Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Ellers så kan jeg vel si at jeg gledet meg til Antichrist, men kinoen her i Drammen ville ikke vise den. Sikkert pga dårlig mottakelse, ikke vet jeg. Så da må jeg vel vente på DVD igjen gitt.

Merkelig med tanke på plakatene de hadde oppe sist gang jeg var innom der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvilke har du sett, og hva syns du om de?

Har tenkt på å snekre sammen en guide selv, men må få sett alle filmene først.

Solyaris, Zerkalo og Offret ligger å vipper mellom 8 og 9, mens Ivan' Childhood ligger på en solid 7'er. Stalker ga jeg 5, men den har vokst i etterkant, så skal snart ta ett gjennsyn.

Lenke til kommentar
Hadde Rambo hvert med i 24 ville serien hete 0.15 for det ville ta han bare 15 minutter å ta ut disse tulle terroristene som bauer møter.

Rambo hadde blitt innlagt på sykehus lenge før døgnet (eventuelt de 15 minuttene) begynte, grunnet langvarig bruk av steroider.

Bauer er pure terrorist-asswhooper while talking in a cellphone.

Stein i glass hus, det var bauer som var herion vrak her, rambo trenger ikke noe mobil telefon en gang.

Ikke GPS, ikke noe sattelitt bilder, ikke noe helt team som hjelper han som har hundre pc'r(selv om det virker som halvparten av dem altid er dobble agenter og jober mot han, dårlig background checks på CTU tydligvis)

Rambo trenger bare en kniv og han kan fikse alt

Lenke til kommentar
Ellers så kan jeg vel si at jeg gledet meg til Antichrist, men kinoen her i Drammen ville ikke vise den. Sikkert pga dårlig mottakelse, ikke vet jeg. Så da må jeg vel vente på DVD igjen gitt.

Merkelig med tanke på plakatene de hadde oppe sist gang jeg var innom der.

Den er jo ikke satt opp på programmet selv om det står premiere 05.06. Personlig er jeg usikker om jeg skal se den på kino av to grunner: 1) folk som ikke orker mer og går ut av kinoen 2) HATER å få greie på ekle ting som skjer i filmen, før jeg faktisk har sett den. Alt bygger seg bare opp mot den ene hendelsen. Ja, vi snakker om kjønnsorgan.

Skal forøvrig være ungkar i et døgn framover. Hørte jeg 4-5 filmer, pizza og cola?

Menyen:

Dark City (BD)

Before Sunrise

American Grafitti

O Lucky Man!

Tsotsi

Kun usette. Noen som har noen formeninger?

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Hvilke har du sett, og hva syns du om de?

Har tenkt på å snekre sammen en guide selv, men må få sett alle filmene først.

Solyaris, Zerkalo og Offret ligger å vipper mellom 8 og 9, mens Ivan' Childhood ligger på en solid 7'er. Stalker ga jeg 5, men den har vokst i etterkant, så skal snart ta ett gjennsyn.

Stalker var tydeligvis ikke den beste inngangsbiletten? Du bør jo nesten like den litt mer enn 5 når du gir de andre mellom 8 og 9 :p Jeg synes vaffal Stalker er bedre enn Zerkalo.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hadde Rambo hvert med i 24 ville serien hete 0.15 for det ville ta han bare 15 minutter å ta ut disse tulle terroristene som bauer møter.

Rambo hadde blitt innlagt på sykehus lenge før døgnet (eventuelt de 15 minuttene) begynte, grunnet langvarig bruk av steroider.

Bauer er pure terrorist-asswhooper while talking in a cellphone.

Stein i glass hus, det var bauer som var herion vrak her, rambo trenger ikke noe mobil telefon en gang.

Ikke GPS, ikke noe sattelitt bilder, ikke noe helt team som hjelper han som har hundre pc'r(selv om det virker som halvparten av dem altid er dobble agenter og jober mot han, dårlig background checks på CTU tydligvis)

John Matrix kan lukte helikopter.

Lenke til kommentar
Skal forøvrig være ungkar i et døgn framover. Hørte jeg 4-5 filmer, pizza og cola?

Menyen:

Dark City (BD)

Before Sunrise

American Grafitti

O Lucky Man!

Tsotsi

Jeg har sett to av dem. Dark City og Tsotsi. Dark City er en helt fantastisk og unik Sci-fi-film som alle bør se. Både med tanke på konseptet, historien, skuespillet og atmosfæren. Se den!

Tsotsi var jeg ikke like begeistret for, men den er absolutt brukbar, men litt skuffa etter som den er Oscar-vinner. Tror jeg landet på 6-7/10.

Lenke til kommentar
Stalker var tydeligvis ikke den beste inngangsbiletten? Du bør jo nesten like den litt mer enn 5 når du gir de andre mellom 8 og 9 :p

Ganske rart ja. Om jeg hadde sett Stalker for første gang i dag ville den mest sannsynlig fått en bedre karakter. Så nei, det var nok ikke den beste ingangsbilletten for min del.

Endret av Lawliet
Lenke til kommentar
Menyen:

Dark City (BD)

Before Sunrise

American Grafitti

O Lucky Man!

Tsotsi

Jeg har bare sett American Graffiti, og den likte jeg utrolig godt. Fantastisk 60-tallsmusikk og et spennende plot, selv om den nesten er plotløs :p

Lenke til kommentar
Menyen:

Dark City (BD)

Before Sunrise

American Grafitti

O Lucky Man!

Tsotsi

Jeg har bare sett American Graffiti, og den likte jeg utrolig godt. Fantastisk 60-tallsmusikk og et spennende plot, selv om den nesten er plotløs :p

Ja, jeg tenker vel i grunn at det er en film som Dazed & Confused har blitt inspirert av. Rent og skjært utifra beskrivelse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Dark City på BD? Se den først!

RIP David Carradine

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar

Jack har kidnappet den amerikanske presidenten. Case closed :cool:

Lenke til kommentar

Jack har kidnappet den amerikanske presidenten. Case closed :cool:

Så det gjorde Benjamin Franklin Gates også vil ikke si han er en mannlig mann

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...