Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Den beste må være den med de tre cheerleaderne. Jeg måtte jukse for å få til den, creds til Empire for den oppgaven, og creds til de som klarer den uten å jukse. Den er jo bare syk. Men så nevnes den etter man har klart alle også da. ^^ Jeg fant et nettsted som snakket om oppgaven. Var ikke en fasit,men flere som hjalp hverandre med hjelp av hints. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Fan den med cheerleaderne nå. Den beste i oppgaven, virkelig. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Fan den med cheerleaderne nå. Den beste i oppgaven, virkelig. Hjelp. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Attack of the Clones :!: Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hadde muntlig i dag og beholdt B'en fra oppgaven. Sommerferie, film og master til høsten. Framtiden er nogenlunden sikra. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 26/50 nå. Æsj, jeg forstår ikke den "Jaws"-delen. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Jah, jeg jukset meg fram til de. Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Etter å ha klart rundt 35 på egenhånd jukset jeg med til endel. Er på 49/50 nå, og finner søren meg ikke den siste. Har trykket rundt over alt på bildet, men finner ikke det siste objektet... Her er objektene jeg har funnet... noen som ser hvilken jeg har glemt? 01 - To pirater som sitter 02 - De "identiske" jentene 03 - De to tårnene + en mann som er "Kongen av ringene" 04 - Kroken på tanken 05 - Mannen som maler prikker på toget 06 - 3.1415926 07 - Baby med millionlapp bundet til seg… 08 - Glade føtter 09 - En sag 10 - En gladiator… 11 - En melkekartong 12 - Sjokoladeplate 13 - Pianisten på taket 14 - Menn som bærer bildet Skrik 15 - Et fly som har krasjet 16 - Et skilt som forbyr gamle menn 17 - Men med to barn 18 - Et anker 19 - En konge som fisker 20 - 20yrs (isbelagt) 21 - Flere skilter 22 - En mørk ridder 23 - Astrologi tegn 24 - Mann som børster av en stjerne 25 - Et grønt skilt som viser en avstand 26 - To fioliner 27 - Ën grav og et skotsk flagg 28 - Et monster og noen hunder 29 - En dame som intervjuer en vampyr 30 - En vindmølle 31 - En ørn som holder bokstaven "I" 32 - En bolt/skrue 33 - En tynn rød linje 34 - To menn bærer noe intyllet i et engelsk flagg 35 - Et strykejern 36 - Et fly med bilde av en slange utenpå 37 - En mann som går på en line 38 - En bil som kjører inn i en drage 39 - En dame som svømmer med haier 40 - En kråke/en fugl 41 - Trafikk/kø 42 - To flagg det står "dads" på 43 - CCC - TRE romerske bokstaver 44 - Regnestykke/matrise 45 - En kråke/fugl som holder en blomst 46 - En klokke som holder på å hoppe, og en sommerfugl 47 - Tre veldig små barn 48 - En dame som kværner bøker, kan det være fiksjon...? 49 - En dame som kaster en murstein ned Med svar (aka med spoilers) 01 - To pirater som sitter - Pirates of the Caribbean 02 - De "identiske" jentene - Attack of the Clones 03 - De to tårnene + en mann som er "Kongen av ringene" - Two Towers 04 - Kroken på tanken - Hook 05 - Mannen som maler prikker på toget - Trainspotting 06 - 3.1415926 - Pi 07 - Baby med millionlapp bundet til seg… - Million Dollar Baby 08 - Glade føtter - Happy Feet 09 - En sag - Saw 10 - En gladiator… - Gladiator 11 - En melkekartong - Milk 12 - Sjokoladeplate - Chocolat 13 - Pianisten på taket - the Pianist 14 - Menn som bærer bildet Skrik - Scream 15 - Et fly som har krasjet - Crash 16 - Et skilt som forbyr gamle menn - No Country for old men 17 - Men med to barn - Children of men 18 - Et anker - Anchorman 19 - En konge som fisker - The Fisher King 20 - 20yrs (isbelagt) - Ice Age 21 - Flere skilter - Signs 22 - En mørk ridder - The dark knight 23 - Astrologi tegn - Zodiac 24 - Mann som børster av en stjerne - Stardust 25 - Et grønt skilt som viser en avstand - the green mile 26 - To fioliner - Liar Liar 27 - Ën grav og et skotsk flagg - Last king of Scotland 28 - Et monster og noen hunder - Monsters Inc 29 - En dame som intervjuer en vampyr - Interview With the Vampire 30 - En vindmølle - Moulin Rouge 31 - En ørn som holder bokstaven "I" - Eagle Eye 32 - En bolt/skrue - Bolt 33 - En tynn rød linje - Thin Red Line 34 - To menn bærer noe intyllet i et engelsk flagg - The english patient 35 - Et strykejern - Iron Man 36 - Et fly med bilde av en slange utenpå - Snakes on a plane 37 - En mann som går på en line - Walk the Line 38 - En bil som kjører inn i en drage - Enter the dragon 39 - En dame som svømmer med haier - Swimming with sharks 40 - En kråke/en fugl - The crow 41 - Trafikk/kø - Traffic 42 - To flagg det står "dads" på - Flags of our fathers 43 - CCC - TRE romerske bokstaver - 300 44 - Regnestykke/matrise - Matrix 45 - En kråke/fugl som holder en blomst - iris 46 - En klokke som holder på å hoppe, og en sommerfugl - Diving Bell and the butterfly 47 - Tre veldig små barn - Little Children 48 - En dame som kværner bøker, kan det være fiksjon...? - Pulp Fiction 49 - En dame som kaster en murstein ned - Brick Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Liker under de to føttene (Happy Feet) så finner du noe på gresset. Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 ^Hehe, utrolig at jeg ikke så den lille kløverengen... Uansett ferdig (med litt hjelp fra andre, så er vel ikke så veldig mye å være stolt av). Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Haha, har nettopp oppdaget Parents Guide på IMDB, festlig å lese hva man liksom skal bry seg om Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Owen Wilson says "I made it to second base". Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Leste nettopp om monty python and the holy grail. tydligvis er det viktlig å få med at en man får en ku på seg. Eller at det hintes i at noen karakterer tyr til kanibalisme. De hadde til og med " man taunts another with some uses of profanity. He mentions "waving his private parts in his general direction." Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvor finner jeg kråken som skal være Iris? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hvor finner jeg kråken som skal være Iris? Iris er en blåfarge, og hva er blått med kråken? Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Leste nettopp om monty python and the holy grail. tydligvis er det viktlig å få med at en man får en ku på seg. Eller at det hintes i at noen karakterer tyr til kanibalisme. De hadde til og med " man taunts another with some uses of profanity. He mentions "waving his private parts in his general direction." Her er mer morsom/trist lesing: http://www.capalert.com/capreports/index.htm lost points due to the father (Tommy Lee Jones) being exposed to his daughter while wearing only his underwear and a heterosexual couple in bed with skin showing Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Det var virklig triste saker, noen mennesker burde bare gå å legge seg og aldri stå opp igjen Lenke til kommentar
Rabbid Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 (endret) Iris er en blåfarge, og hva er blått med kråken? Blomsten er Iris, kråken er The Crow Ferdig med alle naa, maatte jukse naar jeg kom til 40 Endret 16. juni 2009 av Rabbid Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 16. juni 2009 Del Skrevet 16. juni 2009 Hadde faktisk muntlig eksamen idag i medie og informasjonskunnskap. I løper av de siste dagene har vi laget en kortfilm som jeg egentlig ble ganske fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå