Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Apropos Carpenters The Thing - en oppfølger er visstnok under oppseiling. Denne vil ta for seg hva som skjedde på nordmennenes base under deres kontakt med vesenet. Det er bare å håpe at de hyrer inn noen norske skuespillere - Dennis Storhøi, anyone?

 

Dennis Storhøi er et glimrende valg (han har jo erfaring fra internasjonele produksjoner før), men hva med Mister Varg Veum himself, Trond Espen Seim? Han har jo et litt værhardt, Kurt Russel-aktig tryne. Det er på tide å ale opp vår Mads Mikkelsen nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er på tide å ale opp vår Mads Mikkelsen nå.

Hehe, så sant som det er sagt. Seim er heller ikke noe dumt forslag, nei.

Det er dog rart at man har valgt et så ubeskrevet blad som van Heijningen som regissør - med hans rulleblad er vel en verdig oppfølger mye å forlange. Jeg ser for meg en film i tradisjonen AvP franchiset...

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke lage norsk kjøttkake "western" hvor vi lager filmer på norsk og de snakker norsk osv. også får vi bare det dubber om til engelsk eller tysk eller italiensk osv.

Vi kan lage en helt ny kult sjanger, tenk for deg en "norsk" the thing med dårlig engelsk døbb, det må jo bare bli bra

Lenke til kommentar

Terminator Salvation blir ikke uventet slaktet i internasjonal presse.

 

Jeg sakser fritt:

 

- "unappetizing Hollywood recycling."

 

- " Salvation reeks of a man who mentally wandered off, trusting a steady diet of fireballs and city-block-sized explosions would cover any his blunders."

 

- " "Terminator Salvation" is a cold, blunt summer movie misfire, infatuated with mindless explosions like an infant with fecal matter."

Lenke til kommentar
Jeg hadde håpet siden Bale var involvert...

Hehe, hør på denne salven: "Bale is one of this generation’s best actors, but his performance as Connor is the most one-note of his career. He has absolutely nothing to do other than scream bad one-liners at the top of his lungs (no wonder he blew up on set)"

 

Ellers likte jeg denne: "Not only does this future look nothing like the previous films, there are several new Terminators that look and act as if they stumbled out of a Saturday morning Robo-Tech cartoon."

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Forventer du virkelig ikke mer av en som kaller seg McG? :wee:

Haha, jeg valgte faktisk å dømme ham basert på Charlie's Angels-filmene og Chuck-piloten, men det er klart at det ville vært raskere å ikke se noen av dem og bare anta.

 

Bale pleier å velge ut solide manus, men her var det tydeligvis noe annet på gang. Om ikke annet så fikk vi ihvertfall "It's fucking distracting"-monologen ut av filmen, selv om den neppe blir å finne på disc 2.

Lenke til kommentar

McG får skryt for én ting: "If you watched this franchise to get a kick out of stunts and vehicular mayhem and never cared once about things like plot and characters, then you’ll probably find plenty to love about Salvation."

 

Hehe, jeg regner med mange her dermed er fornøyd.

Lenke til kommentar
Hehe, jeg regner med mange her dermed er fornøyd.

Hvem tenker du på da? Jeg tror ikke det er mange her som liker dårlige sommer-blockbustere.

 

Kommer ann på hva man legger i dårlig. Mange som sier seg fornøyd med spenning og flammer alene.

Lenke til kommentar
Hehe, jeg regner med mange her dermed er fornøyd.

Hvem tenker du på da? Jeg tror ikke det er mange her som liker dårlige sommer-blockbustere.

Hehe, ingen grunn til å peke ut noen spesielle. Eksplosjonsfantastene og awesomegutta kjenner selv sin besøkelsestid...

Lenke til kommentar

Ka-ping! Jeg kan spandere hvis du vil ta deg en tur til Trondheim nå snart. Etter en romantisk middag, vel å merke :new_woot:

 

Så all praten din om Transformers før jul var altså basert på fordommer, ikke ulikt det du forsøker å bekjempe når det gjelder f.eks. østeuropeisk film?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...