Hyperio Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Kanskje bare jeg som synes dette er morsomt, men hvis man leser igjennom listen over de som er interesserte så må det vel være en av de som har et litt større problem enn DeCaprio enn at han ikke ligner på Sinatra? Jeg tror ikke Martin Scores Easy velger DiCaprio uansett til denne filmen. På den andre siden, Brad Pitt ser ikke ut som om han er 80 år heller da. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Brad Pitt ser ikke ut som om han er 80 år heller da. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Poenget mitt var at med "dagens teknologi" så kan sikkert flere skuespillere ligne på Frank Sinatra. Og ja, jeg siktet til den filmen. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hadde store forhåpninger til Irréversible, men holdt ikke ut mer enn 20 minutter. Skuffet... Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Hvilke forventninger hadde du? Hva var det som gjorde at du skrudde den av? Selv syns jeg Irréversible er en perle av de sjeldne. Gleder meg stort til Noés neste film, Enter the Void. Endret 21. mai 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hvilke forventninger hadde du? Hva var det som gjorde at du skrudde den av? 1) Jeg hadde forventninger om en bra film. 2) Kvalmende kameraføring... Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Vel.. Kvalme er akkurat det Noé prøver å fremkalle. I tillegg til kameraføringen har vi også dette The first 30 minutes of the film has a background noise with a frequency of 28Hz (low frequency, almost inaudible), similar to the noise produced by an earthquake. In humans, it causes nausea, sickness and vertigo. It was the main cause of people walking out of the theaters during the first part of the film in places like Cannes and San Sebastian. In fact, it was added with the purpose of getting this reaction. (fra imdb). Hvis du er ute etter en behagelig filmopplevelse er neppe Irréversible filmen for deg. Endret 21. mai 2009 av Infenso Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Slet faktisk ganske mye med irreversible selv. Starten er som en tur med hurtigbåten fra Stavanger til Bergen...i bakfull tilstand. Men etter å ha fyrt opp en shisha-pipe, klarte jeg å ignorere det. Så det er bare til å prøve en gang til. Dersom "the shacky cam og weirdo-starten faktisk var et problem. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Jeg slo den av etter 20 pga brannhydranten, fant ut at jeg hadde det egentlig for greit den dagen til å ødelegge det av sånt. Jeg setter pris på at filmen ble laget, det er bare ikke noe jeg vil oppleve. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Runda akkurat av the Deer Hunter.. (ja, første gang. ) For et mektig stykke film. Sitter med klump i halsen enda. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Så den for første gang idag jeg også. Den var virkelig fantastisk. Var forøvrig litt artig å se en ung Christopher Walken. Edit: så den vel teknisk sett igår, siden klokken har passert 12. Endret 21. mai 2009 av Spetz Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 He-hey! Det var jo litt kult. Ja, det var en noe merkelig opplevelse.. Aldri sett ham yngre en 100år selv så.. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Den eneste jeg fikk sett i dag (går) var Fritt Vilt 2. Trasige saker. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 såg nettopp house of 1000 corpses... Dårlig og teit film, hadde hørt rykter om at den var "nasty", men syntes ikke det selv. Har sett mye værre. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Synes at starten i House of a 1000 corpses er veldig bra gjennomført, men så faller den noe ekstremt på slutten. Nr. 2 i rekken: The devils rejects, var faktisk utrolig underholdene. Og dersom du likte starten i eneren, anbefaler jeg deg å sjekke ut 2'eren. Lite plot, mye sprø humor. Just the way we like it! Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 (endret) Den eneste jeg fikk sett i dag (går) var Fritt Vilt 2. Trasige saker. Hadde du forventninger? Eneren er ok - og det er en oppfølger i skrekksjangeren... sier seg selv at det blir dårlig da. Synes forøvrig musikken i filmen fungerer til tider - og en skvetter litt. Men historien holder ikke mål. Edit: E.T phone home again? Endret 22. mai 2009 av HenHau Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg slo den av etter 20 pga brannhydranten, fant ut at jeg hadde det egentlig for greit den dagen til å ødelegge det av sånt. Jeg setter pris på at filmen ble laget, det er bare ikke noe jeg vil oppleve. Sett den på igjen en dag det passer. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Jeg slo den av etter 20 pga brannhydranten, fant ut at jeg hadde det egentlig for greit den dagen til å ødelegge det av sånt. Jeg setter pris på at filmen ble laget, det er bare ikke noe jeg vil oppleve. Sett den på igjen en dag det passer. En dag jeg har det bra og vil ha det dårlig eller en dag hvor jeg har det kjipt og gjerne vil grave meg videre ned? Jeg er ikke typen som hører på Coldplay - The Scientist når jeg blir dumpet, jeg klarer ikke helt å gjøre meg selv deprimert med vilje. Requiem for a Dream er en av de beste filmene jeg har sett, men ikke faen om jeg ser den igjen. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Enig. Kommer nok heller ikke til å se Irréversible igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå