Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle vel kanskje ha lest igjennom en gang eller fem før de la ut denne artikkelen på nettavisen? (eller aftonbladet)

 

Martin Scorsese har planer om å lage en film om Frank Sinatra. Og det er mange skuespillere som drømmer om å spille den legendariske artisten, ifølge Aftonbladet.se.

 

Skuespillere som Johnny Depp, Leonardo DiCaprio, Jake Gyllenhaal, Justin Timberlake, Mark Wahlberg, Jamie Foxx og James Franco er blant de interesserte. Depp skal være filmstudioet Universals favoritt.

 

Ligner ikke

Scorseses favoritt er, ikke overraskende, DiCaprio. Han har hatt hovedrollen i de tre siste spillefilmene til Scorsese, «Gangs of New York», «The Aviator» og «The Departed». Til høsten er de aktuelle med «Shutter Island», og de vil også jobbe sammen i «The Rise of Theodore Roosevelt», som har premiere i 2011. Men DiCaprio har et problem.

 

- Det er bare det at han ikke ligner på Sinatra i det hele tatt, sier en kilde ifølge Aftonbladet.

 

 

 

Kanskje bare jeg som synes dette er morsomt, men hvis man leser igjennom listen over de som er interesserte så må det vel være en av de som har et litt større problem enn DeCaprio enn at han ikke ligner på Sinatra?

Lenke til kommentar

ahahaha! Så sant, så sant. Scorsese presents Jamie Foxx as Sinatra. Det hadde vært en ny vri. Nei, kan bli interessant dette. Håper vel egentlig på at Scorsese kan ta et annet valg enn DiCaprio, begynner å bli litt lei av å se ham i hver eneste film Martin lager. Men, han kunne nok sikkert ha passet rollen, tror bare det er bedre valg. Så det blir spennende å se.

Lenke til kommentar
http://www.imdb.com/title/tt0870984/ratings

 

Om man ignorerer 1'erne, så ser dette veldig lovende ut...

 

Sikkert endel kristenfanatikere som har gitt den 1 bare pga. tittelen. Jeg gleder meg stort til filmen. Blir den satt opp på kinoer? Og eventuelt når?

 

Edit: Jeg tror dette kan bli en god langhelg. Jeg har lånt flere filmer på biblioteket; Strangers on a Train, Ben-Hur, Stalker, Andrej Rubljov, Les Diaboliques, Nosferatu (klarte å låne feil versjon, men Herzog sin er sikkert ikke så ille) og Eyes Wide Shut. Alle sammen er usette.

Endret av Olum
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...