Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Undres over hvorfor Bucket List ikke er på Top 250. :hmm: Og bør jeg se Da Vinci Code før jeg ser Engler og Demoner. Har disse filmene sammenheng?

Jeg leste boken Engeler og demoner først så leste jeg Da Vinci-koden. Etterpå så jeg Da Vinci-koden i filmversjon og filmversjonen av Engler og demoner. Funka fett det ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leser aldri noe som ikke har knallhardt omslag og som er på mindre enn 300 sider (pocket er fy fy). Unntaket er tegneserieblader (dessverre ikke fått lest det de siste årene) og faglitteratur (som dessverre alt for sjeldent har uberknallhardt omslag).

Når jeg er over 60 er det nok ikke trær igjen til å lage papirsmørjer som norsk ukeblad uansett :/

Forhåpentlgivis er forumet her enda, slik at jeg kan reise 31 år tilbake i tid og lese denne samtalen her. Folk lever evig på world wide web. Så lenge

ikke kommer og nuker nettet da. Endret av Dotten
har, ikke mangler
Lenke til kommentar
snip

Hehe, jeg visste ikke at du var så gammeldags at du fortsatt leste bøker i papirformat. Jeg hadde da forventet at en så trendy techfyr som deg for lengst hadde gått over til e-bøker og elektroniske lesebrett. Det er ting som tyder på at du er på vei ut i dinosaurenes rekker, Dotten. Velkommen skal du uansett være i Pensjonistpartiet. :!:

Endret av Montag
Lenke til kommentar

Jeg tror det er mange som ikke helt ser sjarmen med lesebrett. Spesielt de som ikke er interessert i å betale tusenlapper på noe man får til 20kr på en bruktbutikk. Jeg hater både e-bøker og lydbøker. Egentlig misliker jeg også hardback-bøker, da de er så mye mindre praktisk å lese. Jeg trenger en pocketbok i bagen til enhver tid uansett, så mye buss som jeg tar.

Lenke til kommentar
Hehe, jeg visste ikke at du var så gammeldags at du fortsatt leste bøker i papirformat. Jeg hadde da forventet at en så trendy techfyr som deg for lengst hadde gått over til e-bøker og elektroniske lesebrett.

Som Michael Caine så fint sier det: Nevah!

Tech-trendy har jeg ikke vært siden 90-tallet og er egentlig ganske så komfortabel med det. Papiraviser har jeg dog forkastet til fordel for nett og noe parti ser jeg ikke for meg at jeg kommer til å melde meg inn i på lang tid, etter at jeg tok til vettet og meldte meg ut av AP for 8-9 år siden. Her i gården er det den blanke stemmen som gjelder (viktig å bruke stemmeretten) og slik politikerne holder på så er det kanskje mest sannsynlig at nettopp Pensjonistpartiet blir mitt neste parti :wee:

Det er slemme svensker utenfor og sager ned lekeplassen. Blir lite leking og mye filmtitting på ungene i sommer. Noen som vet om en god fotballfilm? Finnes det?

Lenke til kommentar
Noen som vet om en god fotballfilm? Finnes det?

Dei fleste gode fotballrelaterte filmane eg har sett dreier seg lite om spelet, mest om det som skjer rundt. Er det det du er på jakt etter? Elles er det ein annan tråd om Goal, som eg ikkje har sett, men som eg trur har mykje fokus på spelet.

Så er det den Zidane-dokumentaren, som berre fylgjer Zidane gjenom ein kamp. Mange liker den.

Lenke til kommentar

Er ute etter noe guttene vil like. Som barn så syntes de sikkert det meste er gøy. Tror litt fiksjon fremfor dokumentar er veien å gå for dem.

Etter sommerferien er det inn på UiB og låning av det meste av utstyr for å lage et par kule fotballvideoer av lagene til ungene. Skal bli gøy og vil bli god trening. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

The 51 state, har muligens ikke mye fotball,men de har scener som viser Liverpool slå United, samt hovedrollen Robert Carlyle trashe en Manchester United bar.

Filmen generelt er bra.

Britiske filmer rules.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...