HeHauken Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Lords of Chaos er vertfall en kjempebok, men jeg skulle heller ønske at filmen fokuserte på Øystein Aarseth og Helvete-miljøet i Oslo, ikke Vikernes og Bergen. Aarseth og hans "indre sirkel" som henger rundt nede i kjelleren på Helvete og hendelsene før og etter Per Yngve Ohlins selvmord hadde blitt bra. Men Hollywood vil jo alltid ha underdog-historien, og det var jo strengt tatt Vikernes som var underdogen, som reiste til Oslo for å ta livet av sin nemesis. Men jeg ville blitt glad om synspunktet var fra Aarseths perspektiv, med skikkelig psykologisk vri på hvordan han mistet kontrollen på sitt "skaperverk" og hele BM-kulturen ble så mye mer enn det skulle vært. +1 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Hehe, herlig intervju med Aune Sand + klipp fra Dis Se HER ..."man må tilbake til mine vikingkrefter og glede seg til at Dådyr skal elske med Norge" Endret 20. mai 2009 av Montag Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Driver med redigering på bacheloroppgava mi nå og vi har fått beskjed at vi helst bør bruke norsk filmakademsik terminologi. Har litt problemer med å finne det norske ordet for tracking shot/dolly shot. Noen som har peil? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Ser ut som Alan Ford skal kjøpe nytt hus. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 haha, jeg lo godt første gang jeg så den reklamen bra lukeparkering Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Takk til den som hadde Funny Games som en av sine favorittfilmer (Infenso?). En film jeg aldri hadde sett hvis jeg ikke leste om den her Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Fikk nettopp et gavekort hos Zailor så jeg bestilte Blue Velvet steelbooken. Ble 45,- totalt så jeg håpe den er god? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Du mener at du fikk en link til kampanjen til Zailor? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Blue Velvet er helt klart en godfilm. En fin inngangsbillett til Lynchs verden er den også. Wolowitz: Bare hyggelig. Endret 20. mai 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 (endret) Du mener at du fikk en link til kampanjen til Zailor? Jeg fikk et link og et gavekort på 50kr. Vi håper derfor at du vil komme tilbake til zailor.no. Vi har laget et gavekort til deg som du kan bruke i utsjekkingen. Gavekortet har fått følgende kode g71Rtxxx og har en verdi på 50 kroner. Den må brukes innen 25.05.2009. Endret 20. mai 2009 av Kontorstol Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 LOL takk for infoen! Jeg så det jeg også nå! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Fikk nettopp et gavekort hos Zailor så jeg bestilte Blue Velvet steelbooken. Ble 45,- totalt så jeg håpe den er god? Det er ikke Lynch's beste <3, men Blue Velvet (min anmld.) er fortsatt en veldig solid film. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 LOL takk for infoen! Jeg så det jeg også nå! Fikk nettopp et gavekort hos Zailor så jeg bestilte Blue Velvet steelbooken. Ble 45,- totalt så jeg håpe den er god? Det er ikke Lynch's beste <3, men Blue Velvet (min anmld.) er fortsatt en veldig solid film. Jeg håper ihvertfall at den gjør slik at det frister med mer fra Lynch. Lenke til kommentar
martin8763647 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 God kveld her skriver jeg noen av de filmene jeg syntes er veldig bra, men ut i fra disse filmene, kan noen si meg noen andre filmer som kansje passer til min film smak? Con air Pirates Triologien World Trade Center Titanic 300 Forrest Gump<3 The Day After Tomorrow Harry Potter 1,2,3 osv.. Miami Vice Gladiator The Dark Knight Troja Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 God kveld her skriver jeg noen av de filmene jeg syntes er veldig bra, men ut i fra disse filmene, kan noen si meg noen andre filmer som kansje passer til min film smak? Con air Pirates Triologien World Trade Center Titanic 300 Forrest Gump<3 The Day After Tomorrow Harry Potter 1,2,3 osv.. Miami Vice Gladiator The Dark Knight Troja Begynn her. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nå star det mellom Boksuneun naui geot og Natural born killers her. Help anyone? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Har sett Natural Born Killers og den er absolutt verdt å se Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Nå star det mellom Boksuneun naui geot og Natural born killers her. Help anyone? Ville utvilsomt gått for førstnevnte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå