Dorian Gray Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Her prøver du virkelig å forsvare Welles framfor å forholde deg til det du ser. Han hvisker ordene, noe hun garantert ikke kunne hørt gjennom døren, og hvis det var noen andre der inne så hadde de selvfølgelig blitt vist - hvorfor ha noen der uten å vise dem? Hadde Welles oppriktig ment for noen andre å være der så hadde han vist dem, dette er rett og slett et flott eksempel på et plotthull. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg respekterer at du har grodd deg fast i den innstillingen, men jeg er likevel ikke enig. Hadde han vist personen(e) som var der hadde filmen blitt mindre interessant. Så enkelt er det. Alle jakter på hva "Rosebud" betyr. Hadde vi sett hvilken person som hørte ordet ville vi også muligens fått sett at den personen ble intervjuet av journalisten. Og kanskje til og med fortalt hva faen som var poenget med det. Da kunne vi heller aldri hatt den geniale sledebrennescena. Det er i hvert fall det jeg tror, om jeg skulle ha feil er det ikke noen krise. Filmen er like genial for min del uansett. God natt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvem er det som har rappa bilen til Doc.....2011 står det på sida her men sist jeg sjekka var det 2009 lol Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hvem er det som har rappa bilen til Doc.....2011 står det på sida her men sist jeg sjekka var det 2009 lol Fuck'in deed man! lol Moon vokser stadig på imdb! Noen som har peil på når den kommer til Norge? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Har jo ikke kommet i UK engang så vi får vel vente litt.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 (endret) Noe sier meg at Alan Moore ikke likte dette ''John can give you cancer,and turn into a car'' Wow. Edit: Noen som vet når Watchman kommer på Dvd? Endret 8. juni 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Noe sier meg at Alan Moore ikke likte dette ''John can give you cancer,and turn into a car'' Wow. Edit: Noen som vet når Watchman kommer på Dvd? På dvd: 05.08.09! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg reagerer mest på plotthullene i andres liv, det jeg selv gjør kan jeg til en viss grad rettferdiggjøre. Ta for eksempel plotthullet i Citizen Kane om at ingen var til stede for å høre de siste ordene hans - dette hadde aldri oppstått i virkeligheten. Ulogiske handlinger og utsagn fra folk opplever man ofte, men feil som i Back to the Future (Hvorfor kjente ikke moren igjen navnet Calvin Klein da selskapet ble stort? Hvorfor så hun ikke at sønnen var identisk til Calvin? Hvordan reagerte alle på festen da de hørte Johnny B. Goode for første gang på radioen tre år senere?) kan ikke oppstå i virkeligheten, og slike feil henger jeg meg opp i - gitt at jeg først oppdager dem. Skal man begynne å lete etter logiske brister og plotfeil i filmer med tidsreiser, finner man nok mye. Det er alltid masse som strider mot normal logikk under en tidsreise. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 såg 300 igår for sikkert 10ende gang. Elsker den filmen, er så fantastisk bra gjennomført syntes jeg Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Skal man begynne å lete etter logiske brister og plotfeil i filmer med tidsreiser, finner man nok mye. Det er alltid masse som strider mot normal logikk under en tidsreise. Veldig sant. Sånne filmer er enten for kompliserte til å forstå seg på ellers så har de gigantiske hull som ikke kan forklares. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg har funnet ut at jeg ikke kan eksistere det er for mange plottholes i livet mitt og mind fødsel. Derfor har jeg kommet til den konkusjonen at jeg ikke eksisterer og derfor siden dere snakker til meg noen ganger betyr det at dere heller ikke eksisterer som igjen betyr at ingen ting eksisterer. Sorry for at jeg nettopp ødla all eksistens. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Tidsreising er jo igrunn et plot-hole i seg selv, men man må bare lære seg å ignorere enkelte ting. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Noen personer som har sett denne filmen (El aura). Så meget god, vurderer kjøp. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Noen personer som har sett denne filmen (El aura). Så meget god, vurderer kjøp. Etter jeg så Nueve reinas i går så tenkte jeg at det var like greit å se den andre filmen til Bielinsky. Filmen var ikke fantastisk, men den var uten tvil interessant. Plottet til El Aura virker like spennende som Reinas, så jeg utsetter det nok ikke så lenge. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Noen personer som har sett denne filmen (El aura). Så meget god, vurderer kjøp. Den er på langt nær så bra som Nueve Reinas, men om du kommer over den til en billig penge er den verdt en titt... Med det samme vi er inne på spanskspråklig film, noen her som har sett fjorårets store meksikanske kinohit, Arráncame la vida? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 El Aura koster 59 kroner på PK, så kommer nok til å kjøpe den. Nueve reinas skal jeg også ta en titt på, virket som gode filmer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Finnes det noen alternativ til IMDb når det gjelder utenlandsk film? Mexico har 100 millioner innbyggere og deres store kinohit har 450 stemmer, Norge har 5 millioner innbyggere og vår store kinohit har over 2500 stemmer. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Hehe, det gjør det helt sikkert. IMDB er tross alt et engelskspråklig forum, og spansktalende er som kjent ikke særlig stø i engelsk... Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Bob, har kino-tingen din (mener det var deg) vist seg i aftenposten enda? Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 I følge Olum fant det veien til Aftenposten Aften for noen uker sider. Finner det ikke online, her befinner det seg i det minste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå