Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Pinhead er jo med i Hellraiser 1, kanskje ikke i noen stor grad, men karen er der. Men skal være enig med LarsP at han ikke akkurat går under slasher killer.

 

The Dentist er jo kvalitet. Sovna mens jeg prøvde å se Maniac Cop, og Dr. Giggles har jeg ikke noen kjennskap til. Men steike ta det finnes mye merkelig i slasher sjangeren. Men den skumleste er Billy i Black Christmas (ikke remaken).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hellraiser 1 har ikke med Pinhead i det hele tatt, faktisk. Den handler bare om ei dame som dreper menn, og drar dem inn i et rom i huset der den avdøde eksen hennes "bor" under gulvet som en slags organisk masse, og jo flere lik han får fortære, jo mere menneskelig blir han. Vi får se ham i alle stadiene, fra pulserende masse til menneskelignende uten hud osv.

8130648[/snapback]

Ser vi ikke pinhead på starten da han menneskerestene-mannen blir drept mens han fortsatt lever?

Lenke til kommentar
Synes alle fredag den 13. filmene er utrolig latterlige, så Jason havner høyt opp på min liste over tåpelige slasher killers

8131258[/snapback]

 

Ikke drit deg ut da.. De filmene er jo klassikere. Genialt som faen. :!:

8132482[/snapback]

 

Den serien er kvalitet over hele linja. Jason er jo faen tøffere enn toget. I tillegg er det vel den slasher serien med høyest bodycount, og det er jo alltid bra.

Lenke til kommentar
Den serien er kvalitet over hele linja. Jason er jo faen tøffere enn toget. I tillegg er det vel den slasher serien med høyest bodycount, og det er jo alltid bra.

8132601[/snapback]

Det er fredag den 13. dvdboks jeg er på søken etter, nå som jeg har gått igjennom Elm Street, Leprechaun og Halloween, men finner ingen i sone 2 :--/

Har sett 2eren tror jeg, synes å huske at den var skikkelig dårlig riktignok. Den hvor han ungen shava hodet.

Lenke til kommentar
The Evil Dead Remake  :roll:

 

Tja, jeg vet ikke helt ha jeg skal si. Noen meninger?

8132678[/snapback]

Blir ikke noe Evil Dead uten Bruce Campbell. Slik er det bare.

 

Det er fredag den 13. dvdboks jeg er på søken etter, nå som jeg har gått igjennom Elm Street, Leprechaun og Halloween, men finner ingen i sone 2 :--/

Har sett 2eren tror jeg, synes å huske at den var skikkelig dårlig riktignok. Den hvor han ungen shava hodet.

8132694[/snapback]

Tar noen filmer før Jason blir den Jason de fleste kjenner til (med hockeymaske osv.). I første filmen er det ikke Jason som er morderen en gang.

Lenke til kommentar
Du kan jo alltids spørre Platekompaniet, PlayX eller CDON om å bestille inn Fredag den 13'ende boks :)

8132766[/snapback]

Ser ut som at jeg må det.

 

Hva! Skal de lage Remake av Evil Dead?! Jammen, det kan de jo ikke! Originalene er jo geniale! Bruce Campbell sine dansene øynebryn er legendariske.

 

"I'll swallow your soul, I'll swallow your soul!" "Swallow this!" *pang!*

Lenke til kommentar
Ikke drit deg ut da.. De filmene er jo klassikere. Genialt som faen.
Den serien er kvalitet over hele linja. Jason er jo faen tøffere enn toget. I tillegg er det vel den slasher serien med høyest bodycount, og det er jo alltid bra.

Har dere tilfeldigvis sett "Jason Takes Manhattan"??

 

post-116005-1173656097_thumb.jpg

 

Jason ligger begravet under vann (atter en gang). To tenåringer bestemmer seg for å kose seg litt i båten og ankrer opp. Ankeret setter seg fast i en undervanns strømkabel, og et par tusen Volt sendes gjennom Jason. Og vips, så er Jason i live og klar til slakt.

 

Filmen er så tåpelig at det er til å grine av! Dårlig skuespill og dårlig plott. Jason slo faktisk hodet av en fyr i filmen. Ikke noe blod, neinei!

 

En av mange utrolig dårlige Friday the 13th. filmer! Husker også at jeg så en med en synsk dame... jeg tror jeg gråt meg i søvn den natten...

Endret av megosta
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...