Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Ja, det reagerte jeg på også. Hvor mye en fyr holder på med en ting bestemmer ikke hvor objektiv han er eller hva slags personlighet han har.

 

Balboa var dritbra, og hvis du likte den første filmen tror jeg det er ganske sikkert at du liker den også. Det var veldig lite sipping i den da, kanskje han tok feil av nostalgi og sipping. Det var et par emosjonelle scener, men ikke mer enn i de fleste andre filmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Ja, jeg skjønner heller ikke hva de tenkte når de laget Halloween 3. Idiotisk å lage en Halloween film hvor han ikke er med. Men da går man bare over til 4'ern ;)

Lenke til kommentar

Jeg fester det til PCen, skjermen er en Dell M-etellerannet, en gammel traver av en CRT. :D

Men bildet til den synes jeg er veldig bra.

Nå kobler jeg inn høyttalerne i lydkortet, dette blir spennende.

 

EDIT: Gjess, de fleste høyttalerne funker. Alle funker ikke på grunn av noen lydkortproblemer jeg har, men jeg har også et Soundblaster Fatal1ty X-Fi eller noe på vent her som jeg installerer en annen dag. Akkurat nå funker alle høyttalerne bortsett fra Front Right og Front Left.

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Har noen sett Hanball Rising??

 

Lurer på om den er verdt å se på kino... den fikk 1'er av VG, men det var det Jon Selås som anmeldte. Stoler ikke på hans meniger, han ga Saw en 1'er også! :mad: Den er jo genial!

8125305[/snapback]

Den er blitt dårlig mottatt overalt så det er vel ingen stor film sånt sett.

Lenke til kommentar

Da har jeg sett min 2. film i dag(!)

Kill Bill vol. 2 :D

Den gikk på TV2 og da måtte jeg bare se den. Fantastisk bra film.

Synd at jeg ikke har den i DVD-samlingen min. Men det ordner seg til neste år når jeg blir 18 :w00t:

 

Da kommer det helt sikkert en del andre filmer som mangler også.

Gudfaren 1, 2 og 3 og Fight Club...

Bare for å nevne noen ;)

Lenke til kommentar
Da har jeg sett min 2. film i dag(!)

Kill Bill vol. 2  :D

Den gikk på TV2 og da måtte jeg bare se den. Fantastisk bra film.

Synd at jeg ikke har den i DVD-samlingen min. Men det ordner seg til neste år når jeg blir 18 :w00t:

 

Da kommer det helt sikkert en del andre filmer som mangler også.

Gudfaren 1, 2 og 3 og Fight Club...

Bare for å nevne noen ;)

8125505[/snapback]

Hvorfor må du vente til du er 18?

Lenke til kommentar
Da har jeg sett min 2. film i dag(!)

Kill Bill vol. 2  :D

Den gikk på TV2 og da måtte jeg bare se den. Fantastisk bra film.

Synd at jeg ikke har den i DVD-samlingen min. Men det ordner seg til neste år når jeg blir 18 :w00t:

 

Da kommer det helt sikkert en del andre filmer som mangler også.

Gudfaren 1, 2 og 3 og Fight Club...

Bare for å nevne noen ;)

8125505[/snapback]

Hvorfor må du vente til du er 18?

8125564[/snapback]

 

Fordi når man er under 18 år, kan man ikke kjøpe filmer som har 18 års aldersgrense. Så enkelt er det ;)

Lenke til kommentar
Jeg har aldri blitt nektet å kjøpe en film med 18-årsgrense. Har du ikke venner eller familie på 18+ år?

8125588[/snapback]

 

Tja...

Jeg har jo en far da. Men det løpet er kjørt for lenge siden. Har nok prøvd det noen ganger før ja. Gikk en gang når jeg fikk Saving Private Ryan av onkeln min, men på en premiss at jeg så den første gangen sammen med pappa.

 

Siden har det ikke gått. Prøvde for en stund siden å overtale han til å kjøpe Fight Club, men det gikk desverre ikke. Så får vell vente litt lenger så kan jeg kjøpe de. Under et år igjen så er ikke så lenge til :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...