andre3028 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 vel, da jeg så død snø på kino satt det en rekke med fjortisser bak meg som skreik hele jævla tiden. Like før det klikka for meg. Sånt ødelegger kino opplevelsen.. burde gitt de munnbind Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 En gang jeg var på kino var det noen i 50-årene som pratet ganske høylytt under filmen. Til slutt reiste (ja, han reiste seg opp og sto) en mann i 40-årene seg opp og sa: "Hold nå for faen kjeft, vi prøver å se en film her." Da ble det stilt. Slik kan det gjøres. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ikke opplevd så mange eldre som maser og fjaser på kinosalen, der er det hovedsakelig kidza. Ellers i samfunnet derimot, kommer de gamle menneskene med de uskyldige poseansiktene sine og håper ingen merker at de har stappa ukas matvarer i gåstolen, og at bussbilletten ikke er gyldig. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ellers i samfunnet derimot, kommer de gamle menneskene med de uskyldige poseansiktene sine og håper ingen merker at de har stappa ukas matvarer i gåstolen, og at bussbilletten ikke er gyldig. Jeg lo. -- Now for something completely different, noen som gleder seg? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 En gang jeg var på kino var det noen i 50-årene som pratet ganske høylytt under filmen. Til slutt reiste (ja, han reiste seg opp og sto) en mann i 40-årene seg opp og sa: "Hold nå for faen kjeft, vi prøver å se en film her." Da ble det stilt. Slik kan det gjøres. Ja, jeg venter på en mulighet til å gjøre noe liknende selv. Hver gang det er noen som prater ser jeg på klokka og venter i 5 minutter. Hvis de ikke har gitt seg da kan jeg kjefte på dem. Men det er ingen som fortsetter til de 5 minuttene har gått. By the way, så synes jeg My Best Friend's Girl var en overraskelse. Dialogen var genial synes jeg, noen andre som likte den? Ble litt overrasket når jeg så at den ikke hadde noe særlig til score på enten IMDB, Rotten eller Meta, jeg liker veldig sjeldent komedier så jeg tenkte at hvis jeg først synes en var såpass bra så ville den i hvertfall falle i smak blant komedieseere generelt. Men tydeligvis ikke. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Jeg lo. Mission accomplished. For å ikke gå helt OT: Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Now for something completely different, noen som gleder seg?Hehe, ikke kødd med sigøynere Første jeg tenkte etter å ha sett traileren var at det var en litt uvanlig setting for en grøsser.. Var liksom så lyst og fint og trivlig for det meste. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 For å ikke gå helt OT: Hahahaha, fy faen så bra... 2010 var forresten en meget fornøylig film. Ble positivt overasket. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det var da svært til hetsing av oss som er litt opp i årene. Greit nok at det kan være enkelte eldre som i begeistringen glemmer seg, men det fåtall dette gjelder er det ikke noe problem å korrigere med lett tilsnakk. Å få roet en haug popcornkastende, huiende og oppmerksomhetssugne ungdommer er betydelig verre. Hehe, ironien lukter som hjemmebakte kaker fra lang avstand: Lett å oppdage, herlig å oppleve. Sist men ikke minst må dere huske at dere og blir gamle en dag. Kanskje på tide å begynne å behandle oss eldre med litt mer respekt enn tilfellet er i dag? Baron Montag von Börgen, når skal du lære? Det finnes drittunger i alle aldre, til og med på din og oppover. Så akkurat Vals Im Bashir nå. Fy for en stemning og hvilken musikk. Tror jeg rett og slett ikke har noen sjanse til å skrive en anmeldelse uten å ty til typiske anmeldelsesklisjéer. Fjorårets beste film, ingen tvil. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er Inglorious Bastards vist på Cannes-festivalen enda? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Ikke så vidt jeg vet, men jeg la nylig merke til at filmen er på hele 148 minutter. Sprett champagnen. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Det var da svært til hetsing av oss som er litt opp i årene. Greit nok at det kan være enkelte eldre som i begeistringen glemmer seg, men det fåtall dette gjelder er det ikke noe problem å korrigere med lett tilsnakk. Å få roet en haug popcornkastende, huiende og oppmerksomhetssugne ungdommer er betydelig verre. Hehe, ironien lukter som hjemmebakte kaker fra lang avstand: Lett å oppdage, herlig å oppleve. Sist men ikke minst må dere huske at dere og blir gamle en dag. Kanskje på tide å begynne å behandle oss eldre med litt mer respekt enn tilfellet er i dag? Baron Montag von Börgen, når skal du lære? Det finnes drittunger i alle aldre, til og med på din og oppover. Hvor gammel er Montag da? Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Er vel ingen som vet sikkert, men ut fra hans listsofbests-account vil jeg tro han er rundt 35 år gammel. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Montag er eldre enn 35, det sier seg selv. Mannen har håndhilst på Lumiere-brødrene, det er jeg sikker på. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nei, alt var bedre før. Kinoene kunne skilte med popcornfrie saler som viste nydelige s/h filmer, for ikke å glemme Tarzanmatine pålydende 5kr på lørdager. Om man ikke hadde råd til kino, kunne de av oss hvis familier hadde fjernsynsapparat nyte kvalitetsproduksjoner i regi av statsmonopolet. Ja, det var sannelig herlige tider. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Montag er eldgammel, gammelgammel. Kanskje til og med så mye som 25 år. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) På et forum kan man være akkurat så gammel som man selv ønsker.. For alt jeg vet, er Montag en 19-åring som har satt av hele ungdomstiden til film. Selv om oddsen for akkurat det er temmelig høy. Endret 16. mai 2009 av Infenso Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Nei, alt var bedre før. Kinoene kunne skilte med popcornfrie saler som viste nydelige s/h filmer, for ikke å glemme Tarzanmatine pålydende 5kr på lørdager. Om man ikke hadde råd til kino, kunne de av oss hvis familier hadde fjernsynsapparat nyte kvalitetsproduksjoner i regi av statsmonopolet. Ja, det var sannelig herlige tider. Utrolig morsomt hvis dette er sant^^ Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 Og da er montag minst 60 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå