans setter sin tillit i twisten, er jo ikke de resterende 100 min noe særlig å skryte av. Jeg skjønte den setninga mye bedre nå. Ingen av Shyamalan-filmene er veldig avhengig av tvistene, bortsett fra Den Sjette Sansen. De to mest elendige er riktignok de uten tvister så hvem vet. Hvis du ikke merket at The Happening sugde før du oppdaga at det ikke kom noen tvist, så tror jeg du lyver. Altså, en tvist ville da aldri ha gjort filmen bedre. Endret 23. juni 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 The Happening er det værste skvipet jeg har sett på Kino. Hater ex-dama for å ha tvingt meg med på den. Den sjette sansen 7 Signs 5 Unbreakebole 6 The Crappening -394 Av det jeg har hørt av min yngre og tyngre bror så er The Village pure crap også. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 The Sixth Sense : 6 (fikk twisten ødelagt før jeg så den) Signs: 7 The Village: 3 (ødelagt slutt) The Happening: 2 Jeg har ikke akkurat sterke meninger om fyren. De fleste filmene er vel grei underholdning. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 (endret) De fleste filmene er vel grei underholdning. Nei. Endret 23. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Han er en av favorittregissørene mine, men Airbender tviler jeg på at blir noe bra. Basert på en Cartoon Network eller Nickolodeon-serie (eller hva det heter) for unger, noe asiatisk tegneseriedrit sikkert. Det er rart hvordan ting endte opp for han, først lagde han Sixth Sense, deretter gikk han videre til å lage Unbreakable, også toppet han det med Signs. Tre mesterverk av sinnsyk klasse på rad, også bare faller alt fra hverandre. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Unbreakebole setter jeg på 8,5 eller 9, herlig film, fra skuespillere, steming til musikken. 6th sense får noen plusser for at man faktisk skvatt en del, twisten var sånn passe Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg likte det Village, jeg. Glad det ikke var "monstere". Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg likte det Village, jeg. Glad det ikke var "monstere". Well, thank you. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Terningkast eller 10-er skala? Det var terningkast, jeg klarer ikke 10er-skala. Sixth Sense er et moderne mesterverk av en thriller. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Sixth Sense har et kult konsept, men er samtidig kongen av logiske brister så det blir alt i alt en OK film for min del. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Han er en av favorittregissørene mine, men Airbender tviler jeg på at blir noe bra. Basert på en Cartoon Network eller Nickolodeon-serie (eller hva det heter) for unger, noe asiatisk tegneseriedrit sikkert. Det er rart hvordan ting endte opp for han, først lagde han Sixth Sense, deretter gikk han videre til å lage Unbreakable, også toppet han det med Signs. Tre mesterverk av sinnsyk klasse på rad, også bare faller alt fra hverandre. Hvordan kan du kalle Signs for et mesterverk? Middelmådig, kjedelig thriller med en usmakelig religionspropaganda. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Middelmådig og kjedelig? Vi så ikke samme film. Jeg la heller ikke merke til propagandaen, men så er jeg ikke typen som kaller filmer med et budskap jeg liker for "viktig" og budskap jeg ikke liker for "propaganda". ^^ Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Følte aldri det var nødvendig å se Signs etter å ha lest Maddox sin anmeldelse av filmen da den kom ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå