Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Så akkurat There Will Be Blood. Filmen var spennende og ekstremt gjennomført, men har på følelsen at dette er en film jeg vil få mer ut av når jeg er eldre. Noen som har noe å si på det?

Siden du likte den nå så vil du mest sansynlig like den når du er eldre og, men kanskje enda litt bedre. Jeg likte den kjempegodt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så akkurat There Will Be Blood. Filmen var spennende og ekstremt gjennomført, men har på følelsen at dette er en film jeg vil få mer ut av når jeg er eldre. Noen som har noe å si på det?

Nei, faktisk ikke. Det er rett og slett helt naturlig.

Vel og merke så lenge man har en interesse for film og stadig utvider horisonten. Det er jo ingen naturlig sammenheng mellom alder og filmsmak.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Cuns drømmefilm blir realitet. Innspilling begynner visstnok om 5 uker i følge Trejo selv..

Yay!!

Selv om jeg rå digger planet terror, må jeg si at traileren til manchete var høydepunktet

Helt enig, den traileren var jævlig fet :p Jeg er forresten en av de få som likte Death Proof bedre enn Planet Terror også.

I dag våknet jeg rundt 11 av heftig regnvær ute. Elsker sånne dager :p Satte på Chinatown med veldig god samvittighet og koste meg gløgg ihjel! Flott film som har holdt seg veldig godt syntes jeg. Anbefales til de som ikke ennå har sett den...

Lenke til kommentar
Cuns drømmefilm blir realitet. Innspilling begynner visstnok om 5 uker i følge Trejo selv..

Yay!!

Selv om jeg rå digger planet terror, må jeg si at traileren til manchete var høydepunktet

Helt enig, den traileren var jævlig fet :p Jeg er forresten en av de få som likte Death Proof bedre enn Planet Terror også.

I dag våknet jeg rundt 11 av heftig regnvær ute. Elsker sånne dager :p Satte på Chinatown med veldig god samvittighet og koste meg gløgg ihjel! Flott film som har holdt seg veldig godt syntes jeg. Anbefales til de som ikke ennå har sett den...

You lucku bastard, you lucky lucky bastard.

Jeg måtte ut i regnværet jeg, og måtte ut med en hund som ikke ville tisse så jeg ble stående i været i 20 minutter.

Jeg måtte så handle for bestemoren min. Når jeg endelig kom hjem igjen var jeg så våt at jeg fikk vannskade på hjernen og nå sitter jeg og sikkler foran skjermen og slå meg i hode med en murstein.

Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar
You lucku bastard, you lucky lucky bastard.

Jeg måtte ut i regnværet jeg, og måtte ut med en hund som ikke ville tisse så jeg ble stående i været i 20 minutter.

Jeg måtte så handle for bestemoren min. Når jeg endelig kom hjem igjen var jeg så våt at jeg fikk vannskade på hjerner og nå sitter jeg og sikkler foran skjermen og slå meg i hode med en murstein.

Haha det hørtes crap ut. Digg å ikke ha hund og bo langt fra needy besteforeldre. Kan også legge til at jeg hadde teppe og kakao xD

Lenke til kommentar

Awesome, gleder meg til den. :D

Her er traileren en anglais, i HD hvis du trykker deg inn på Youtube (tror ikke det blir noe HD når man ser den på forumet her, eller?):

Se filmen hos Youtube

Revolutionary Road kan anbefales sånn smått. Skuespillet var bra, til tider veldig bra, handlingen er kjent men fremdeles unik nok til å interessere. Problemet for meg ble at jeg av og til kom inn på tanken om at nå ser jeg på to skuespillere som gjør jobben sin, og ikke en historie om to mennesker. Av og til blir man tatt litt ut av handlingen på grunn av at det blir litt mye høydrama, og den klarte ikke engasjere meg sånn veldig. Men den er noe å vurdere hvis du lurer på hvilken film du skal leie eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...