Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Mer Jason Bourne, Bauer kan egentlig ikke slåss. :p

 

Jack Bauer er faktisk en meget kyndig fighter, men Bourne hadde nok trukket det lengste strået i ren teknikk. Derimot tror jeg Jack rett og slett hadde holdt ut lengre, fyren har psyken til Supermann.

 

Og han har ingen motforestillinger mot å plassere en kule i panna til Bourne. Indiana Jones-style. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare den 360-neck break'en fra sesong 2 burde vært med på å sikre han en plass i hall-of-fame, men han har jo flere meritter som kamphane å vise til. Men du har et poeng, Bauer er best med skytern, mens Bourne er sjef i nærkamp. Blant annet liker jeg hvordan han bruker forskjellige husholdningsartikler som slagvåpen fra film til film.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar

Bauer og Bourne er action helter laget for det mye 90 og 2000tallet.

Ekte menn, er John McClane og rambo, rambo alene tar ut bourne og bauer med en hånd mens han dreper 20 komunister med den andre, han kruser dem både med kvin, neve og skytevåpen.

 

Hadde Rambo hvert med i 24 ville serien hete 0.15 for det ville ta han bare 15 minutter å ta ut disse tulle terroristene som bauer møter.

 

Bauer er den fjållete femi versjonen av en ekte terrorist dreper.

Og bourne har jo en kill ratio på 2-eller 3 folk pr. film han er ikke verdig i en slik diskusjon en gang

Lenke til kommentar

Å kalle Bauer en femiversjon av noe som helst er jo totalt skivebom Gunfreak. Jeg anbefaler deg å sette deg ned med syv sesonger av 24 og en liten notisblokk, og deretter sammenlikne han sine gjøremål med alle andre actionhelter. Du vil bli overrasket over hvor mye dritt den fyren har måtte gjøre og tåle i kampen mot terrorister.

 

Jeg liker både McClane, Bond, Bourne, Rambo og til og med Ethan Hunt, men Jack er fortsatt mannen som er best egnet til å redde dagen.

 

Edit: Dette var dagens lille intellektuelle filmsamtale tydeligvis.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
Hadde Rambo hvert med i 24 ville serien hete 0.15 for det ville ta han bare 15 minutter å ta ut disse tulle terroristene som bauer møter.

Rambo hadde blitt innlagt på sykehus lenge før døgnet (eventuelt de 15 minuttene) begynte, grunnet langvarig bruk av steroider.

Bauer er pure terrorist-asswhooper while talking in a cellphone.

Lenke til kommentar
Bare den 360-neck break'en fra sesong 2 burde vært med på å sikre han en plass i hall-of-fame, men han har jo flere meritter som kamphane å vise til.

Fant den:

 

 

Hvis du ser på denne ser du at Bauer er mer bad ass enn teknisk god. Som å brekke nakken til folk med låra. I en episode husker jeg at han skjøt kona til en mistenkt i låret for å få mannen hennes til å fortelle han det han måtte vite. Han har jo blitt kidnappet og torturert i flere episoder, en gang ble han jo fengslet av kineserne og sa ikke et ord på 6 måneder tror jeg det var. Rambo er grei han, men han beviser jo at han er en mentalt ustabil person i hver eneste film, Bauer er like stødig som et fjell. Tviler på at hverken Rambo, McClane eller Bourne hadde kommet ut av det han har vært gjennom like bra.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...