Bob_3 The Builder Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Copy paste-funksjonen tok kvelden. Fornøyd nå? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Pål Bang og Per fikk Aamot-prisen i dag. Som det heter i begrunnelsen: Den seriøse filmkritikken er ingen selvfølgelighet i en moderne medieverden, der en kunnskapsbasert meningsformidling om film kan stå i fare for å bli redusert til løst begrunnede stjerner og terninger. Gratulasjoner er på sin plass. Måtte disse veteranene få fortsette i mange år til med sine kloke innspill i filmdebatten. Endret 8. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hmm, trodde du var Pål Bang-Hansen jeg... Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hmm, trodde du var Pål Bang-Hansen jeg... Hehe, neida. Han er kun en av mine kollegaer... Lenke til kommentar
blured Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hehe såpass ja. Likheten er i hvert fall der til disse "edle filmherrer" på noen områder. - Haddal representerer den siste store kloke årgang filmkritikere, som skriver fordi han vet en masse, ikke fordi han føler at noe er teit, bra eller dårlig. Pål Bang-Hansen. De fortjener sikkert sin pris, men må ærlig innrømme at jeg ikke har et veldig forhold til de to. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Facts: Påls favorittfilm er Citizen Kane. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Facts: Påls favorittfilm er Citizen Kane. Mannen var sikkert på premieren Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Han er født i 37, så det skal du ikke se bort ifra... :!: Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Facts: Påls favorittfilm er Citizen Kane. Det er vel strengt tatt bare "Fact". Er vi alle på fornavn med Per og Pål forresten? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Facts: Påls favorittfilm er Citizen Kane. Det er vel strengt tatt bare "Fact". Er vi alle på fornavn med Per og Pål forresten? Er seff homies. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Alle skjønte hvem jeg snakka om. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Siden jeg kjeder livet av meg får jeg vise hvorfor Cypheron bruker fornavn, de er gamle bekjente: EDIT: Huff, tror jeg går å legger meg. Endret 8. juni 2009 av co2 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 var det ikke Bang som satt sammen med Peter Fonda i jacuzzi'en og røyka pot? I Cannes tror jeg det var. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Laaaazyboy, copy paste fra annet forum, sikkert noen som har interesse: Nokon som har prøvd ut den sosiale filmveven Filmaster.com? Du får gje karakterar til filmar (eventuelt importera frå IMDb), skriva korte omtalar (300 teikn) og liknande. Du får tilrådingar basert på karakterane dine, og sjølvsagt sjå statistikk over samla karakter på Filmaster. Og så har du det som gjer dette til ein "soscial" vev av typen Facebook, Laconica, LastFM osb, nemleg "Comrades", venefunksjonen. Du får sjå kva dine kameratar har slags smak, og kor lik dei er deg. Privatmeldingar, diskusjonsforum og anna greier finst òg. Filmaster er i beta-utgåve enno, så det er ikkje overveldande med aktivitet der enno, men det verkar lovande. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Æsj, sliter med å ta den seriøst hver gang jeg ser filmaster på siden. Det ser dumt ut med bare en m. Litt mer seriøst virket det småspennede og jeg kommer nok til å teste det ut. Spesielt det å sammenligne filmsmak kan bli interessant, vi vet jo alle at last.fm ikke alltid er like heldig i sine sammenligninger. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 var det ikke Bang som satt sammen med Peter Fonda i jacuzzi'en og røyka pot? I Cannes tror jeg det var. Ville nå aldri tro Fonda har rørt pot. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Henry, da? mener det var Pål selv som fortalte om det, men kanskje det hele bare er en myte.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hehe, om det er noen som har røykt pot her i verden så er det Fonda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå