Coffey Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Har dere sett dette? Inspirerende for de som har lyst til å lage film. Det eneste de manglet var skuddene som fløy over stranda, og det hadde vært en fullverdig Hollywood-scene. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Så Lock Stock & Two Smoking Barrels nå, artig film, men ikke fullt nivået som Snatch har, noe som kanskje ikke er så rart... Men har et lite spørsmål om slutten, noe som sikkert er meninga Kasta han haglene i vannet eller hva gjorde han? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Så filmen "Hamsun" igår, en spilledokumentar om Hamsun. Veldig fin film, varte i 2,5 timer, men ble ikke kjedelig, merkelig nok. Veldig fint for de som er interrisert i Hamsun, eller har 2,5 timer å avse! Lenke til kommentar
Badering Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Hatt lyst til å se den en stund nå. Hvordan fikk du tak i den? Er den på DVD? Har du sett Peter Watkins Edvard Munch? Anbefales på det sterkeste! Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Sett mesteparten av Hamsun selv, og den er ganske solid ja. Gikk litt inn med "norsk film"-fordommer, men de ble jo gjort til skamme. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Så Hamsun på skolen, husker en scene ganske godt pga Max Von Sydows prestasjon, god som vanlig. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Så Lock Stock & Two Smoking Barrels nå, artig film, men ikke fullt nivået som Snatch har, noe som kanskje ikke er så rart... Men har et lite spørsmål om slutten, noe som sikkert er meninga Kasta han haglene i vannet eller hva gjorde han? Selv synes Lock Stock var en del bedre enn Snatch.. Og svaret er: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ..det er opp til deg! Lenke til kommentar
Badering Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Litt problemer med å se på Hamsun som en 'norsk' film. Svensk regissør og hovedrolleinnehaver, danske medskuespillere og slik. Litt samme greie som Sult av Henning Carlsen, eller nevnte Edvard Munch. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Kanskje derfor den var bedre enn forventet? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Så Lock Stock & Two Smoking Barrels nå, artig film, men ikke fullt nivået som Snatch har, noe som kanskje ikke er så rart... Men har et lite spørsmål om slutten, noe som sikkert er meninga Kasta han haglene i vannet eller hva gjorde han? Selv synes Lock Stock var en del bedre enn Snatch.. Og svaret er: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor ..det er opp til deg! Jeg tolket det slik at de haglene er borte for alltid Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 De ga serien Kung Fu til Carradine i stedet for Bruce Lee....RIP. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 (endret) Solyaris, Zerkalo og Offret ligger å vipper mellom 8 og 9, mens Ivan' Childhood ligger på en solid 7'er. Stalker ga jeg 5, men den har vokst i etterkant, så skal snart ta ett gjennsyn. For min del er Offret en 10er. Hadde den på 91% etter første gjennomsyn, men den har vokst veldig på meg. Har den på 97% og blant topp 5 nå. Zerkalo vipper mellom 8 og 9, mens Stalker vipper mellom 7 og 8. Ivanovo Detstvo har jeg på en grei 7er. Tviler på at Solyaris, Andrei Rublev eller Nostalghia klarer å vippe Offret av pinnen, men jeg har nok noen gode filmopplevelser i vente. Spesielt sistnevnte har jeg store forventninger til. Endret 5. juni 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Han (Shih Kien) fra Enter the Dragon ble 96. http://www.youtube.com/watch?v=LDltbDaT5lw http://www.kungfucinema.com/martial-arts-a...dead-at-96-7734 Han : I am looking forward to a tournament of truly epic proportions ! Han : Let the tournament begin......Bolo ! Williams : I want to leave the island ! Han : It is not possible. Williams : BS , mr Han Man ! Han : I knew there was a point you won't go beyond.....I will find someone with whom you can fight : Bolo ! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Heldigvis har jeg sett den filmen flere ganger, eller så hadde jeg ikke skjønt litern av innlegget ditt. Eller, vent. Jeg forstår ikke litern. Hva er meninga? Random quotes? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Han poster for det meste for sin egen del. Jeg kjenner meg igjen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Han er litt som Google Translate. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Han er litt som Google Translate. Sporadisk underholdningsverdi, men lite praktisk nytte? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Han er litt som Google Translate. Sporadisk underholdningsverdi, men lite praktisk nytte? Tenkte mer på det som at man ikke skjønner hva man skriver og mener; Google Translate har en god tendens til å vri veldig om på setningene når du skal oversette. Men jeg ser jo nå at det var en veldig horribel sammenligning. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Into the Sun går på TV3 kl 21:30 i dag. Den skal jeg fader meg se. Steven Seagal er garantert suksess. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 5. juni 2009 Del Skrevet 5. juni 2009 Into the Sun går på TV3 kl 21:30 i dag. Den skal jeg fader meg se. Steven Seagal er garantert suksess. Søren, nå håpet jeg et øyeblikk at det var Into the Sun som gikk, men at du hadde sett feil av Steven Seagal og Anthony Michael Hall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå