Sir Zu Zwat Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Inglourious Basterds. Gleder meg noe hinsides! Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Så nettopp Fritt Vilt 2 på anlegget i stua, og det så tidvis ut som om membranene på høyttalerne mine skulle revne i kantene. Testet det på studiomonitorene mine på rommet, og det samme skjer der. Har ikke sett noe liknende på andre filmer. Virker som det er no ekstremt lavfrekvent støy (<25 Hz) på lydsporet. Selv om frekvensresponsen på mine b&w685 går ned til 45Hz. Noen som har opplevd noe liknende? Endret 22. mai 2009 av Dimitrij Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Skal ikke James Cameron komme me en jækla dyr film? Viss ikke.. Hvilken film er det som skal være så dyr osv som kommer next? Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Du tenker vel på den banebrytende "vi-skal-forandre-filmen-og-jorda" sci-fi'en Avatar. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvilken versjon av Das Boot er best? Uncut, Director's Cut, etc. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Nettopp ferdig med Hustons The Treasure of the Sierra Madre... bare jeg som ble skuffet over den filmen? Godt spill fra Bogey, Walther Huston og Tim Holt, men jeg føler filmen er blitt litt foreldet og ikke helt har den samme påvirkningskraften lenger. I tillegg så ble filmen helt tullete etter ca 1,5 time... (kan utdype hvis det er noen som er uenig) Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Nettop sett... Såg Xmen wolverine (eller hva den heter). Npen som vet noe historie om han dudn som sprat over alt me na stokken sin? Han me korte osv-- Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Synes den var bra jeg, men husker ikke mye av den nå lenger. Bogart var veldig god synes jeg å huske. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Nettop sett... Såg Xmen wolverine (eller hva den heter). Npen som vet noe historie om han dudn som sprat over alt me na stokken sin? Han me korte osv-- Gambit! Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Nettopp ferdig med Hustons The Treasure of the Sierra Madre... bare jeg som ble skuffet over den filmen? Ble selv skuffet av den. Syntes ikke filmen om grådighet har tålt tidens tann så alt for godt. Klarte ikke fenge meg mer enn en god Bonanza-episode. There Will Be Blood har for meg tatt over tronen som grådighetsfilm nummer 1. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Verken TWBB eller Treasure kan måle seg med Wall Street. =D Lenke til kommentar
Jan Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Du tenker på mobiltelefonen på stranden, du? Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvilken versjon av Das Boot er best? Uncut, Director's Cut, etc. Jeg har kun sett Uncut. Om jeg skal se den igjen velger jeg en redigert utgave. Den ble litt i lengste laget. Sats på DC! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Jeg tror ikke det er veldig mye å tape på å se en theatrical release og deretter kose seg med den lengste versjonen hvis man virkelig faller for filmen. Jeg kommer til å se Redux hver gang jeg føler for å se Apocalypse Now!, men jeg tror ikke man taper mye på å se den vanlige versjonen først. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Se hva som ble med meg hjem i går Klarte ikke å motstå lengre. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Hvilken versjon av Das Boot er best? Uncut, Director's Cut, etc. Jeg har kun sett Uncut. Om jeg skal se den igjen velger jeg en redigert utgave. Den ble litt i lengste laget. Sats på DC! Takk, da blir det en korte versjonen(DC) først. Så hvis jeg liker den veldig godt, blir det nok den lengste versjonen en dag. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 (endret) Lurt valg. Uncut version ble for lang for meg. Jeg takler lange filmer, men i Das Boot skjedde det for lite til at den klarte å holde interessen min oppe. Edit: Jeg så nettopp Ben-Hur. Den klarte fint å holde på interessen min selv om den er 3 1/2 time lang. Endret 23. mai 2009 av Olum Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Das Boot er litt som Lawrence, handlingen er ikke like viktig som stemning. Jeg husker ikke noe av det som skjedde i noen av dem, det var bare lange, episke fortellinger om alt som skjedde i livene til de involverte. Det er fotografi og musikk som er kritiske i sånne filmer, og da er ikke lengden på filmen viktig. Liker man den så er den aldri for lang, hater man den så kan den ikke bli kort nok. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Det er flott. Slikt liker man. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå