salamiking Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Noen av folket her som har sett The Man Who Would Be King?Virkelig en av mine favoritt filmer. Anbefales! Den skulle egentlig bli lagd på 50-tallet en gang. Med Humphrey Bogart i hovedrollen. Det prosjektet ble selvfølgelig lagt på is da han døde. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Noen av folket her som har sett The Man Who Would Be King?Virkelig en av mine favoritt filmer. Anbefales! Den skulle egentlig bli lagd på 50-tallet en gang. Med Humphrey Bogart i hovedrollen. Det prosjektet ble selvfølgelig lagt på is da han døde. Det visste jeg ikke, synes uansett at Sean Connery og Michael Caine gjør utmerkede roller som eventyrerene Daniel Dravot og Peachy Carnehan. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Snakes on a plane på tv2 nå. Koslig film^^ Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Snakes on a plane på tv2 nå. Koslig film^^ Egentlig en drittfilm, men jeg likte klisjéene Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Snakes on a plane på tv2 nå. Koslig film^^ Egentlig en drittfilm, men jeg likte klisjéene På samme måte er Wanted underholdende. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Snakes on a plane på tv2 nå. Koslig film^^ Egentlig en drittfilm, men jeg likte klisjéene Sålangt i filmen så sier jeg meg enig med deg^^ Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 "I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!" Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 "I've had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!" var faktisk ein veldig underholdane film men ein ting irriterer meg: melkeslanger blir tolka som giftig, noko dei ikkje er... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Hvorfor er det egentlig en drittfilm? Den gjør jobben sin og serverer varene: Artig konsept, gory og nasty i passende dose, god spenning, bra utføring og morsom. Filmen gjør med andre ord akkurat det en lettbeint actionthriller fra Hollywood skal gjøre. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Godt utført dritt, altså. Tittelen er det beste Var det ikke avstemning på nettet som avgjorde tittelen? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 http://www.imdb.com/title/tt1263704/ Dokumentar om Stanley Kubrick. Ikke om filmene hans, men om Kubrick som person. Interessant og fasinerende! Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Så Snakes on a Plane på TV2 i kveld.. fyf for en drittfilm Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Nå har jeg sittet en time og dvelet om jeg skal se The Third Man eller The Night of the Hunter. Men det blir heller senga. bleh. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hvilken bør jeg se nå? Choose; Benjamin Button Slumdog Millionaire Goodfellas Apokalypse Nå Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Apocalypse Now er den beste der, men er tre timer lang, og absolutt ikke noe jeg ville sett nå. Goodfellas er fin, Slumdog også. Hadde nok tatt sistnevnte. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Hmm.. valg valg valg.. http://www.imdb.com/title/tt0421715/fullcredits#cast Hvordan har det seg at Brad Pitt er på alle covre o.l. men midt på cast-lista her? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 Fordi han har hovedrollen i filmen. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 14. juni 2009 Del Skrevet 14. juni 2009 (endret) Ja, og bør derfor være øverst på cast-lista? Endret 14. juni 2009 av Wikipedersen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå