Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Fordi når man er under 18 år, kan man ikke kjøpe filmer som har 18 års aldersgrense. Så enkelt er det ;)

8125577[/snapback]

 

Kill Bill vol. 2 har femten års aldersgrense, ikke atten som vol. 1 har.

8127430[/snapback]

 

Jeg vet det.

Men jeg vil ikke kjøpe filmene en og en. Vil heller kjøpe de sammen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet, er på 6eren nå. Gode filmer, 1eren og 2eren var også veldig bra, men synes serien tok seg litt opp etter 3eren. 4eren og 5eren er jo veldig bra, dog skulle ønsket Myers hadde knerta hun lille jenta ;)

 

Egentlig enig der. Synes filmene er best fra 4'eren.. Men etter film nr. 7 så faller de litt, men fortsatt god underholdning :) Har du alle filmene eller? Eller har du, ja du vet :whistle:

8127871[/snapback]

Jeg har alle. Kjøpte dvdboksen på cdon i forrige uke ;)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Jeg har alle. Kjøpte dvdboksen på cdon i forrige uke ;)

 

Stilig! Kanskje jeg også må investere i den boksen :) Greit å ta en Halloween maraton, lenge siden jeg har sett filmene. Sitter bare å venter på Halloween 9. Skal tro om Rob klarer å lage noe bra ut av den da :p

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Jeg har alle. Kjøpte dvdboksen på cdon i forrige uke ;)

 

Stilig! Kanskje jeg også må investere i den boksen :) Greit å ta en Halloween maraton, lenge siden jeg har sett filmene. Sitter bare å venter på Halloween 9. Skal tro om Rob klarer å lage noe bra ut av den da :p

8130143[/snapback]

Samme her. Han har vist klart å lage et par gode horrorfilmer, så kanskje han klarer å gjenopplive Halloween bra også. Håper han ikke fucker til alt selvfølgelig.

Lenke til kommentar

Tja. Nå er jo alle slike slasher-mordere ganske tåpelige. Og det er kanskje her Myers feiler; Halloween-filmene (i alle fall første) føles kanskje litt for seriøs. Likevel klarer de å fremstille Myers som så lite skummel (selv om han blir litt tøffere i etterhvert i serien).

 

Enda en som havner høyt på lista:

pinhead.jpg

Lenke til kommentar
Tidenes tåpeligste slasher morder er Ghostface fra Scream trilogien.

8130340[/snapback]

Det er jeg enig i, når jeg tenker meg om.

 

Haha, flere av de filmene viste jeg ikke om. The Stepfather, The Dentist og Maniac Cop. De må jeg seriøst se!

 

edit:

Det eneste med Myers jeg kan klage på, ikke at det egentlig har noe med karakteren å gjøre, er at han i 6eren og 7eren ikke har brannskader på fingerne, slik som tidligere i serien.

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Hellraiser 1 har ikke med Pinhead i det hele tatt, faktisk. Den handler bare om ei dame som dreper menn, og drar dem inn i et rom i huset der den avdøde eksen hennes "bor" under gulvet som en slags organisk masse, og jo flere lik han får fortære, jo mere menneskelig blir han. Vi får se ham i alle stadiene, fra pulserende masse til menneskelignende uten hud osv.

 

Larry Drake, var det han åndssvake karen i LA Law?

 

05m.jpg

 

Evig herlig ond hovedkarakter som er en twisted versjon av "Ånden i lampa" som bare gjør ønskene om til død og faenskap imot å spise sjelen til de som ønsker mere enn 3 ganger.

De får bare grusomme versjoner av ønskene sine, og får tilbudet om å "ønske alt tilbake som det var" som 4. ønske.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...