Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ka-ping! Jeg kan spandere hvis du vil ta deg en tur til Trondheim nå snart. Etter en romantisk middag, vel å merke :new_woot:

 

Så all praten din om Transformers før jul var altså basert på fordommer, ikke ulikt det du forsøker å bekjempe når det gjelder f.eks. østeuropeisk film?

Hehe, takk for tilbudet, men da kona er fryktelig sjalu er det nok best at du byr opp noen andre - Dorian sier vel ikke nei til et slikt gullkantet tilbud?

 

Nå må jeg lettere beskjemmet tilstå at jeg så Transformers i uoffisiell tapning en god stund før jeg fikk med meg den offisielle dvdutgaven i forbindelse med barnas julefeiring. Ikke at jeg hadde behov for å se den på nytt, men må man, så må man.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Hehe, takk for tilbudet, men da kona er fryktelig sjalu er det nok best at du byr opp noen andre - Dorian sier vel ikke nei til et slikt gullkantet tilbud?

Han har jeg allerede tungekysset med. Jeg tenkte at nå var det din tur, men akk... Ikke vil du få tilsendt amatørfilmen min i posten heller :cry:

Lenke til kommentar
Ikke vil du få tilsendt amatørfilmen min i posten heller :cry:

Hehe, opptakene fra sengekammerset ditt har visstnok påført de uheldige som har sett det ubotelig skade. Jeg hørte endog at en av de skadelidende havnet på mentalsykehus etter visningen av ditt opus. Nei, det er nok best at du - i likhet med Trier - sparer offentligheten for dine perverse fantasier.

__________________________________________

 

 

Norsk anmeldelse av Terminator Salvation får bonuspoeng for velklingende tittel: Kræsj, Bang, Boom :!:

Lenke til kommentar

Legger igjen mine spor på side nummer 2000, kan ikke la en slik mulighet gå bort.

 

Ellers så kan jeg vel si at jeg gledet meg til Antichrist, men kinoen her i Drammen ville ikke vise den. Sikkert pga dårlig mottakelse, ikke vet jeg. Så da må jeg vel vente på DVD igjen gitt.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar
Legger igjen mine spor på side nummer 2000, kan ikke la en slik mulighet gå bort.

 

Ellers så kan jeg vel si at jeg gledet meg til Antichrist, men kinoen her i Drammen ville ikke vise den. Sikkert pga dårlig mottakelse, ikke vet jeg. Så da må jeg vel vente på DVD igjen gitt.

Se den i Oslo da vel? Den skal gå på Ringen hvertfall :)
Lenke til kommentar

Haha, etter å ha sett gjennom de 3 python filmene greide jeg ikke holde meg lengre og kjøpte flying circus, problemet er at jeg allerde hadde brukt 3200kr på andre ting jeg også ikke burde ha kjøpt så nå har jeg 800kr igjen å leve på frem til 25 juni.

 

YAY for poteststappe

Lenke til kommentar
Jeg nominerer Bobolomeus Nathaniel III og meg selv i rollene. Bob_3 var jo mildt sagt imponerende i den filmen han lagde sammen med islendingen <3

<3. I morgen flytter jeg vel ikke så altfor langt unna deg, da kan vi lage en film. Hadde faktisk tenkt til å spørre om du kunne covre for meg på T4-pressevisningen i dag, siden alle andre har dratt hjem. Vaske hybel>kino, liksom.

Lenke til kommentar
Legger igjen mine spor på side nummer 2000, kan ikke la en slik mulighet gå bort.

 

Ellers så kan jeg vel si at jeg gledet meg til Antichrist, men kinoen her i Drammen ville ikke vise den. Sikkert pga dårlig mottakelse, ikke vet jeg. Så da må jeg vel vente på DVD igjen gitt.

Se den i Oslo da vel? Den skal gå på Ringen hvertfall :)

 

Når kommer den på Ringen?

Lenke til kommentar
Legger igjen mine spor på side nummer 2000, kan ikke la en slik mulighet gå bort.

 

Ellers så kan jeg vel si at jeg gledet meg til Antichrist, men kinoen her i Drammen ville ikke vise den. Sikkert pga dårlig mottakelse, ikke vet jeg. Så da må jeg vel vente på DVD igjen gitt.

Se den i Oslo da vel? Den skal gå på Ringen hvertfall :)

 

Når kommer den på Ringen?

Nå på fredag, altså 5. juni.
Lenke til kommentar
'Språkteori'

Fullstendig enig. Jeg var på et foredrag i fjor med selveste Sylfest Lomheim der han la fram om en sørgelig framtid for norsk språk. Hele tiden tenkte jeg bare: "hva så?"

 

Av og til er jeg forundret over at jeg ikke røyker hasj.

Pøh, hasj er for dumminger som må ha det for å tenke klart. Vi smartinger trenger ikke det. :p

 

Så forresten The Shining i går. Fy faen for en film. Tror jeg var for ung forrige gang jeg så den til å la den bry meg, men fy faen, den var jo vannvittig.

Lenke til kommentar
<3. I morgen flytter jeg vel ikke så altfor langt unna deg, da kan vi lage en film. Hadde faktisk tenkt til å spørre om du kunne covre for meg på T4-pressevisningen i dag, siden alle andre har dratt hjem. Vaske hybel>kino, liksom.

Du burde gjort det, siden det er tilfeldig når jeg mottar disse e-postene fra Trondheim Kino :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...