Nopros Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Jeg forstod det sånn at du ville bytte VHS mot enten penger eller DVD. Var det feil? Det var riktig, men ikke mot bare en DVD. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Tror du har bedre sjangs å bli kvitt de på Råkk & Rålls. Aldri hørt om, har de lokaler ved Hamar? Det er en bruktsjappe i Oslo, den har dessverre ikke lokaler i Hamar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Meryl Streep er 60 i dag......hun rulte i Hjortejegern anyway Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Å så forbanna snaxy hu var seint på 70-tallet. Manhattan og Kramer vs Kramer f.eks. Glimrende skuespiller - bare så synd hu måtte rote seg bort i Mamma Mia. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Hun klarte å sterke Mamma Mia spørr du meg.. Opp til en, tja.. 2-3/10 ^^ Endret 22. juni 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Hun er jo fantastisk i Doubt ihvertfall. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Ser på Lost on mars. Stikker i hjertet å se Harvey Keitel i en slik helt forferdelig remake serie. Endret 22. juni 2009 av co2 Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Er originalserien god? Altså, verdt-en-titt-blant-alle-de-andre-flotte-seriene god? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Ja faktisk. Har ikke fått sett det episode etter episode, men innimellom. Veldig sjeldent jeg liker serier, men denne merket jeg meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 http://www.youtube.com/watch?v=-Qae_TUTeGo I dag er det 25 år siden Karate Kid hadde premiere......jeg ble jævlig trist da jeg hørte om Miyagis bortgang , han virket som en veldig ålreit fyr........ RIP Pat Morita Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Nå sitter jeg og ser på The Great Escape. Det er så utrolig spennende når alle skal ut av tunnelen! Faen, nå ble de tatt Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 (endret) Hehe, xbox-traileren til Street Fighter 4 brukte den Karate Kid-sangen også. Fant ikke på youtube seff. Endret 22. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Bør ses nattestid. Kan ikke forklare helt hvorfor, men den passer seg bare ikke når det er lyst ute og de fleste andre er våkne. Gud som jeg forpester sommern i kombinasjon med et voldsomt filmhumør. Går jo ikke ann å se film før i 8-9-tida på kvelden. Sitter her og tenker på å snurre film, men midnatssol Den rette feelinga er helt fraværende. Takk Kraften for persienner og gardiner i det minste. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Så for litt siden "The Illusionist" igjen. Genial film! Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Har du sett The Prestige? Hvis ikke, se den, siden du likte The Illusionist så godt. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 22. juni 2009 Del Skrevet 22. juni 2009 Nå sitter jeg og ser på The Great Escape. Det er så utrolig spennende når alle skal ut av tunnelen! Faen, nå ble de tatt Er det virkelig så spennende, når du sitter på ett forum og skriver samtidig? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Jeg har akkurat kommet hjem fra transformers. Jeg endte opp med å bli lei flere år før den var ferdig. Jada, jeg visste hva jeg gikk til, men jeg klarer ikke la være å bli sur for hvordan de klarer å fucke opp en sånn film med de teite klisjeene. Så klissete at det føles ut som om man har tråkket i en blanding av honning, brus og husholdningsaft. Jeg endte også opp med å hate Megan Fox. Det dumme blikket hennes får henne til å se ut som en ku, og hun klapper ikke igjen kjeften mer enn en gang iløpet av filmen. Greit du er klar for cock, men jeez. Men men, gratis kino og godis i en ganske tom sal er fint. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Nå sitter jeg og ser på The Great Escape. Det er så utrolig spennende når alle skal ut av tunnelen! Faen, nå ble de tatt Er det virkelig så spennende, når du sitter på ett forum og skriver samtidig? Ja, for sånne kommentarer er alltid en slager. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 snip Hehe, nå ber du om bank fra Dotten og resten av Bayknelerne. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Har du sett The Prestige? Hvis ikke, se den, siden du likte The Illusionist så godt. Har sett "The Prestige" også en kjempe bra film! Hmm, kanskje jeg skal se den i kveld? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå