CypheroN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Så akkurat There Will Be Blood. Filmen var spennende og ekstremt gjennomført, men har på følelsen at dette er en film jeg vil få mer ut av når jeg er eldre. Noen som har noe å si på det? Siden du likte den nå så vil du mest sansynlig like den når du er eldre og, men kanskje enda litt bedre. Jeg likte den kjempegodt. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Så akkurat There Will Be Blood. Filmen var spennende og ekstremt gjennomført, men har på følelsen at dette er en film jeg vil få mer ut av når jeg er eldre. Noen som har noe å si på det? Nei, faktisk ikke. Det er rett og slett helt naturlig. Vel og merke så lenge man har en interesse for film og stadig utvider horisonten. Det er jo ingen naturlig sammenheng mellom alder og filmsmak. Endret 18. juni 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Tenk så mye penger det går til det der. Tenk så mye bra film det kunne vært laget for det der... Som sannsynligvis ikke hadde tjent pengene tilbake igjen. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Cuns drømmefilm blir realitet. Innspilling begynner visstnok om 5 uker i følge Trejo selv.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Cuns drømmefilm blir realitet. Innspilling begynner visstnok om 5 uker i følge Trejo selv.. Yay!! Selv om jeg rå digger planet terror, må jeg si at traileren til manchete var høydepunktet Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Cuns drømmefilm blir realitet. Innspilling begynner visstnok om 5 uker i følge Trejo selv.. Yay!! Selv om jeg rå digger planet terror, må jeg si at traileren til manchete var høydepunktet Helt enig, den traileren var jævlig fet Jeg er forresten en av de få som likte Death Proof bedre enn Planet Terror også. I dag våknet jeg rundt 11 av heftig regnvær ute. Elsker sånne dager Satte på Chinatown med veldig god samvittighet og koste meg gløgg ihjel! Flott film som har holdt seg veldig godt syntes jeg. Anbefales til de som ikke ennå har sett den... Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Cuns drømmefilm blir realitet. Innspilling begynner visstnok om 5 uker i følge Trejo selv.. Yay!! Selv om jeg rå digger planet terror, må jeg si at traileren til manchete var høydepunktet Helt enig, den traileren var jævlig fet Jeg er forresten en av de få som likte Death Proof bedre enn Planet Terror også. I dag våknet jeg rundt 11 av heftig regnvær ute. Elsker sånne dager Satte på Chinatown med veldig god samvittighet og koste meg gløgg ihjel! Flott film som har holdt seg veldig godt syntes jeg. Anbefales til de som ikke ennå har sett den... You lucku bastard, you lucky lucky bastard. Jeg måtte ut i regnværet jeg, og måtte ut med en hund som ikke ville tisse så jeg ble stående i været i 20 minutter. Jeg måtte så handle for bestemoren min. Når jeg endelig kom hjem igjen var jeg så våt at jeg fikk vannskade på hjernen og nå sitter jeg og sikkler foran skjermen og slå meg i hode med en murstein. Endret 18. juni 2009 av Gunfreak Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 You lucku bastard, you lucky lucky bastard.Jeg måtte ut i regnværet jeg, og måtte ut med en hund som ikke ville tisse så jeg ble stående i været i 20 minutter. Jeg måtte så handle for bestemoren min. Når jeg endelig kom hjem igjen var jeg så våt at jeg fikk vannskade på hjerner og nå sitter jeg og sikkler foran skjermen og slå meg i hode med en murstein. Haha det hørtes crap ut. Digg å ikke ha hund og bo langt fra needy besteforeldre. Kan også legge til at jeg hadde teppe og kakao xD Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva tenker dere om dette? Jeg gleder meg! KLIKK Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hva tenker dere om dette? Jeg gleder meg!KLIKK Remake av sin egen film har jo ikke noe særlig, men siden det er Raimi kan alt skje. Jeg er spent! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Comments: Before the script is written, Raimi and Co. are on the hunt for a new director Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Hmm, det virker usikkert dette. Mest sannsynlig blir det bare tull. Lenke til kommentar
AlexGM Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) For å si det sånn, om ikke Bruce Campbell spiller Ash / en hovedrolle, så gidd jeg ikke se den Endret 18. juni 2009 av AlexGM Lenke til kommentar
Montag Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 (endret) Uffameg, dette var fælt. Denne unnskyldningen av en film kommer til å gjøre rent bord på neste Razzles, med unntak av et par priser til Mr Awesome selvsagt. Se filmen hos Youtube Endret 18. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 18. juni 2009 Del Skrevet 18. juni 2009 Awesome, gleder meg til den. Her er traileren en anglais, i HD hvis du trykker deg inn på Youtube (tror ikke det blir noe HD når man ser den på forumet her, eller?): Se filmen hos Youtube Revolutionary Road kan anbefales sånn smått. Skuespillet var bra, til tider veldig bra, handlingen er kjent men fremdeles unik nok til å interessere. Problemet for meg ble at jeg av og til kom inn på tanken om at nå ser jeg på to skuespillere som gjør jobben sin, og ikke en historie om to mennesker. Av og til blir man tatt litt ut av handlingen på grunn av at det blir litt mye høydrama, og den klarte ikke engasjere meg sånn veldig. Men den er noe å vurdere hvis du lurer på hvilken film du skal leie eller noe sånt. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 Til diskusjonen om fotballfilmar tidlegare i tråden: Duleep Allirajah Why aren't there any decent football films? From Sly Stallone saving Nazi penalties to Frodo Baggins running with hooligans, the beautiful game comes off badly. http://www.spiked-online.com/index.php/site/earticle/7053/ Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 (endret) OBS, spoiler. http://io9.com/5246360/mcg-spills-the-extr...ng-you-wont-see Oh lord, bare viser hvor fantastisk udugelig McG er. Endret 19. juni 2009 av co2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 OBS, spoiler.http://io9.com/5246360/mcg-spills-the-extr...ng-you-wont-see Oh lord, bare viser hvor fantastisk udugelig McG er. Nå må vi ikke gjøre narr av den neste Bay da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 OBS, spoiler.http://io9.com/5246360/mcg-spills-the-extr...ng-you-wont-see Oh lord, bare viser hvor fantastisk udugelig McG er. Nå må vi ikke gjøre narr av den neste Bay da. Du burde ikke være stolt over å ikke kunne se forskjellen på god og dårlig action. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 19. juni 2009 Del Skrevet 19. juni 2009 OBS, spoiler.http://io9.com/5246360/mcg-spills-the-extr...ng-you-wont-see Oh lord, bare viser hvor fantastisk udugelig McG er. Nå må vi ikke gjøre narr av den neste Bay da. Du burde ikke være stolt over å ikke kunne se forskjellen på god og dårlig action. Hør, hør! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå