Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Etter det jeg har hørt er X-files 2 slappe greier :/ Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Skulle vel kanskje ha lest igjennom en gang eller fem før de la ut denne artikkelen på nettavisen? (eller aftonbladet) Martin Scorsese har planer om å lage en film om Frank Sinatra. Og det er mange skuespillere som drømmer om å spille den legendariske artisten, ifølge Aftonbladet.se. Skuespillere som Johnny Depp, Leonardo DiCaprio, Jake Gyllenhaal, Justin Timberlake, Mark Wahlberg, Jamie Foxx og James Franco er blant de interesserte. Depp skal være filmstudioet Universals favoritt. Ligner ikke Scorseses favoritt er, ikke overraskende, DiCaprio. Han har hatt hovedrollen i de tre siste spillefilmene til Scorsese, «Gangs of New York», «The Aviator» og «The Departed». Til høsten er de aktuelle med «Shutter Island», og de vil også jobbe sammen i «The Rise of Theodore Roosevelt», som har premiere i 2011. Men DiCaprio har et problem. - Det er bare det at han ikke ligner på Sinatra i det hele tatt, sier en kilde ifølge Aftonbladet. Kanskje bare jeg som synes dette er morsomt, men hvis man leser igjennom listen over de som er interesserte så må det vel være en av de som har et litt større problem enn DeCaprio enn at han ikke ligner på Sinatra? Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 ahahaha! Så sant, så sant. Scorsese presents Jamie Foxx as Sinatra. Det hadde vært en ny vri. Nei, kan bli interessant dette. Håper vel egentlig på at Scorsese kan ta et annet valg enn DiCaprio, begynner å bli litt lei av å se ham i hver eneste film Martin lager. Men, han kunne nok sikkert ha passet rollen, tror bare det er bedre valg. Så det blir spennende å se. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Kan vi ikke få en ukjent, ny, kul kar til å spille Frank Sinatra? Vi er på fornavn med Martin Scorsese her på forum..? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Det var egentlig ingen av de nevnte som jeg kunne tenkt meg som Sinatra, kanskje med unntak av James Franco. Adrien Brody tror jeg hadde vært et bra valg! Endret 21. mai 2009 av haarod Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Haha, genialt av Onion News om Star Trek: http://www.theonion.com/content/video/trek...urce=videoembed Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) James Franco ekke så dumt egentlig. Jeg synes dog det ikke er så viktig om han ligner, bare han klarer å etterligne Sinatra bra nok. Endret 21. mai 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Haha, genialt av Onion News om Star Trek: http://www.theonion.com/content/video/trek...urce=videoembed Haha, herregud azz. Skulle ønske jeg var trekker og kunne klage også! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tror dere The Good, the Bad and the Ugly blir for treig for en 17 år gammel gutt som ikke liker slossing der man tydelig ser at de ikke treffer hverandre med knyttnevene? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Tror dere The Good, the Bad and the Ugly blir for treig for en 17 år gammel gutt som ikke liker slossing der man tydelig ser at de ikke treffer hverandre med knyttnevene? Nei. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 http://www.imdb.com/title/tt0870984/ratings Om man ignorerer 1'erne, så ser dette veldig lovende ut... Lenke til kommentar
blob saget Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 http://www.imdb.com/title/tt0870984/ratings Om man ignorerer 1'erne, så ser dette veldig lovende ut... Nå er det nesten bare det svake kjønn som har gitt dårlig, og de telles jo ikke. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) mengden med enere overrasker meg ikke. tror dette blir elsk eller hat for de fleste. på RT er det 50/50.. Endret 21. mai 2009 av toro2 Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) http://www.imdb.com/title/tt0870984/ratings Om man ignorerer 1'erne, så ser dette veldig lovende ut... Sikkert endel kristenfanatikere som har gitt den 1 bare pga. tittelen. Jeg gleder meg stort til filmen. Blir den satt opp på kinoer? Og eventuelt når? Edit: Jeg tror dette kan bli en god langhelg. Jeg har lånt flere filmer på biblioteket; Strangers on a Train, Ben-Hur, Stalker, Andrej Rubljov, Les Diaboliques, Nosferatu (klarte å låne feil versjon, men Herzog sin er sikkert ikke så ille) og Eyes Wide Shut. Alle sammen er usette. Endret 21. mai 2009 av Olum Lenke til kommentar
Speik Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 http://www.imdb.com/title/tt0870984/ratings Om man ignorerer 1'erne, så ser dette veldig lovende ut... Om man ignorerer 1-erne må man ignorere mange av 10-erne også, som ofte blir gitt med samme formål. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Om man ignorerer 1-erne må man ignorere mange av 10-erne også, som ofte blir gitt med samme formål. Festivalene er vel stort sett preget av seriøse film folk er de ikke? 1erne tenkte jeg kom fra de som forlot salen. Var derfor jeg ignorerte dem. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Hehe, ser ut som damene ikke helt falt for Triers voldsvisjoner. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Bare på det grunnlaget får den pluss fra meg. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 (endret) Bare på det grunnlaget får den pluss fra meg. Dafoe er da amerikaner, er han ikke? Skal se Angels & Demons i morgen, det skal bli interessant. Endret 21. mai 2009 av Heilage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå