Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Play.com har alltid det jeg trenger, og i dag ble jeg virkelig overrasket. Jeg bestilte The Thing, og den ble sendt for 4 dager siden. Allerede i dag lå den i postkassen. Det må være den raskeste leveringen noen sinne. Vanligvis pleier jo leveringstiden å ligge på rundt 10 dager. Har noen andre hatt noen raske leveringer?

Lenke til kommentar
Play.com har alltid det jeg trenger, og i dag ble jeg virkelig overrasket. Jeg bestilte The Thing, og den ble sendt for 4 dager siden. Allerede i dag lå den i postkassen. Det må være den raskeste leveringen noen sinne. Vanligvis pleier jo leveringstiden å ligge på rundt 10 dager. Har noen andre hatt noen raske leveringer?

 

Jeg er gammel nok til å huske da det aldri tok mer enn 3 dager å få filmer fra play jeg.

Jeg bruker play skjeldent nå.

Lenke til kommentar
Dere vet hun jenta i Låt den rätte komma in? Vel, jeg så ei som lignet noe helt sykt på jobb i dag. Creepy as fuck.

Satt hun og sugde på nakken til noen?

Jeg ser opp fra kassa og på neste kunde da jeg ser henne og tenker Jesus Christ, fuck. Det værste var at hun listet seg inn og.

Lenke til kommentar
Til dere som bestiller fra Play: Sjekk ut lengden på filmene med f.eks. IMDb. Flere ganger har jeg fått sensurerte utgaver av filmer. Chiipt.

Det ser sånn ut ja. The Thing som jeg fikk i går har en spilletid på 1 time og 43 minutter, mens på IMDb står det 109 min.

 

Skyldes nok pal-speed-up, ingen av utgavene er sensurerte, men The Thing bør kjøpes i sone 1-utgivelse, de europeiske dvd-utgavene -den norske inkludert- har ikke anamorft bilde, altså er de ikke tilpasset widescreen.

Endret av KAH82
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...