Hamsterino Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Nyinnspilling av Total Recall. De nevner bare Recall og Minority Report blant Philip Dick-baserte filmer, skrev ikke han også novellen/boken som Blade Runner ble inspirert av? I tillegg til A Scanner Darkly såklart. Endret 10. juni 2009 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Glem det, tenkte på helt feil film. Endret 10. juni 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Nyinnspilling av Total Recall. De nevner bare Recall og Minority Report blant Philip Dick-baserte filmer, skrev ikke han også novellen/boken som Blade Runner ble inspirert av? I tillegg til A Scanner Darkly såklart. Ser slik ut ja. Btw hva skjer med Bergen Kinos hjemmesider? Fargene er jo helt f*****, mye bedre med blå enn rosa... :/ Se på dette tullet her, ser jo grusomt stygt ut. Endret 10. juni 2009 av Xtra Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 9 Må si at den filmen der så litt interessant ut! Kan jo se ut som en Terminator-ripoff, men Terminator er kult så det spiller ingen rolle Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Skal kjøre tog i dag i ~5 timer 30 min. Noen som har et filmforslag for turen? Har allerede Magnolia liggende klar på pc'n. Så 1 film til bør holde. Første forslaget til film som jeg ikke har sett/sett på en stund taes inn i varmen Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Du kan se Strangers on a Train. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 (endret) Den har vi ikke sett! Zank you! Endret 11. juni 2009 av bandreas Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Skal kjøre tog i dag i ~5 timer 30 min. Noen som har et filmforslag for turen? Har allerede Magnolia liggende klar på pc'n. Så 1 film til bør holde. Første forslaget til film som jeg ikke har sett/sett på en stund taes inn i varmen North By Northwest... Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Too late, girl. The bro said he was gonna go for the first. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 North by Northwest er mye bedre. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det finnes mange bedre filmer enn Strangers on a Train. So what? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Det finnes mange bedre filmer enn Strangers on a Train. So what? Såså, ingen grunn til å krangle over bagateller. Se heller trailern til Scorseses siste film - hva synes dere? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Jeg ser ikke på trailere. Makan til spoiler-paradise skal man lete lenge etter! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Skulle akkurat til å spørre. Den virker til å være ganske alminnelig psykologisk thriller, får håpe det er mer til den enn det. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Skulle akkurat til å spørre. Den virker til å være ganske alminnelig psykologisk thriller, får håpe det er mer til den enn det. For meg ser det ut til å bli nok en real Dicaprio lovefest. Når skal Scorsese ta til vett og få seg en annen leading man? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Når Leo blir for gammel etter Scorseses smak. Det må jo ha vært en grunn til at han droppet De Niro i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Når Leo blir for gammel etter Scorseses smak. Det må jo ha vært en grunn til at han droppet De Niro i utgangspunktet. Hehe, antyder du at Scorsese har en ungguttfetish? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 De fleste gamle menn er vel det? De gamle grekerne skjønte det og innførte dette som allmennpraksis. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 Har nå mine tvil om Scorsese brekker Dicaprio over regissørstolen, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. juni 2009 Del Skrevet 11. juni 2009 De fleste gamle menn er vel det? De gamle grekerne skjønte det og innførte dette som allmennpraksis. Vel, siden det tross alt er Hollywood, er det - som du sier - ikke usannsynlig at Dicaprio måtte utholde noen sesjoner på Scorseses casting couch... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå