Fløyelsbøtte Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Chasing Amy for eksempel var mye dårligere enn Mallrats etter min mening. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Er ikke filmen egentlig fransk? Så du den på fransk eller engelsk, Badering? Bare lurer fordi jeg er ganske rigid når det kommer til å se film på noe annet enn originalspråket og lurte på å se filmen. Men det kan jo hende det ikke har så mye å si, tatt i betraktning hvordan filmen virker. Har sett begge, men foretrekker faktisk den engelske versjonen. Plummer passer perfekt, men den franske er jo selvsagt veldig fin den også. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Chasing Amy for eksempel var mye dårligere enn Mallrats etter min mening. Chasing Amy er kanskje min Smith-favoritt ;-) Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Mallrats har jeg faktisk ikke sett. :O Så jo veldig morsom ut, når både begge fra my name is earl er med og jay and silent bob. Skal skaffes hvertfall. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Synes Mallrats er knall jeg, og anså den som den beste til Smith i lang tid. Men Clerks har nok tatt over tronen. Har et godt forhold med filmen, ettersom vi ofte så den i USA + at den minner meg om tidene der borte. Mallrats er et fenomen som faktisk er å se hele tiden in the USA. Ganske sykt. Hver gang du gikk innom et senter, kunne du se de samme folkene henge der. Hver eneste gang. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Chasing Amy er kanskje min Smith-favoritt ;-) Holder Clerks. øverst, men Chasing Amy kommer ikke langt bak. Mallrats er absolutt en godfilm, skal snurre den så fort jeg får dvdene opp fra flytteesker igjen. Smiths dårligste er Jay & Silent Bob, by far. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har sett begge, men foretrekker faktisk den engelske versjonen. Plummer passer perfekt, men den franske er jo selvsagt veldig fin den også. Elsker når han sier "It was a shepard". Uten å ha sett den franske kan jeg si at den engelske er veldig flott. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har sett Mallrats aaalt for mange ganger. En gammel favoritt det.. DVS den lå på topp10 i lengre tid fra jeg var 14år av alder. Den er jo genial. Men også jeg liker Chasing Amy bedre en den. 1. Clerks, 2. Chasing Amy, 3. Mallrats, 4. Clerks2, 5. Dogma, 6. Jay and Silen Bob Strikes Back - Listefeber! =0 Ellers kom jeg innpå denne tråden for å si: Tjohoi! Fikk 2 gratisbilletter til kino og ei Terminator Salvation skjorte i posten idag. Med et brev der det stod at jeg svarte riktig på spørsmålene om filmen Engler og Demoner - MVH Kinosonen. Jævlig nais! Kan ikke huske å gjort noe sånt. Men har vel det i et svakt øyeblikk. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 (endret) Har sett begge, men foretrekker faktisk den engelske versjonen. Plummer passer perfekt, men den franske er jo selvsagt veldig fin den også. Elsker når han sier "It was a shepard". Uten å ha sett den franske kan jeg si at den engelske er veldig flott. Trodde han snakka om Crac! jeg.. Men The Man Who Planted Trees på engelsk var genial. Fortellerstemmen var behagelig og seriøs. Litt sånn Morgan Freeman i Million Dollar Baby style.. Nice! Nå har jeg ikke sett den på fransk.. EDIT: The Man Who Planted Trees that is. Jeg har ikke sett The Man Who Planted Trees på fransk. Endret 26. mai 2009 av I.E. Lonoff Lenke til kommentar
Badering Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Crac! har ingen dialog, så der er det ikke noe problem hehe. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har sett begge, men foretrekker faktisk den engelske versjonen. Plummer passer perfekt, men den franske er jo selvsagt veldig fin den også. Elsker når han sier "It was a shepard". Uten å ha sett den franske kan jeg si at den engelske er veldig flott. Satt på eksamen idag og fikk en smule panikk, så jeg tok et tungt pust inn og ut (you know?) også poppa akkurat den opp i hodet på meg; "It was a shepard" Fra filmen så klart.. Og jeg ble relativt mindre bekymret. Deilig. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Man blir rett og slett glad av å se den. Crac! er å få sett her forøvrig. Etter å ha sett disse filmene til Back på nytt får jeg virkelig lyst til å investere i DVD-samlingen, til tross for prisen. Mannen er jo et geni. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Crac var nesten like god. Savna ikke dialogen i den for å si det sånn. Beste opposisjonen mot forbrukssamfunnet jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Har sett begge, men foretrekker faktisk den engelske versjonen. Plummer passer perfekt, men den franske er jo selvsagt veldig fin den også. Elsker når han sier "It was a shepard". Uten å ha sett den franske kan jeg si at den engelske er veldig flott. Mener du "shepherd"? Shepard høres ut som en kvinnelig geopard eller noe. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Jepp, jeg mente vel det. Jeg synes fortsatt vi bør skylde på Badering, siden jeg kopierte det herfra: Baderings favorittfilmer Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Haha, komisk. "Shepard" høres bare latterlig ut. The Good Shepard. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fikk Blue Velvet steelbooken min i dag Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. mai 2009 Del Skrevet 26. mai 2009 Fikk Blue Velvet steelbooken min i dag Ikke for å være uhøflig eller noe, men hva så? Hvilken allmenn relevanse eller interesse har dette? Det hadde vært mer interessant å se dine tanker om filmen, framfor en mekanisk linje som "jeg har fått film x i dag". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå