co2 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Gikk Transformers på kino i julen? Du så den vel ikke på tven din, Montag? Ikke vær tåpelig, så selvfølgelig med projektoren. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Ka-ping! Jeg kan spandere hvis du vil ta deg en tur til Trondheim nå snart. Etter en romantisk middag, vel å merke Så all praten din om Transformers før jul var altså basert på fordommer, ikke ulikt det du forsøker å bekjempe når det gjelder f.eks. østeuropeisk film? Hehe, takk for tilbudet, men da kona er fryktelig sjalu er det nok best at du byr opp noen andre - Dorian sier vel ikke nei til et slikt gullkantet tilbud? Nå må jeg lettere beskjemmet tilstå at jeg så Transformers i uoffisiell tapning en god stund før jeg fikk med meg den offisielle dvdutgaven i forbindelse med barnas julefeiring. Ikke at jeg hadde behov for å se den på nytt, men må man, så må man. Endret 3. juni 2009 av Montag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Hehe, takk for tilbudet, men da kona er fryktelig sjalu er det nok best at du byr opp noen andre - Dorian sier vel ikke nei til et slikt gullkantet tilbud? Han har jeg allerede tungekysset med. Jeg tenkte at nå var det din tur, men akk... Ikke vil du få tilsendt amatørfilmen min i posten heller Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ikke vil du få tilsendt amatørfilmen min i posten heller Hehe, opptakene fra sengekammerset ditt har visstnok påført de uheldige som har sett det ubotelig skade. Jeg hørte endog at en av de skadelidende havnet på mentalsykehus etter visningen av ditt opus. Nei, det er nok best at du - i likhet med Trier - sparer offentligheten for dine perverse fantasier. __________________________________________ Norsk anmeldelse av Terminator Salvation får bonuspoeng for velklingende tittel: Kræsj, Bang, Boom :!: Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ligger Emesis ute på nett et sted? Jeg fikk nylig lyst til å se den igjen men fant den ikke på PCen. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Fikk 'I love you, man' grillsett i posten idag, meningsløst da gitt. Vant visst enda en kinosonen konkurranse, tydeligvis bare jeg som svarer. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Legger igjen mine spor på side nummer 2000, kan ikke la en slik mulighet gå bort. Ellers så kan jeg vel si at jeg gledet meg til Antichrist, men kinoen her i Drammen ville ikke vise den. Sikkert pga dårlig mottakelse, ikke vet jeg. Så da må jeg vel vente på DVD igjen gitt. Endret 3. juni 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Ligger Emesis ute på nett et sted? Jeg fikk nylig lyst til å se den igjen men fant den ikke på PCen. Alle serverne den lå på ble borte, én etter én. Kanskje jeg laster den opp på en torrentsiden en gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Do it. På tide med et gjensyn. Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Legger igjen mine spor på side nummer 2000, kan ikke la en slik mulighet gå bort. Ellers så kan jeg vel si at jeg gledet meg til Antichrist, men kinoen her i Drammen ville ikke vise den. Sikkert pga dårlig mottakelse, ikke vet jeg. Så da må jeg vel vente på DVD igjen gitt. Se den i Oslo da vel? Den skal gå på Ringen hvertfall Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Haha, etter å ha sett gjennom de 3 python filmene greide jeg ikke holde meg lengre og kjøpte flying circus, problemet er at jeg allerde hadde brukt 3200kr på andre ting jeg også ikke burde ha kjøpt så nå har jeg 800kr igjen å leve på frem til 25 juni. YAY for poteststappe Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Jeg nominerer Bobolomeus Nathaniel III og meg selv i rollene. Bob_3 var jo mildt sagt imponerende i den filmen han lagde sammen med islendingen <3 <3. I morgen flytter jeg vel ikke så altfor langt unna deg, da kan vi lage en film. Hadde faktisk tenkt til å spørre om du kunne covre for meg på T4-pressevisningen i dag, siden alle andre har dratt hjem. Vaske hybel>kino, liksom. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Legger igjen mine spor på side nummer 2000, kan ikke la en slik mulighet gå bort. Ellers så kan jeg vel si at jeg gledet meg til Antichrist, men kinoen her i Drammen ville ikke vise den. Sikkert pga dårlig mottakelse, ikke vet jeg. Så da må jeg vel vente på DVD igjen gitt. Se den i Oslo da vel? Den skal gå på Ringen hvertfall Når kommer den på Ringen? Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Legger igjen mine spor på side nummer 2000, kan ikke la en slik mulighet gå bort. Ellers så kan jeg vel si at jeg gledet meg til Antichrist, men kinoen her i Drammen ville ikke vise den. Sikkert pga dårlig mottakelse, ikke vet jeg. Så da må jeg vel vente på DVD igjen gitt. Se den i Oslo da vel? Den skal gå på Ringen hvertfall Når kommer den på Ringen? Nå på fredag, altså 5. juni. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 'Språkteori' Fullstendig enig. Jeg var på et foredrag i fjor med selveste Sylfest Lomheim der han la fram om en sørgelig framtid for norsk språk. Hele tiden tenkte jeg bare: "hva så?" Av og til er jeg forundret over at jeg ikke røyker hasj. Pøh, hasj er for dumminger som må ha det for å tenke klart. Vi smartinger trenger ikke det. Så forresten The Shining i går. Fy faen for en film. Tror jeg var for ung forrige gang jeg så den til å la den bry meg, men fy faen, den var jo vannvittig. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 <3. I morgen flytter jeg vel ikke så altfor langt unna deg, da kan vi lage en film. Hadde faktisk tenkt til å spørre om du kunne covre for meg på T4-pressevisningen i dag, siden alle andre har dratt hjem. Vaske hybel>kino, liksom. Du burde gjort det, siden det er tilfeldig når jeg mottar disse e-postene fra Trondheim Kino Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Men den gang ei. I stedet fikk jeg vasket hybel i 3 timer, jeg fikk ikke sett T4(som jeg tror kan bli grei), OG jeg måtte få dårlig samvittighet for å ikke rekke den i tillegg. Se opp for favorittbrukeren din, Bobolomeus Nathaniel III, og et lass med dvder i nærområdet i morgen. Edit: Skrivefeil. Endret 3. juni 2009 av Bob_3 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Så forresten The Shining i går. Fy faen for en film. Tror jeg var for ung forrige gang jeg så den til å la den bry meg, men fy faen, den var jo vannvittig. Den er insane, og skikkelig skummel på sin helt egne måte. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Vel, jeg vil ikke si den var så skummel, men den var så fengslende. Jeg var så engasjert og grepet hele tiden, og spesielt mot slutten. Sikkert bare jeg som er syk, men jeg satt og gliste og flirte. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Holy shit, sjekk plasseringa på Up (2009) ! Edit: Ey, fikk innlegg nr 40 000 i tråden Endret 3. juni 2009 av Jonas2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå