Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den så da veldig spennende ut. Hva går historien ut på?

Basert på ein teiknefilmserie, ein amerikansk som etterliknar japanske seriar. Fire folkeslag kontrollerer kvart sitt element, eld, vatn, jord og luft. Guten vi såg er den siste i sitt folk, kan kontrollera luft. Dei onde eldfolka vil drepa han.

Gaske ok teiknefilm.

Lenke til kommentar

Jeg har M. Night på følgende:

The Sixth Sense: 6

Unbreakable: 5

Signs: 4

The Village: 4

The Happening: 1

Dette er ganske uavhengig av twisten, Signs var f eks spennende lenge før twisten og tjente ingenting på å være så ulogisk. The Village var også underholdende fordi den var spennende, ikke pga twisten.

Lenke til kommentar
Poor choice of words perhaps. Siden de tidligere filmene hans setter sin tillit i twisten, er jo ikke de resterende 100 min noe særlig å skryte av.

Jeg skjønte den setninga mye bedre nå.

Ingen av Shyamalan-filmene er veldig avhengig av tvistene, bortsett fra Den Sjette Sansen. De to mest elendige er riktignok de uten tvister så hvem vet.

Lenke til kommentar
Poor choice of words perhaps. Siden de tidligere filmene hans setter sin tillit i twisten, er jo ikke de resterende 100 min noe særlig å skryte av.

Jeg skjønte den setninga mye bedre nå.

Ingen av Shyamalan-filmene er veldig avhengig av tvistene, bortsett fra Den Sjette Sansen. De to mest elendige er riktignok de uten tvister så hvem vet.

Hvis du ikke merket at The Happening sugde før du oppdaga at det ikke kom noen tvist, så tror jeg du lyver. Altså, en tvist ville da aldri ha gjort filmen bedre.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

The Happening er det værste skvipet jeg har sett på Kino.

Hater ex-dama for å ha tvingt meg med på den.

Den sjette sansen 7

Signs 5

Unbreakebole 6

The Crappening -394

Av det jeg har hørt av min yngre og tyngre bror så er The Village pure crap også.

Lenke til kommentar

Han er en av favorittregissørene mine, men Airbender tviler jeg på at blir noe bra. Basert på en Cartoon Network eller Nickolodeon-serie (eller hva det heter) for unger, noe asiatisk tegneseriedrit sikkert. Det er rart hvordan ting endte opp for han, først lagde han Sixth Sense, deretter gikk han videre til å lage Unbreakable, også toppet han det med Signs. Tre mesterverk av sinnsyk klasse på rad, også bare faller alt fra hverandre.

Lenke til kommentar
Han er en av favorittregissørene mine, men Airbender tviler jeg på at blir noe bra. Basert på en Cartoon Network eller Nickolodeon-serie (eller hva det heter) for unger, noe asiatisk tegneseriedrit sikkert. Det er rart hvordan ting endte opp for han, først lagde han Sixth Sense, deretter gikk han videre til å lage Unbreakable, også toppet han det med Signs. Tre mesterverk av sinnsyk klasse på rad, også bare faller alt fra hverandre.

Hvordan kan du kalle Signs for et mesterverk? Middelmådig, kjedelig thriller med en usmakelig religionspropaganda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

• Opprett ny...