Angeleno Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Noen som vet om en god fotballfilm? Finnes det? Montag har fått i oppdrag av meg å se denne, ellers virker den her sprek. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 (endret) Noen som vet om en god fotballfilm? Finnes det? Montag har fått i oppdrag av meg å se denne, ellers virker den her sprek. Hehe, I'm on it. Det meksikanske forslaget ditt så også spennende ut, men kanskje ikke rette filmen for småtasser? Den går uansett rett inn på min må-se liste. @Dotten: Ungene dine vil nok elske Shaolin Soccer Edit: @Dotten: Din forespørsel etter fotballfilmer burde forresten kommet i anbefalingstråden. Endret 10. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Skulle akkurat til å foreslå Shaolin Soccer, ikke akkurat den største fan av Asian-movies,men denne likte jeg. Bend it like Beckham er også bra,samt den har moral. Mean Machine er en film jeg digger(den med Vinnie Jones) Samt filmen Victory med Pele,Cain,Sly osv Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Sistnevnte er vel mer en fluktfilm med fotball-elementer. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Shaolin Soccer ja, den tar noe grøvre av Eneste asiatiske filmene jeg liker er den og Kung fu Hustle Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Shaolin Soccer ja, den tar noe grøvre av Eneste asiatiske filmene jeg liker er den og Kung fu Hustle Så, kva heiter den asiatiske filmen du ikkje likte? Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Goal er vel den eneste fotballfilmen jeg har sett. Den kan forsåvidt anbefales den, som fotballfilm altså.. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Fotball og Film er mine to lidenskaper men når de kombineres blir det bare dumt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Lange Flate Ballær 1+2 var altså ingen suksess i din stue lawliet? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hva hadde 2 med fotball å gjøre? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Lange Flate Ballær 1+2 var altså ingen suksess i din stue lawliet? Ikke akkurat min type film det nei... Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hva hadde 2 med fotball å gjøre? Tittelen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hva hadde 2 med fotball å gjøre? Vel, da jeg hørte at det skulle komme en toer fikk jeg lyst til å sparke en fotball i trynet til Harald Zwart. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hva hadde 2 med fotball å gjøre? Vel, da jeg hørte at det skulle komme en toer fikk jeg lyst til å sparke en fotball i trynet til Harald Zwart. Jeg forsto ikke engang hva de sa! Jeg trengte undertekst, og derfor sluttet å se på den drittfilmen etter 10 min... Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Huff, ikke si Harald Zwart. Misliker den mannen så sterkt. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Jeg var med i Lange Flate Ballær 2 siden jeg var med i Drilltroppen i Garden i 2008, de filmet 2007-troppen og jeg var i 2008-troppen så måtte de spille inn lyd under post production som vi lagde siden 2007-troppen hadde dimmet. Men jeg gadd fremdeles ikke se den, Lange Flate Ballær 1 er den filmen jeg ser på som den verste jeg noensinne har sett. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 hm, syntes norske komedie filmer er dårlige... Ikke morsom iallefall.. Eneste som jeg syntes er bra er død snø, men det er jo ikke kun komedie da. Selv om det skulle være noen morsome innslag der så hverken smilte eller lo jeg, men jeg koste meg med filmen. Samme med flate baller og kill buljo, syntes ikk de var morsome. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 Hvor mange norske filmer har du sett, da? Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 10. juni 2009 Del Skrevet 10. juni 2009 ikke mange bra KOMEDIE-filmer går jeg med på, men vi har nok en neve gode filmer en kunne satt i høyde med de store, internasjonale suksessene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå