CypheroN Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Vikernes spilte bass på De Mysteriis Dom Sathanas... som regnes for Mayhem's beste plate. Dritbra plate. Bassen er litt care tho. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Det albumet er alt for tr00. Dessuten suger Atilla. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Mayhem Vocalist VS. battle er jeg så ekstremt lei av. Ingen av de suger. Forresten ekstremt off-topic. Siste av meg i denne debatten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Og har vel lite å gjøre i filmprat-tråden også, så det får fortsette i metal-tråden. attila er care-sjefen, btw. Endret 19. juni 2009 av Bytex Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Mega Shark vs. Giant Octopus må jo være bra. Gleder meg til å se den idag :!: . Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Helvete, gledet meg til Star Trek premieren idag, men så finne jeg ut at den er blitt avlyst. Rullen har blitt sendt til Oslo istedet for Førde. Fy faen så sløvt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Star Trek-premieren? Er det snakk om oppfølgeren eller har jeg gått en måned tilbake i tid? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Star Trek-premieren? Er det snakk om oppfølgeren eller har jeg gått en måned tilbake i tid? I min hjemmby såklart. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Star Trek-premieren? Er det snakk om oppfølgeren eller har jeg gått en måned tilbake i tid? Kom igjen nå, vær litt mer fra storbyen så er vi i mål. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 filmen er ikke en gang planlagt for kinoen min! Tror de har tatt sommerferie tidlig.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Star Trek-premieren? Er det snakk om oppfølgeren eller har jeg gått en måned tilbake i tid? Kom igjen nå, vær litt mer fra storbyen så er vi i mål. Jeg så TDK på premieredagen i USA, jeg er så storby at jeg har en egen del av kroppen min hvor kun prostituerte vandrer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Star Trek-premieren? Er det snakk om oppfølgeren eller har jeg gått en måned tilbake i tid? Kom igjen nå, vær litt mer fra storbyen så er vi i mål. Jeg så TDK på premieredagen i USA, jeg er så storby at jeg har en egen del av kroppen min hvor kun prostituerte vandrer. Ja, hvordan går det med de ladyboyene foresten? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Micheal Bay quitting action movies Et lite innslag i debatten - hva tror du, Montag? Endret 19. juni 2009 av quakie Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Micheal Bay quitting action movies Et lite innslag i debatten - hva tror du, Montag? Så forbanna lei all den barnslige sytingen rundt Bay. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Mega Shark vs. Giant Octopus må jo være bra.Gleder meg til å se den idag :!: . Som om filmen ikke var dårlig fra før, denne scenen gjorde underverker på humøret :!: . Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Micheal Bay quitting action movies Et lite innslag i debatten - hva tror du, Montag? *Sukk* Trist. "It's easy to go shoot an art movie in a winery in the South of France. But people have no idea how hard it is to create something like Transformers. They review me before they've even seen the movie." Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) Micheal Bay quitting action movies Et lite innslag i debatten - hva tror du, Montag? Hehe, hadde det enda vært så vel, men dette er ikke annet enn et pr-stunt. Bay vil fortsette å spy ut "awesome" robotfilmer så lenge det fins kvisete tenåringer med tannregulering og null kritisk sans. Endret 19. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 så lenge det fins kvisete tenåringer med tannregulering og null kritisk sans. at du sa jeg var hvafornoe? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Dotten har en unge som snart er tenåring, men jeg så hverken kviser eller regulering når jeg traff han for to uker siden. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Bay har aldri brydd seg om kritikerne før, så det kommer som en overraskelse. Han vet like godt som alle andre at kritikere ikke har noe å si for de filmene han lager. Det som er viktig er at publikum underholdes og at filmen selger, og det gjør de. At enkelte ikke klarer å skille god action fra dårlig action er en ting, men Transformers ble jo godt mottatt av kritikere og publikum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå