Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hadde faktisk muntlig eksamen idag i medie og informasjonskunnskap. I løper av de siste dagene har vi laget en kortfilm som jeg egentlig ble ganske fornøyd med. Feel free to share Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg så Coraline i sta. Den var veldig søt, og ganske...syre. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Er The Deer Hunter en litt treg film eller? Tenkte jeg skulle sette den på nå, men er litt trøtt. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Starten er veldig treg, men blir mere fart på den etter 1 timer Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Tror jeg smeller den på med en gang. Blir jo bare mer og mer trøtt så jeg fatter ikke at jeg (alltid) venter med å starte. Grunnen til at jeg er trøtt er egentlig at jeg så 300 i natt og har dermed lite søvn på bok. Hva skjedde med at jeg sluttet å se film på kvelden? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Noen som vet om det skal være førpremierer av Transformers 2 ? Var på førpremiere for eneren.. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Starten er veldig treg, men blir mere fart på den etter 1 timer Er vel heller omvendt. Den siste halvtimen kunne de kuttet bort. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Har noen sett Coraline? Vi skal på kino i morgen med klassen og jeg tenkte å se den istedet for 17 Again, som jeg er rimelig sikker på er en haug med dritt. Men er Coraline noe å bruke penger på, eller skal jeg rett og slett velge 17 Again og torturere meg selv innvendig? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Starten er veldig treg, men blir mere fart på den etter 1 timer Er vel heller omvendt. Den siste halvtimen kunne de kuttet bort. De kunne ikke kuttet bort noe som helst. Fantastisk oppbygning i én time, så helvetes vietnam som er fantastisk fremført, så hjemkomsten som tærer meg ihjel. Så God Bless America. Fantastisk. Er det én film som skal være tre timer, så er det denne. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg ville absolutt sett denne filmen ovenfor 17 again, som mest sannsynligvis er dritt. Den får bra kritikk da, på RT.com 88% med 7.6/10 (193 anmeldelser), imdb.com: 8.1/10 (14,922 votes) Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Tror jeg smeller den på med en gang. Blir jo bare mer og mer trøtt så jeg fatter ikke at jeg (alltid) venter med å starte. Grunnen til at jeg er trøtt er egentlig at jeg så 300 i natt og har dermed lite søvn på bok. Hva skjedde med at jeg sluttet å se film på kvelden? Liten vits i å riske en god filmopplevelse på noe så dumt som trøtthet. The Deer Hunter er ikke akkurat den kvikkeste filmen, og kan fort funke som en sovepille. Edit: Nå har du antakeligvis puttet på filmen for lengst så denne advarselen ble litt poengløs. Endret 16. juni 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Har noen sett Coraline? Vi skal på kino i morgen med klassen og jeg tenkte å se den istedet for 17 Again, som jeg er rimelig sikker på er en haug med dritt. Men er Coraline noe å bruke penger på, eller skal jeg rett og slett velge 17 Again og torturere meg selv innvendig? Du så ikke at jeg skrev kun noen poster ovenfor? Jeg likte den veldig godt vertfall. Veldig bra teknisk og morsom historie. Litt syretripp men skikkelig søt. Anbefales absolutt. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Ach wunderbar! Jeg har nettopp sett en perle av en film! The Escapist, med en brilijant Brian Cox i hovedrollen, og en latterlig god Damian Lewis i en bi-rolle. Rupert Wyatt! et britisk regissørnavn for fremtiden! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jeg synes ikke The Escapist var noe særlig jeg, litt for forvirrende. Mulig det er en film jeg må se i en litt mer våken tilstand. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Mulig det er en film jeg må se i en litt mer våken tilstand. Det er nok en fordel... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Jeg synes ikke The Escapist var noe særlig jeg, litt for forvirrende. Mulig det er en film jeg må se i en litt mer våken tilstand. Kan godt forstå det, men jeg blir så "dyp og feminin" av meg såpass sent på natta og med høyt sukkerinnhold, så kan godt hende at det var derfor jeg likte den så godt. Var det en spesiell del du ikke forsto? Endret 16. juni 2009 av NiXx Lenke til kommentar
Montag Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Wow, Solomon Kane, basert på Robert "Conan" Howards verk, ser jaggu ut til å bli en real morofilm. Så langt har filmen fått glitrende anmeldelser. Se her og her Når den kommer på kino er fortsatt uklart, da distribusjonsavtalene fortsatt ikke foreligger. Det er bare å håpe at vi får se den før året er omme... Endret 16. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ach wunderbar!Jeg har nettopp sett en perle av en film! The Escapist, med en brilijant Brian Cox i hovedrollen, og en latterlig god Damian Lewis i en bi-rolle. Rupert Wyatt! et britisk regissørnavn for fremtiden! The Escapist er herlig. Akkurat idet jeg trodde jeg var lei fengselsfilmer så kom denne godbiten vimsende forbi. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Ser ut som ny Indiana Jones-film er godt på vei: http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=56314 Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 17. juni 2009 Del Skrevet 17. juni 2009 Eerm, det er to filmer jeg leste om her i denne tråden for en laaaang (laaaaaaang) stund siden, men likevel, husker fortsatt. # 1: En film der nazistene rømte til den mørke siden av Månen? # 2: En kunstfilm der istedet for at maskingeværene lagde lyd, kom det "Ratatata" fra munningene? Anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå