Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

snip

 

Hehe, nå ber du om bank fra Dotten og resten av Bayknelerne.

Jeg er dessverre klar over det. Q.Q

 

Jeg var åpen for å like den, og den hadde nok av spennende elementer innimellom der, men jeg klarte ikke la være å la de klissete, ekle scenene ødelegge. Hvor mange drar for å se romantikk falskere enn puppene til Palmela Andersons pupper i en sånn film? Skuespillet var så lite troverdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Jeg har akkurat kommet hjem fra transformers. Jeg endte opp med å bli lei flere år før den var ferdig. Jada, jeg visste hva jeg gikk til, men jeg klarer ikke la være å bli sur for hvordan de klarer å fucke opp en sånn film med de teite klisjeene. Så klissete at det føles ut som om man har tråkket i en blanding av honning, brus og husholdningsaft. Jeg endte også opp med å hate Megan Fox. Det dumme blikket hennes får henne til å se ut som en ku, og hun klapper ikke igjen kjeften mer enn en gang iløpet av filmen. Greit du er klar for cock, men jeez.

 

Men men, gratis kino og godis i en ganske tom sal er fint.

Har du ikke sett en Bay film før? Kan ikke forvente annet.

Men så lenge filmen underholder så ^^

Lenke til kommentar

Quoter dagbladet:

 

"At dette er noe av det dummeste jeg har sett på kino er ingen overdrivelse. Det er flotte, dyre amerikanske biler, store håndvåpen, smekre, lettkledde, leppomadepolstrede damer og testosteronfylte roboter, mikset sammen til et pompøst, heseblesende oppjaget kaos av en våt fjortisdrøm,"

 

Det er nettopp det over som gjør at jeg VIL se filmen. Jeg har robot-fetish :)

Men de kunne godt spart seg masse kjærlighetskliss, sikkert. Det er vel for jentenes del. Bleh.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Det er det jeg har sagt lenge, jeg skulle ØNSKE alle actionfilmene sluttet med klissete kjærlighetsplott eller sønner som er emo og ikke liker faren sin også kommer de sammen etterhvert..klissete kliss.

 

Jeg vil ha tilbake actionfilmer fra 80-tallet med Dolph Lundgren, Chuck Norris &Co. Ikkeno klin eller damehistorier eller angstfylte far/sønn forhold, bare action og redde verden. Og mangla man skurker, var det bare å slenge inn et subplott om narkobaroner som hadde sin private ninja army, og vips, hundrevis av salto-hoppende, svart/rød/gulkledde skurker å punche og sparke ned for heltene.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Har du ikke sett en Bay film før? Kan ikke forvente annet.

Tja, Bay har lagd både gode og dårlige filmer, så det er ikke noen homogenitet i en Bay-opplevelse.

Sier ikke at han lager dårlige filmer,men at filmene han lager er klisjefult.

Enkelte av filmene som har kommet fra den mannen er meget bra. (The Rock,Bad Boys)

 

(resten er i min mening elendige.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...