athorb Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Basert på observasjon over en lengre periode konkluderer jeg med at Montag egentlig er en bot som er programmert til å reagere med en spydig kommentar hver ganske noen skriver ordet "Bay". Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Altså, greit nok at smaken er som baken, men man prater ikke dritt om The Rock! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Altså, greit nok at smaken er som baken, men man prater ikke dritt om The Rock! Word up. Den filmen er pure awesome. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 The Rock ja, en av mine absolutte favorittfilmer. Sean Connery er rå. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Så da har jeg fått meg blu-ray-spiller til PCen. Kjøpte meg en haug med BD for å teste sakene, og det så veldig bra ut. Har en 26" LCD på PCen, med 1900x1200 eller liknende oppløsning, som jeg tror er selve oppløsningen til en BD? Correct me if I'm wrong. Vanlige DVDer ser veldig kornete ut på denne skjermen i allfall. BDene jeg kjøpte: Black Hawk Down Sunshine Cloverfield The Dark Knight The Last Samurai Kingdom of Heaven Troy V for Vendetta Signs Alle filmer jeg har sett før og som jeg liker å se om og om igjen, tenkte de var fine greier å teste dette med. Forresten: Så Blindness, med Julianne Moore og Danny Glover, om at en mystisk sykdom som gjør alle blinde plutselig begynner å spre seg blant menneskeheten. Dommedagsscenario-film, som er en av mine favorittsjangere. Selve plottet er rimelig standard, men konseptet og noen fine momenter holdt meg interessert gjennom hele. En katastrofefilm som handler om karakterene mer enn story, så den traff merket i og for seg. Grei film, noe å vurdere hvis man står foran filmhylla og ikke vet helt hva man skal velge. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Har skjermen din 1:1 pixelmapping? Oppløsningen på filmene er på 1920x1080 (1080p). Lagringsmediumet Blu-ray Disc sier ingenting om selve oppløsningen i en film. Endret 16. mai 2009 av Onyx Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Alrighty, har 1920x1080, widescreen. Nei, det er sant det, men det er vel sånn at 99,9% av Hollywood-filmer på BD har 1080p-oppløsning, i hvertfall har jeg inntrykk av det. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Så nettopp Primer. Det må være den mest mindfuck-filmen jeg har sett. Kul film, men kan ikke si jeg klarte å holde følge med plotet etterhvert, noe som sikkert blir betraktelig enklere neste gang jeg ser den. Liker at noen filmer går for å forvirre heller enn å fore med teskje. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) jeg forstod filmen mindre andre gangen. hehe, kanskje ikke , men den filmen der bør man virkelig følge med på. Endret 16. mai 2009 av toro2 Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Primer forstod jeg mere av andre gangen, ihvertfall noe jeg trodde helt til andre halvdel i filmen begynte. Utrolig vanskelig å følge med da. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 fint å høre at det ikke bare er meg som blir forvirret av Primer. må være noe med konsentrasjon.. filmen er ikke SÅ komplisert. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Når jeg så Primer satt jeg sånn igjennom hele filmen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YsznKkZxt0 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Lurte på hvor jeg får kjøpt sone fri blu-ray spiller? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Altså, greit nok at smaken er som baken, men man prater ikke dritt om The Rock! Yes. The Rock er en av tidenes best actionfilmer, uten tvil. Helt blankpolert og ypperst fantastisk i alle aspekter, den inneholder absolutt alt en knakende god actionfilm skal ha. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Man kan da si negative ting om The Rock, men det handler kanskje mer om sjangerkonvensjoner snarere enn hvor gjennomførte de er. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det er ikke noen som har en 17-mai rabattkode hos CDON til overs vel? Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Det er ikke noen som har en 17-mai rabattkode hos CDON til overs vel? PM sendt Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Takker. Det var dog samme kode som jeg har fått så den fungerte dessverre ikke. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Akkurat sett ferdig Eraser, fra 1996. Gledelig gjensyn. "He will erase your past to protect your future." Lenke til kommentar
co2 Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Har nettopp slengt i Good morning Vietnam, er så lenge siden jeg så den, så det skal bli gøy dette. Robin Williams er bare genial. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå