co2 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Jaja, så lenge det var en dame. Lenke til kommentar
lubo.carson Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 åååh, jeg håper Twilight kommer i criterion utgave snart<3 åååh, jeg håper tanta mi kommer i criterion-utgave snart<33333333 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Slutt med spammen, fortsett med filmprat. Kommentarer til moderering tas via PM og ikke i tråden. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Hvordan starwars skulle begynt å sluttet Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Liten logisk brist det at de venter på å kjøre rundt planeten, ja.. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kanskje de bare hadde batteri for et skudd? Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kanskje de bare hadde batteri for et skudd? It's Star Wars - batteries are a thing of the past.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kanskje de bare hadde batteri for et skudd? It's Star Wars - batteries are a thing of the past.. Teknisk sett a thing of the future, siden historen til star wars tar sted i en galakse langt unna i en tid for lenge siden Lenke til kommentar
edge Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kanskje de bare hadde batteri for et skudd? It's Star Wars - batteries are a thing of the past.. Teknisk sett a thing of the future, siden historen til star wars tar sted i en galakse langt unna i en tid for lenge siden Joa, men de har skjermer, som er ganske mye mer avansert enn et batteri. Chaaanyways.. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kanskje de bare hadde batteri for et skudd? It's Star Wars - batteries are a thing of the past.. Teknisk sett a thing of the future, siden historen til star wars tar sted i en galakse langt unna i en tid for lenge siden Så det er a thing from the past Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Kanskje de bare hadde batteri for et skudd? It's Star Wars - batteries are a thing of the past.. Teknisk sett a thing of the future, siden historen til star wars tar sted i en galakse langt unna i en tid for lenge siden Så det er a thing from the past Nei, for i Star Wars var batterier en ting fra "the future" nettopp siden det var for lenge siden. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. juni 2009 Del Skrevet 7. juni 2009 Skjedde nok for lenge siden ja. Så tregt den teksten beveger seg gjennom rommet så tok det nok tid før den nådde våre lerret. Logiske brister er egentlig greit nok det. Egentlig mer troverdig slik. Ta og analyser en vanlig dag i deres liv og tenk over alle de logiske bristene man begår. Tror jeg har 14 plot-holes i mitt liv bare i dag. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Jeg reagerer mest på plotthullene i andres liv, det jeg selv gjør kan jeg til en viss grad rettferdiggjøre. Ta for eksempel plotthullet i Citizen Kane om at ingen var til stede for å høre de siste ordene hans - dette hadde aldri oppstått i virkeligheten. Ulogiske handlinger og utsagn fra folk opplever man ofte, men feil som i Back to the Future (Hvorfor kjente ikke moren igjen navnet Calvin Klein da selskapet ble stort? Hvorfor så hun ikke at sønnen var identisk til Calvin? Hvordan reagerte alle på festen da de hørte Johnny B. Goode for første gang på radioen tre år senere?) kan ikke oppstå i virkeligheten, og slike feil henger jeg meg opp i - gitt at jeg først oppdager dem. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ta for eksempel plotthullet i Citizen Kane om at ingen var til stede for å høre de siste ordene hans - dette hadde aldri oppstått i virkeligheten. Ja, vel? Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Ta for eksempel plotthullet i Citizen Kane om at ingen var til stede for å høre de siste ordene hans - dette hadde aldri oppstått i virkeligheten. Ja, vel? Hvorfor ikke? Fordi da hadde ingen hørt det og ingenting i filmen ville skjedd, da hele filmen er basert på at folk visste at det var de siste ordene hans. Hadde det skjedd i virkeligheten så ville Kane dødd og ingenting mer hadde skjedd. Ingen hadde blitt intervjuet, ingen hadde tenkt over hva som skjedde. "Following the death of a publishing tycoon, news reporters scramble to discover the meaning of his final utterance." - som ingen av dem kunne visst om. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Absolutt interessant, men noen må jo ha hørt ordet, selv om vi ikke ser personen. Jeg nekter å tro at det er en logisk brist. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Absolutt interessant, men noen må jo ha hørt ordet, selv om vi ikke ser personen. Jeg nekter å tro at det er en logisk brist. Se filmen hos Youtube 2:30 og utover. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Vel, vi ser at hun kommer inn i rommet, men ser vi hele rommet (som i følge deg kun er gjestet av Kane) og at det er ingen andre der? Nei. En annen ting er jo at hun, eller noen andre, faktisk kan ha hørt "Rosebud" utenfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå