Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kutt ut!! thesinner har holdt seg godt innenfor rammene for denne tråden, som gjelder generell diskusjon rundt/om film, og han fortalte at han kjøpte filmer som han gleder seg å se! Ingenting i veien for det, og var en helt kurant informasjon.. "om den hadde strengt tatt passet bedre i den andre tråden" betyr ikke at den ikke passer inn her heller..

Den siste posten ble bare altfor dum.. håper dere ser forskjellen..

on topic: Bourne-filmene synes jeg er veldig geniale innenfor action/thriller-sjangeren.. Siste er en god 9'er i min bok!

Lenke til kommentar

^Personlig synes jeg den første er best. Men tror det har en sammenheng med minnene jeg har fra de første gangene jeg så den med kompiser. Utrolig interessant men: 9/10 til Identity, 8/10 til Ultimatium og 7/10 til Supremacy.

Forresten credz til meg som fikk brukt begrepet mise-en-scène på mediaeksamen i dag…

Lenke til kommentar
Jepp, den siste er best. Den første er middelmådig og den i midten suger.

Tull. Actionmessig er den kanskje et lite hestehode foran, men plottmessig er de to første bedre.

Edit: Egentlig er dette en av de mest jevngode trilogiene som finnes, og jeg finner det jævlig snodig at noen kan digge en av de og synes at en annen suger.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Syns ingen av dem var noe serlig woopdy doo, 1eren var grei nok, relativt unik da den kom, de 2 andre virker egentlig bare som replay av den første, syns egentlig de er for like, så like at jeg faktisk går i surr hva som skjedde i hvilken. Syns også action sene er relativt meh, bil jaktene er fine, men hand to hand og skyte senere er ikke noe for meg.

Som sagt har du sett den første har du sett de to andre også, og de to andre mangler noe av det mer følelsebaserte da dama er dau og da forsvinner egentlig noe av grunnen til å se på filmen.

Lenke til kommentar
Kom nettopp hjem fra T:Salvation, og jeg må si meg storfornøyd. Den var til tider litt for slitsom, men den føltes ihvertfall som en Terminator-film, og det var knall underholdning.

Slitsom? Jeg er storfornøyd med filmen, skjønner ikke hvorfor det rulles tre'ere overalt når det gjelder den filmen :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...