Olum Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Bare jeg som syntes han mørkhudede med kniven 2:19 inn i traileren lignet på Omar fra the Wire? Det er fordi det er Omar fra The Wire. Traileren var forøvrig ok, noe som er helt ok. Du sa det samme i stad, og den ble svart på i stad. Endret 15. mai 2009 av Olum Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Bare jeg som syntes han mørkhudede med kniven 2:19 inn i traileren lignet på Omar fra the Wire? Tydeligvis ikke: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=13732912 Lenke til kommentar
quakie Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Jeg vet jeg sa det samme, men svarte :--}D. Merket det om Williams-scream, sorry kunne slettet det andre. Endret 15. mai 2009 av quakie Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Det var nok Williams scream som jeg nevnte i min tidligere post. Er det noe som heter Wiliams Scream? Du blander vel ikke med Wilhelm Scream? Fant denne i kommentarene: That's not the Wilhelm scream at the 2:03 mark, if that is what you were referencing. That is the legendary Screams 3; Man, Gut-wrenching Scream And Fall Into Distance. Se filmen hos Youtube Kjent som Youraagh eller Howie Scream. Men har egentlig ikke noe skikkelig kjent navn. Så da fikk jeg svaret mitt. Artig om andre finner sånne lyder. Endret 15. mai 2009 av :--}D Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 :--{D: Det er nok Wilhelms Scream. William har jeg aldri hørt om i alle fall. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Så på litt informasjon om Wilhelms scream, og fant gode gamle "Goofy holler." Endret 15. mai 2009 av co2 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 tror jeg ville brukt Wilhelm i min film, ikke Howie eller Goofy Holler. du? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Hah, må vel gå an å kombinere Sitter å ser på Harrison Ford/indiana jones videoer, så spørsmålet er. Hvordan er statusen for en femte film? George Lucas on a Fifth Indiana JonesSource: Fox News May 18, 2008 Fox News' Roger Friedman caught up with George Lucas at the Cannes Film Festival who revealed there's more than a strong possibility there will be a fifth "Indiana Jones" movie. He says that he and director Steven Spielberg have left the door open for a sequel to Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull. "I haven't even told Steven or Harrison this," he told Friedman. "But I have an idea to make Shia [LaBeouf] the lead character next time and have Harrison [Ford] come back like Sean Connery did in the last movie. I can see it working out. Nevermind. FAen ta Lucas, udugelige idiot! Endret 15. mai 2009 av co2 Lenke til kommentar
Montag Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hah, må vel gå an å kombinere Sitter å ser på Harrison Ford/indiana jones videoer, så spørsmålet er. Hvordan er statusen for en femte film? Joda, de er i gang med den. Se trailer HER Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Hah, må vel gå an å kombinere Sitter å ser på Harrison Ford/indiana jones videoer, så spørsmålet er. Hvordan er statusen for en femte film? Joda, de er i gang med den. Se trailer HER Hvis du spiller kortene dine riktig,så kan du få jobb som stuntdouble. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) http://www.imdb.com/name/nm0000175/Skulle se på en film av Stephen King og holy shit! Se hva som er i development! Dark Tower Konge, spesielt siden jeg leser bøkene samtidig eg og leser dei! kor longt har du komt? eg er i bok 4. Dessuten har eg visst det skulle komme film sidan eg såg the mist hvis du ser plakaten hovedpersonen lager, så ser du at det er Roland som står slik han gjer på coveret av første bok, og litt seinare blir det sagt at han jobber med å laga film-posters Endret 15. mai 2009 av Alliha Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er 2010 verdt å få med seg? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Er 2010 verdt å få med seg? Ikke forvent deg en ny 2001, men joa; den står greit på egne bein. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 2010 er vel ikke noe filmatisk mesterverk, men et must for sci-fi fans, hvis du spør meg. jeg håper flere av Arthur C. Clarke's bøker blir filmatisert.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 2010 er et must å se, men absolutt ikke et must å like. ^^ Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Ser den går på tv, så da kjører jeg på. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) TCM 2310 Endret 15. mai 2009 av toro2 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Folk klager over at kidz er så respektløse i kinosalen nå for tida. Hva med gamlingene? På Star Trek i dag satt en gjeng med pøbler i 50-60-årsalderen på en av de forreste radene. Det så ut som de hørte hjemme på Carl Johan og ikke i en kinosal, men morsomme var de i alle fall. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Det finnes ikke folk over 45, det er bare en myte funnet opp fra golden girls. I virkligheten blir alle som fyller 46 år slaktet og solgt til romvesner som billig mat når de er på vei til adromeda galaxsen og trenger litt fast food. Alle mennesker du ser som du tror er over 45 er egentlig yngre de har bare vært for mye ute i solen uten solkrem eller ikke tatt vare på huden sin på andre måter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå