Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg forstår ikke hvordan folk kan synes at Friday 13th er så dårlig. Det er perfekte filmer å slappe av med. Jason får vel ikke hockeymaska før i 3`eren viss jeg husker rett, og den ungen som shaver hodet sitt er vel nr. 4 eller 5. Hva mer trenger folk enn en diger morder med hockey maske, og alt det som LarsP lista opp over meg?

Jason Takes Manhattan er jo ingen kvalitets film, men den har noen fancy drap og en teleporterende Jason.

 

Evil Dead remake har det jo vært snakk om en tid nå. Var jo et tidspunkt der det var snakk om at Ashton Kutcher skulle ta over som Ash. Det hadde vært ren og skjær galskap. Ingen er Ash, utenom Bruce Campbell.

Lenke til kommentar

Slasher-filmer er jo sjeldent blitt sett på som kvalitet. Men jeg har ikke noe imot enkel underholdning, og det er det de fleste slasher-filmene er. Alltid koslig å se en tullete massemorder gå løs på en gjeng dumme ungdommer.

 

I noen tilfeller er det til og med to av morderne:

img_445e0d9470e5f.jpg

 

Blir sjeldent bedre enn Jason og Freddy i samme film :wee:

Lenke til kommentar

Jeg tror Quentin Tarantino ryktene er avfeid. Tror det var snakk om at han skulle lage en Friday the 13th film for noen år siden, men det skjedde aldri. Bare tull å remake de filmene.

 

Var jo også rykter om Michael Myers vs Pinhead og Freddy vs Jason vs Ash. Den siste kunne blitt interessant, men fallhøyden er faen høy.

Lenke til kommentar
http://imdb.com/title/tt0758746/

 

Jonathan Liebesman som er mannen bak den nye Friday the 13th filmen.

8136051[/snapback]

 

Jeg må innrømme at jeg er sinnsykt skeptisk til remaken. De fleste forventer vel Jason labbende rundt med macheten sin, men karen er jo ikke med i filmen en gang. Tror jeg leste noe om at de skulle blande inn 2`eren på en måte, men husker ikke helt. Husker ikke hvor jeg leste det heller. Har mer tro på Halloween remaken faktisk, selv om jeg syns at det er på tide at Hollywood og andre vestlige regissører gjør noe originalt, og ikke bare lager remakes og oppfølgere.

 

Edit: Glemte en ting: Machete: The Movie :dribble: (som jeg hater smileys)

Endret av xkharonx
Lenke til kommentar

Urk. Prøver å overtale madammen til at vi skal se noen gamle klassikere i kveld, men så vil hun heller se "Skycaptain and the blablabla" fordi Jude Law er så kjekk :wallbash:

 

Hadde jeg prøvd meg på en "nei jeg vil se Sin City fordi Alba er så sykt flott" så ville jeg fått en pute i hodet. Life is not fair.

 

Prøvde å se Skycaptain and bladabladabla en gang og sovnet midt under den. Aldri hatt motivasjon eller behov for å prøve å se den igjen.

 

Damn you Jude Law!

Lenke til kommentar

Alba er jo uansett bare en birolle i Sin City, det er gutta som er i hovedsetet. Willis og Rourke gjør fantastiske roller. Og han andre.

Jeg syns faktisk hun lille jenta fra "mamma og datter"-serien på TVN er minst like sexy med alle korsene sine, hun som spiller hore.

 

Edit: satan husker jo ingen navn nå, typisk.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...