Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så Clerks 2 igår.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Var ganske morsomt når forloveden til han karen kommer inn mens han andre holder på med eselet :!:

8121122[/snapback]

Jeg syns hele den episoden blei for American Pie/Van Wilder-ish. Clerks skal være dialogbasert og ikke prumpehumor. Den eneste gangen jeg fikk skikkelig Clerks-feeling var når det var SW vs LOTR.

Lenke til kommentar

Wall Street går på Svensk TV4 nå, og den er skikkelig dårlig, bortsett fra Douglas og Sheen Sr.

Faktisk, etter en sexscene med Daryl Hannah, så var det et kjapt klipp der Charlie Sheen stirret ut i horisonten og sa "Who am I?". :D

Hva stoned var Stone når han godkjente den scenen?

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Jepp, Clerks var fantastisk pga all dialogen, ikke nødvendigvis visuelle gags.

Kjipt hvis 2'rn er blitt en American Pie^2..

8122443[/snapback]

 

Samme er det med Clerks 2 også, 90% er dialog. Måten Randal introduserer den scenen på er utrolig bra, nesten et lite høydepunkt i filmen.

Lenke til kommentar

Da har jeg nettopp sett Match Point.

Sitter igjen med et ganske bra inntrykk tross at jeg var litt skeptisk før jeg startet å se den. Til tider var det faktisk veldig spennende å se på.

 

Men så kommer det til slutten da. Setter dette i spoiler i tilfelle det er noen som ikke har sett filmen og ikke ønsker å vite hvordan den ender:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Hvorfor i huleste skjøt han Nola! Han var jo stormforelska i henne og sa selv at forholdet med Chloe ikke var noe bra. Og han skjøt jo den peneste dama i hele filmen og da :love: . Hvem er det som kan finne på å skyte Scarlett Johansson da?!
Endret av _Zero
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Kompis så Rocky Balboa idag, han sa den var kjedelig. Bare sipping og emosjonelle greier, også var Mike Tyson (!) med.

8123653[/snapback]

 

Ja, fyren spiller seg selv. Han er en bokselegende i en boksefilm. Er det så galt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...