DoktorBacon Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Ja, hvem sier vel nei til å tjene penger på å gjøre noe de elsker? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Noen som har sett den nye Crank filmen? Bra? Dårlig? Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Noen som har sett den nye Crank filmen? Bra? Dårlig? Likte du den første kommer du til å like den andre. Jeg synes ihvertfall det. Kanonfilmer begge to. Bedre popcorn filmer skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Har den kommet ut? o_0 Glede seg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Den kom vel ut 17. april om jeg ikke tar helt feil I USA hvertfall. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Woho. Er i skikkelig lykkerus her nå. Akuratt bestillt billetter til New York i anledningen "Silen Bob Speaks: An evening with Kevin Smith" 1 uke på å utforske herlige New York og i tillegg få se Kevin Smith i aksjon. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg er ikke sjalu ofte, men jeg skulle gjerne vært deg den uken. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Kevin Smith kan det med å snakke. Jeg så faktisk en video av han i dag når han snakker om Superman-filmen som ikke ble laget. Jeg misunner deg Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Kom til å undre på noe, finnes det noen som ikke liker Tom Hanks? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) never mind Endret 29. mai 2009 av Hille Lenke til kommentar
co2 Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Teller ikke, hun ligger 6 feet under Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Teller ikke, hun ligger 6 feet under hehe, leste plutslig det. følte meg litt dum nå Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Ja, ja, jeg får vel bare vente til Blu-Ray-releasen av Star Trek for å virkelig få den med meg. Bortsett fra at jeg så den i en sal med utdatert lyd- og bildeutstyr og at det generelt var for varmt i salen, ble jeg plaget av publikum. Rett bak meg satt det et gammelt ektepar som må ha gått på feil film. Etter uendelige "Det var ikke det her jeg hadde sett for meg" "uff" "å, nei" osv så kom "nei, vi går". Dette var ca. midt i filmen. Etter de hadde gått ble det bedre, men jeg er nødt til å se den en gang til uansett. Men det går ikke pga min kinos idiotiske prioriteringer. Filmen i seg selv falt i god smak i grunn. Digget Zachary Quinto som den overformelle Spock. Veldig bra castet der. Ellers må jeg som sagt se den en gang til. Kirk: I'm coming with you. Spock: I would cite regulation, but I know you will simply ignore it. Endret 29. mai 2009 av Hyperio Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Se filmen hos Youtube Ved 7:00, hva er det belloq ordrett faktisk sier? "hakana motoso" eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Du er rimlig i nærheten for å si det sånn, skal du på ferie i sommer Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Woho. Er i skikkelig lykkerus her nå.Akuratt bestillt billetter til New York i anledningen "Silen Bob Speaks: An evening with Kevin Smith" 1 uke på å utforske herlige New York og i tillegg få se Kevin Smith i aksjon. Så akkurat ferdig Sold Out: A Threeevening with Kevin Smith i går. Visste ikke at han skulle ha en kveld til. *Misunnelig* Lenke til kommentar
Manx Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Så akkurat ferdig Sold Out: A Threeevening with Kevin Smith i går. Visste ikke at han skulle ha en kveld til. *Misunnelig* Hvis du har sett DVD utgaven og ikke lastet den ned så vil du se at det ligger en promo for Kevin Smith: Down Under eller noe i den duren han skal i hvert fall til Australia for å filme nummer 4 i rekken Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Kom til å undre på noe, finnes det noen som ikke liker Tom Hanks? Jeg har aldri møtt noen "face to face" som har hatt noe vondt å si om den fyren, eller hvordan han har oppført seg i rampelyset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå