-Léon- Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Synes at noen av skuespillerene i Cloverfield gjorde en ekstremt dårlig jobb. Men det er hvertfall min mening, likte ikke slutten heller. Såg forresten ferdig The Cell 2, nå har jeg ikke sett 1'eren men håper Jennifer Lopez gjorde en bedre jobb en hva hun som spilte i The Cell 2 gjorde for herregud. Pleier ikke å være så kritisk til filmer men opp etter årene så har jeg hvertfall fått smaken av hva som er en bra film, for meg hvertfall. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Cloverfield var en fantastisk film, jeg setter den kanskje ett hakk under Independence Day. Knallgod sommerblockbuster. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Nettopp sett Taken nå. Synes det er en ganske god film. Bare jeg som fikk en skikkelig Bond-følelse av filmen? Mye mer stil over den enn i Quantum of solace. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg fikk ikke akkurat noen Bond-feeling av Taken nei. Men Neeson rulte Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Cloverfield var en fantastisk film. men som sagt, skuespelet var litt dårleg til tider Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Cloverfield var en fantastisk film. men som sagt, skuespelet var litt dårleg til tider Men så er det en vansklig film å spille i også. Jeg henger meg på Dorian. Kult konsept, knall underholdning. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Cloverfield var en fantastisk film. men som sagt, skuespelet var litt dårleg til tider Men så er det en vansklig film å spille i også. Jeg henger meg på Dorian. Kult konsept, knall underholdning. Elsker den virkelighetsfølelsen filmen gir, blir så mye mer intenst og spennende. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Elsker den virkelighetsfølelsen filmen gir, blir så mye mer intenst og spennende. Enig, men introen var så altfor alfor lang. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Virkelighetskonseptet er genialt. Det er det som gjør REC så skummel også. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Virkelighetskonseptet er genialt. Det er det som gjør REC så skummel også. Den spanske? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Virkelighetskonseptet er genialt. Det er det som gjør REC så skummel også. Den spanske? Ja, og ikke kom å si at den ikke er skummel. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Cloverfield er finfin. Eneste jeg virkelig kan sette fingeren på er han dusten med kameraet, han sugde. Alt annet fungerte stort sett kjempebra. Skjønner ikke helt hvorfor det har blitt så populært å disse den. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Virkelighetskonseptet er genialt. Det er det som gjør REC så skummel også. Den spanske? Ja, og ikke kom å si at den ikke er skummel. Neineinei. Tenkte jeg bare skulle se den. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Virkelighetskonseptet er genialt. Det er det som gjør REC så skummel også. Den spanske? Ja, og ikke kom å si at den ikke er skummel. Hehe, altfor mange som sier det. Skjønner det ikke. Neineinei. Tenkte jeg bare skulle se den. Det bør du absolutt gjøre. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Slapp av, The Cell er kun kjent for EN ting, og det er at Jennifer Lopez har noen nakenscener. That's it. Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Er filmen Threads (http://www.imdb.com/title/tt0090163/) Jeg har sett min del av filmer opp igjennom årene, men dette må være den verste opplevelsen jeg har noen gang opplevd. Jeg grein mens jeg så den, når den var ferdig var det springmarsj til toalettet for å bælge som jeg nettopp vært på en ordentlig margefylla. Jeg er ofte den som skal være "tøff" når man ser film og jeg svelger rått Saw, The ring, og alle lignende filmer. Men denne reduserte meg til et vrak av tårer, følelser og paranoia. Bilder og scener fra denne filmen vill for all tid brenne seg inn i huet på meg. Men det verste er all spekuleringen og filosoferingen jeg vill gjøre av denne filmen. Alle de skjulte poengene, det faktum at menneskeheten kan (og noen vill) utslette seg selv og alt vi har bygd over noen skarve uenigheter og forskjellige politiske syn. Og ikke minst all den lidelsen og den langvarige effekten den vill har på vår planet. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det faktum at du i det hele tatt så den ferdig sier vel egentlig sitt. Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Her må du gjerne utdype Endret 11. juni 2009 av Sarion Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Interresant, tror nesten jeg må se den. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Er filmen Threads (http://www.imdb.com/title/tt0090163/)Jeg har sett min del av filmer opp igjennom årene, men dette må være den verste opplevelsen jeg har noen gang opplevd. Jeg grein mens jeg så den, når den var ferdig var det springmarsj til toalettet for å bælge som jeg nettopp vært på en ordentlig margefylla. Jeg er ofte den som skal være "tøff" når man ser film og jeg svelger rått Saw, The ring, og alle lignende filmer. Men denne reduserte meg til et vrak av tårer, følelser og paranoia. Bilder og scener fra denne filmen vill for all tid brenne seg inn i huet på meg. Men det verste er all spekuleringen og filosoferingen jeg vill gjøre av denne filmen. Alle de skjulte poengene, det faktum at menneskeheten kan (og noen vill) utslette seg selv og alt vi har bygd over noen skarve uenigheter og forskjellige politiske syn. Og ikke minst all den lidelsen og den langvarige effekten den vill har på vår planet. Så filmen var god? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå