Tilsynsmannen Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvorfor skulle jeg kødde? De har vel kampanje 365 dager i året http://www.platekompaniet.no/filter.aspx/dvd/lavpris?p=1 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvorfor skulle jeg kødde? Fordi pk alltid har kampanjer. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvorfor skulle jeg kødde? Han tenker vel på denne og denne tråden. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvorfor skulle jeg kødde? Fordi pk alltid har kampanjer. Sant nok, dreit meg litt ut der. Men jeg tenkte på slike "ta 3 betal for 2"-ish kampanjer, ikke bare den vanlige salg-kampanjen med enkelte filmer med nedsatt pris... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dere vet hun jenta i Låt den rätte komma in? Vel, jeg så ei som lignet noe helt sykt på jobb i dag. Creepy as fuck. Satt hun og sugde på nakken til noen? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Neh, bare kjøp du. Det er billig nok som det er. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvorfor PK når man har Play.com? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Hvorfor PK når man har Play.com? Fordi Play.com ikke har Døden på Oslo S. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Ei heller god leveringstid, brukbar innpakning eller søte ansatte. Anyways, Play duger. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Play.com har alltid det jeg trenger, og i dag ble jeg virkelig overrasket. Jeg bestilte The Thing, og den ble sendt for 4 dager siden. Allerede i dag lå den i postkassen. Det må være den raskeste leveringen noen sinne. Vanligvis pleier jo leveringstiden å ligge på rundt 10 dager. Har noen andre hatt noen raske leveringer? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Play.com har alltid det jeg trenger, og i dag ble jeg virkelig overrasket. Jeg bestilte The Thing, og den ble sendt for 4 dager siden. Allerede i dag lå den i postkassen. Det må være den raskeste leveringen noen sinne. Vanligvis pleier jo leveringstiden å ligge på rundt 10 dager. Har noen andre hatt noen raske leveringer? Jeg er gammel nok til å huske da det aldri tok mer enn 3 dager å få filmer fra play jeg. Jeg bruker play skjeldent nå. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 2 dager, amazon.co.uk. To dager fra amazon er rekorden her også. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Dere vet hun jenta i Låt den rätte komma in? Vel, jeg så ei som lignet noe helt sykt på jobb i dag. Creepy as fuck. Satt hun og sugde på nakken til noen? Jeg ser opp fra kassa og på neste kunde da jeg ser henne og tenker Jesus Christ, fuck. Det værste var at hun listet seg inn og. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 10 sekunder fra USS Enterprise E er rekorden her Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Til dere som bestiller fra Play: Sjekk ut lengden på filmene med f.eks. IMDb. Flere ganger har jeg fått sensurerte utgaver av filmer. Chiipt. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Timothy Hines får endelig sluppet sitt mesterverk (etter den 3(30?) timer lange versjonen av The War of the Worlds selvsagt) Bug Wars. Noen som gleder seg? Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Til dere som bestiller fra Play: Sjekk ut lengden på filmene med f.eks. IMDb. Flere ganger har jeg fått sensurerte utgaver av filmer. Chiipt. Det ser sånn ut ja. The Thing som jeg fikk i går har en spilletid på 1 time og 43 minutter, mens på IMDb står det 109 min. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Til dere som bestiller fra Play: Sjekk ut lengden på filmene med f.eks. IMDb. Flere ganger har jeg fått sensurerte utgaver av filmer. Chiipt. Det ser sånn ut ja. The Thing som jeg fikk i går har en spilletid på 1 time og 43 minutter, mens på IMDb står det 109 min. Du skulle satset på denne versjonen i stedet. Lenke til kommentar
KAH82 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 (endret) Til dere som bestiller fra Play: Sjekk ut lengden på filmene med f.eks. IMDb. Flere ganger har jeg fått sensurerte utgaver av filmer. Chiipt. Det ser sånn ut ja. The Thing som jeg fikk i går har en spilletid på 1 time og 43 minutter, mens på IMDb står det 109 min. Skyldes nok pal-speed-up, ingen av utgavene er sensurerte, men The Thing bør kjøpes i sone 1-utgivelse, de europeiske dvd-utgavene -den norske inkludert- har ikke anamorft bilde, altså er de ikke tilpasset widescreen. Endret 3. juni 2009 av KAH82 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå