Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg smeller den på med en gang. Blir jo bare mer og mer trøtt så jeg fatter ikke at jeg (alltid) venter med å starte.

Grunnen til at jeg er trøtt er egentlig at jeg så 300 i natt og har dermed lite søvn på bok. Hva skjedde med at jeg sluttet å se film på kvelden?

Lenke til kommentar
Starten er veldig treg, men blir mere fart på den etter 1 timer

Er vel heller omvendt. Den siste halvtimen kunne de kuttet bort.

De kunne ikke kuttet bort noe som helst. Fantastisk oppbygning i én time, så helvetes vietnam som er fantastisk fremført, så hjemkomsten som tærer meg ihjel. Så God Bless America. Fantastisk. Er det én film som skal være tre timer, så er det denne.

Lenke til kommentar
Tror jeg smeller den på med en gang. Blir jo bare mer og mer trøtt så jeg fatter ikke at jeg (alltid) venter med å starte.

Grunnen til at jeg er trøtt er egentlig at jeg så 300 i natt og har dermed lite søvn på bok. Hva skjedde med at jeg sluttet å se film på kvelden?

Liten vits i å riske en god filmopplevelse på noe så dumt som trøtthet. The Deer Hunter er ikke akkurat den kvikkeste filmen, og kan fort funke som en sovepille.

Edit: Nå har du antakeligvis puttet på filmen for lengst så denne advarselen ble litt poengløs.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
Har noen sett Coraline? Vi skal på kino i morgen med klassen og jeg tenkte å se den istedet for 17 Again, som jeg er rimelig sikker på er en haug med dritt. Men er Coraline noe å bruke penger på, eller skal jeg rett og slett velge 17 Again og torturere meg selv innvendig?

Du så ikke at jeg skrev kun noen poster ovenfor?

Jeg likte den veldig godt vertfall. Veldig bra teknisk og morsom historie. Litt syretripp men skikkelig søt. Anbefales absolutt.

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke The Escapist var noe særlig jeg, litt for forvirrende. Mulig det er en film jeg må se i en litt mer våken tilstand.

Kan godt forstå det, men jeg blir så "dyp og feminin" av meg såpass sent på natta og med høyt sukkerinnhold, så kan godt hende at det var derfor jeg likte den så godt.

Var det en spesiell del du ikke forsto?

Endret av NiXx
Lenke til kommentar

Wow, Solomon Kane, basert på Robert "Conan" Howards verk, ser jaggu ut til å bli en real morofilm.

solomonkaneposter.jpg

Så langt har filmen fått glitrende anmeldelser. Se her og her

Når den kommer på kino er fortsatt uklart, da distribusjonsavtalene fortsatt ikke foreligger. Det er bare å håpe at vi får se den før året er omme...

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Ach wunderbar!

Jeg har nettopp sett en perle av en film!

The Escapist, med en brilijant Brian Cox i hovedrollen, og en latterlig god Damian Lewis i en bi-rolle.

Rupert Wyatt! et britisk regissørnavn for fremtiden!

The Escapist er herlig. Akkurat idet jeg trodde jeg var lei fengselsfilmer så kom denne godbiten vimsende forbi.

Lenke til kommentar

Eerm, det er to filmer jeg leste om her i denne tråden for en laaaang (laaaaaaang) stund siden, men likevel, husker fortsatt.

# 1: En film der nazistene rømte til den mørke siden av Månen?

# 2: En kunstfilm der istedet for at maskingeværene lagde lyd, kom det "Ratatata" fra munningene?

Anyone?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...