Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så da har jeg fått meg blu-ray-spiller til PCen. Kjøpte meg en haug med BD for å teste sakene, og det så veldig bra ut. Har en 26" LCD på PCen, med 1900x1200 eller liknende oppløsning, som jeg tror er selve oppløsningen til en BD? Correct me if I'm wrong. Vanlige DVDer ser veldig kornete ut på denne skjermen i allfall.

 

BDene jeg kjøpte:

Black Hawk Down

Sunshine

Cloverfield

The Dark Knight

The Last Samurai

Kingdom of Heaven

Troy

V for Vendetta

Signs

 

Alle filmer jeg har sett før og som jeg liker å se om og om igjen, tenkte de var fine greier å teste dette med.

 

 

Forresten:

 

Så Blindness, med Julianne Moore og Danny Glover, om at en mystisk sykdom som gjør alle blinde plutselig begynner å spre seg blant menneskeheten. Dommedagsscenario-film, som er en av mine favorittsjangere. Selve plottet er rimelig standard, men konseptet og noen fine momenter holdt meg interessert gjennom hele. En katastrofefilm som handler om karakterene mer enn story, så den traff merket i og for seg. Grei film, noe å vurdere hvis man står foran filmhylla og ikke vet helt hva man skal velge.

Lenke til kommentar
Altså, greit nok at smaken er som baken, men man prater ikke dritt om The Rock!

 

Yes. The Rock er en av tidenes best actionfilmer, uten tvil. Helt blankpolert og ypperst fantastisk i alle aspekter, den inneholder absolutt alt en knakende god actionfilm skal ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...