DoktorBacon Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Tja... synes dette så veldig lite vågalt ut og jeg føler jeg allerede kan gjette hvordan historien vil utvikle seg. Håper jeg tar feil og Scorsese har noen overraskelser på lur. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Nå har jeg lest til eksamen i 12 timer og tenker det er på tide med en pause. Jeg tenker jeg setter på Con Air. Hva syns folket om den? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg likte den godt før. Så tok jeg et gjensyn for noen måneder siden og ble litt skuffa. Huska den som kul og tøff, men den er utrolig klisjé-full og er full av masse dårlige replikker. Og Cage gjør ikke akkurat sin beste rolle. Kommer nok ikke til å se den igjen, men den er ikke helt på jordet heller. Ganske middels. Buscemi er jo med, så det er bra. Og John Cusack og John Malkovich. Så ganske godt cast. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg likte den godt før. Så tok jeg et gjensyn for noen måneder siden og ble litt skuffa. Huska den som kul og tøff, men den er utrolig klisjé-full og er full av masse dårlige replikker. Og Cage gjør ikke akkurat sin beste rolle. Kommer nok ikke til å se den igjen, men den er ikke helt på jordet heller. Ganske middels. Buscemi er jo med, så det er bra. Og John Cusack og John Malkovich. Så ganske godt cast. Jeg bryr meg ikke om at den er klisjé-full i dag. Etter å ha lest 90 sider med pensum-stoff er jeg klar for en Cage-film som jeg ikke trenger å tenke stort på Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg likte den godt før. Så tok jeg et gjensyn for noen måneder siden og ble litt skuffa. Huska den som kul og tøff, men den er utrolig klisjé-full og er full av masse dårlige replikker. Og Cage gjør ikke akkurat sin beste rolle. Kommer nok ikke til å se den igjen, men den er ikke helt på jordet heller. Ganske middels. Buscemi er jo med, så det er bra. Og John Cusack og John Malkovich. Så ganske godt cast. Jeg bryr meg ikke om at den er klisjé-full i dag. Etter å ha lest 90 sider med pensum-stoff er jeg klar for en Cage-film som jeg ikke trenger å tenke stort på Kos deg Husk popcorn! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Blitt litt obsessed av Dr. Strangelove etter å ha sett filmen, har lest litt og sånn. Så så jeg traileren for moro skyld. Virkelig en av de beste trailerne jeg har sett! Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Blitt litt obsessed av Dr. Strangelove etter å ha sett filmen, (...) Du er obsessed?? Hvor er nicket mitt fra mon tro Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 tenkte jeg skull se spartacus og ben hur i morgen og eller på søndag.. Noen som har sett de ? noen formeninger om de? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Jeg har sett Ben-Hur fra 1959. Cool den... Imponerende kjerreløp. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 tenkte jeg skull se spartacus og ben hur i morgen og eller på søndag.. Noen som har sett de ? noen formeninger om de? Hvorfor ikke ta Lawrence of Arabia med det samme? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 tenkte jeg skull se spartacus og ben hur i morgen og eller på søndag.. Noen som har sett de ? noen formeninger om de? Hvorfor ikke ta Lawrence of Arabia med det samme? det kan jeg forsåvidt. Har sett den før for et par år siden og syntes ikke den var så mye bra da, men da var jeg yngre og ute etter mer action. Har lest mye bra om den her i denne tråden så tanken om å se den igjen har streifa meg, har bare ikke fått tid enda Men da blir det de 3 filmene denne helgen Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Du er obsessed?? Hvor er nicket mitt fra mon tro Hehe, tenkte på det under filmen når han generalen sa det. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Noen som har sett Tokyo! ? Husker jeg så traileren for noen mdn siden og den så helt vill ut. Er som noen har laget film av en Tool-musikkvideo. Den kom på DVD-rip idag, så tenkte jeg skulle se den Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Regner med at jeg har fått Tokyo! på dvd i posten, så skal se den snart. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Neil Marshall skal kanskje regissere Predator Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 En æra sluttet 13.6.89....det ble Daltons siste Bondfilm Anbefales til de som vil se en mer hardcore Bond Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Neil Marshall skal kanskje regissere Predator Kunne godt tenkt meg Cameron. Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Noen av folket her som har sett The Man Who Would Be King? Virkelig en av mine favoritt filmer. Anbefales! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 13. juni 2009 Del Skrevet 13. juni 2009 Anbefales til de som vil se en mer hardcore Bond Tja, han er ikke mer hardcore enn Craig, men mindre gentleman kanskje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå