co2 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Ved 7:00, hva er det belloq ordrett faktisk sier? "hakana motoso" eller noe i den duren. With that, Belloq turns dramatically and holds the idol high for all the Hovitos to see and says something in Hovitos. Fra manuskriptet, BAH! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Så Angels and Demons i går, og jeg må si at den overrasket litt. Jeg var skeptisk, og det er jeg glad for, men jeg likte den litt. Var ganske spennende til tider, og den var helt klart bedre enn Da-Vinci Koden. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Osamu Tezuka skuffer sjelden - sjekk bare ut denne perlen fra 1964: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Noen som vet hvor man kan få tak i Henning Carlsens filmatisering av Sult? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Finnes det noen gode replica/props butikker i norge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hallo, lol. Har aldri vært i Film seksjon før. Vel dere kan se min vote history og 250Films i siggen. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Du kan fort få noe pes for å gi Naruto en 10er ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Meh, care, lol. Den hadde stor underholdningsverdi da jeg så den..... Har ikke addet alle filmene jeg har sett enda. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hva er greia med lol hele tiden da? Fra spøk til revolver. Nettopp sett Magnolia. Fy flate for en film det var. Som jeg skrev i anmeldelses-tråden så må dette være den beste filmen jeg noensinne har sett. Kvalitet fra ende til annen. Noen som vet om sider hvor de har "drøftet" filmen. La merke til at det var mye dypt i den som jeg har lyst til å lese andres meninger om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Hva har skjedd med IMDb? Hvorfor er personinfo borte? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 De vil vel ha folk over på imdb pro sånn at de kan tjene sine kroner... Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 (endret) Hva har skjedd med IMDb? Hvorfor er personinfo borte? Kommer sikkert en med svar her snart http://www.imdb.com/board/bd0000041/nest/1...p;p=1#139339407 Edit: Oppe å går igjen nå ser det ut som. Endret 31. mai 2009 av Hille Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Nå er det tilbake. Herlig. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Fikk endelig karret meg til å se Irreversible, og kjenner jeg er litt utmattet. Den var til tider grusom å se på, samtidig som jeg aldri føler det ble spekulativt. Lavfrekvent støy og til tider ekstreme kameraføringer var nok til at jeg ble litt kvalm, men det er vel meningen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 men det er vel meningen. Så da er det helt greit? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 men det er vel meningen. Så da er det helt greit? Om filmskaperen lykkes med målet sitt er det vel i grunn greit i mine øyner. Noen filmer lages for publikum, andre for seg selv. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Målet til filmen var tydeligvis å gjøre folk så kvalm som mulig, noe som fungerte utmerket på meg da jeg slo filmen av. Jeg forstår absolutt at en regissør ønsker å fremkalle en slik effekt og virkelig treffe såre punkt hos folk, men jeg blir ikke imponert over selve filmskapingen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 Du blir ikke imponert over de lange tagningene og ekstremt gode håndverket? Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 men det er vel meningen. Så da er det helt greit? Ja, hvis dette var filmskaperens mål i utgangspunktet. Det var aldri et så stort problem at jeg måtte slå av. Som Cun sier så er håndtverket og de ekstreme lange tagningene imponerende. Det og skuespillet var nok til at jeg lot meg bergta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå