Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@ Rural_Juror: Vel, det å se film på TVNorge er da ikke akkurat noe man ønsker.

Con Air er en av de gode, gamle actionfilmene. På tross av at det er noe av det bedre Cage har gjort føler jeg at han egentlig ikke passer så godt inn i rollen.

Endret av Atald
Lenke til kommentar
Nå skal jeg nyte The Rock. Hva kan vel være bedre enn å avslutte en kveld med Sean Connery, Ed Harris og Nicholas Cage paret med Michael Bays overvektige pyrobudsjett?

Visste du at Criterion Collection faktisk har utgitt filmen?

41Z4VVWYP2L._SL500.jpg

Skulle man ikke tro. Men en kjempefilm. Underholdende som fy, den eneste jeg liker av Michael Bay.

Lenke til kommentar
Satser på å se Antichrist i morgen. Tror dere at jeg burde ta med ei venninne eller kompis på den? Kjipt å måtte sitte igjen og se filmen alene hvis dama kanskje ikke takler det og må gå (Nei jeg følger ikke etter :p)

Man merker når scenen kommer (spesielt klitorisscenen), og man har jo alltid lov til å snu seg vekk. La merke til at et par menschen tok hendene foran ansiktet når scenene startet, så det er ikke noe skam i det. :D Jeg dro med kjæresten, og hun er ikke spesielt glad i slike "groteske" filmer, men hun klarte seg fint, og likte filmen meget godt. :)

Endret av SgtKabukiman
Lenke til kommentar
Visste du at Criterion Collection faktisk har utgitt filmen?

Skulle man ikke tro. Men en kjempefilm. Underholdende som fy, den eneste jeg liker av Michael Bay.

Jeg har en Collector's Edition med en egen bonus-DVD. Nesten samme coveret, faktisk. :)

Lenke til kommentar
Man merker når scenen kommer (spesielt klitorisscenen), og man har jo alltid lov til å snu seg vekk. La merke til at et par menschen tok hendene foran ansiktet når scenene startet, så det er ikke noe skam i det. :D Jeg dro med kjæresten, og hun er ikke spesielt glad i slike "groteske" filmer, men hun klarte seg fint, og likte filmen meget godt. :)

Haha, tror det blir en underholdende kino-seanse :D

Lenke til kommentar

Apropos Criterion og stolte øyeblikk; jeg er glad for at de har vendt seg noe mer mot kommersiell, bedre kjent film og ikke kun smalfilm/world cinema/arthouse/etc, selv om de hovedsakelig, og takk for det, fokuserer på å fremme mindre kjent film. En av mine favoritter de seneste årene, Finchers Benny Butts, får en egen release på Criterion. Her har man en fin sak. Dog synd med et meget kjedelig cover.

Må si jeg liker dette nettforslaget bedre.

Endret av Angeleno
Lenke til kommentar
Apropos Criterion og stolte øyeblikk; jeg er glad for at de har vendt seg noe mer mot kommersiell, bedre kjent film og ikke kun smalfilm/world cinema/arthouse/etc, selv om de hovedsakelig, og takk for det, fokuserer på å fremme mindre kjent film. En av mine favoritter de seneste årene, Finchers Benny Butts, får en egen release på Criterion. Her har man en fin sak. Dog synd med et meget kjedelig cover.

Må si jeg liker dette nettforslaget bedre.

Det nettforslaget var rett og slett genialt :wee:

Lenke til kommentar
Jeg ser etter noen gode norske i filmer i forbindelse med et prosjekt på skolen. Eneste jeg kommer på i farta er Flåklypa. Uro og Uno osv har jeg liten sans for. Jeg er klar over at det er endel norske skrekkfilmer, men de to jeg har sett har vært skuffende. Kan dog hende de andre er bedre. Noen som har forslag på gode norske filmer med litt substans? :)

Elling

*Fear and Loathing-cover*

Drittøft!

--

Nå ble jeg hjemme alene, regner ute, masse usette filmer og godteri :D For en herlig dag dette blir!

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...