L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Så mer ut som traileren til et spill enn en film spør du meg. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Nice... Håper det bare ikke blir for mye slash da. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ser ut som det spanske markedet er tappet for idéer nok en gang. Elns. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Ser ut som det spanske markedet er tappet for idéer nok en gang. Elns. Hehe, du har ikke fulgt med i timen. Det skjer masse spennende i det spanske markedet. Sjekk f.eks. ut denne - interessant bruk av tidsreiseproblematikk: Endret 3. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg nekter å tro at du ikke tok poenget der. Jeg nekter. Jeg vet at humor ble oppfunnet etter du var født, men det ble internett også og du poster jo her hele tiden. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Terminator Salvation fortsetter å få endel hard medfart og Bale har ifølge endel kritikere bidratt til å gjøre den dårlig. Merkverdig. Heldigvis kan Transformers steppe inn og vise at roboteksplosjoner hører hjemme i det universet. Ikke lenge igjen nå Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Se filmen hos Youtube Synd jeg ikke får med meg premieren. Drar på hyttetur. Men kos når jeg kommer hjem derfra, får håpe den lever opp til forventningene Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Flere enn meg som er spente på Iron Sky (2010)? Tror virkelig den kan bli kul! EDIT: Feil år.. Endret 4. juni 2009 av I.E. Lonoff Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Den filmen slår sammen de to tingene jeg liker best i verden - old-school nazisme og old-school sci-fi. Endret 4. juni 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Synd jeg ikke får med meg premieren. Drar på hyttetur. Men kos når jeg kommer hjem derfra, får håpe den lever opp til forventningene Har du datoen for Transformers: RTF? Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Noen må få ræva i gir å få lagd en Tarkovsky guide her altså. Sett 5 filmer av han nå og er mektig imponert! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Han har lagd få nok filmer til at folk skulle gidde, ja Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Noen må få ræva i gir å få lagd en Tarkovsky guide her altså. Sett 5 filmer av han nå og er mektig imponert! Hvilke har du sett, og hva syns du om de? Har tenkt på å snekre sammen en guide selv, men må få sett alle filmene først. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tarkovsky-guide kunne vært spennende å lese. Har bare sett to av han jeg, må få ræva i gir... Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Må få sett Solyaris, Andrei Rublev og Nostalghia. De to førstnevnte har jeg stående i hylla, så det er bare et spørsmål om tid. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Andrei Rublev blir første ut her, men når vi snakker om tretimers-filmer som skal bli sett, så skal jeg klatre videre på Kurosawa-stigen og se denne så fort jeg kan. Jeg så en del Kurosawa-filmer etter hverandre før, men så datt jeg litt av lasset. Litt synd, for jeg har likt alle jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå