Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, ja, jeg får vel bare vente til Blu-Ray-releasen av Star Trek for å virkelig få den med meg. Bortsett fra at jeg så den i en sal med utdatert lyd- og bildeutstyr og at det generelt var for varmt i salen, ble jeg plaget av publikum. Rett bak meg satt det et gammelt ektepar som må ha gått på feil film. Etter uendelige "Det var ikke det her jeg hadde sett for meg" "uff" "å, nei" osv så kom "nei, vi går". Dette var ca. midt i filmen. Etter de hadde gått ble det bedre, men jeg er nødt til å se den en gang til uansett. Men det går ikke pga min kinos idiotiske prioriteringer.

 

Filmen i seg selv falt i god smak i grunn. Digget Zachary Quinto som den overformelle Spock. Veldig bra castet der. Ellers må jeg som sagt se den en gang til.

 

Kirk: I'm coming with you.

Spock: I would cite regulation, but I know you will simply ignore it.

 

:D

Endret av Hyperio
Lenke til kommentar
Woho. Er i skikkelig lykkerus her nå.

Akuratt bestillt billetter til New York i anledningen "Silen Bob Speaks: An evening with Kevin Smith"

1 uke på å utforske herlige New York og i tillegg få se Kevin Smith i aksjon. :new_woot:

 

Så akkurat ferdig Sold Out: A Threeevening with Kevin Smith i går. Visste ikke at han skulle ha en kveld til. *Misunnelig*

Lenke til kommentar
Så akkurat ferdig Sold Out: A Threeevening with Kevin Smith i går. Visste ikke at han skulle ha en kveld til. *Misunnelig*

 

Hvis du har sett DVD utgaven og ikke lastet den ned så vil du se at det ligger en promo for Kevin Smith: Down Under eller noe i den duren han skal i hvert fall til Australia for å filme nummer 4 i rekken :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...