Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Bare jeg som syntes han mørkhudede med kniven 2:19 inn i traileren lignet på Omar fra the Wire?

Det er fordi det er Omar fra The Wire.

Traileren var forøvrig ok, noe som er helt ok.

Du sa det samme i stad, og den ble svart på i stad.

Endret av Olum
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var nok Williams scream som jeg nevnte i min tidligere post.

Er det noe som heter Wiliams Scream? Du blander vel ikke med Wilhelm Scream?

Fant denne i kommentarene:

That's not the Wilhelm scream at the 2:03 mark, if that is what you were referencing. That is the legendary Screams 3; Man, Gut-wrenching Scream And Fall Into Distance.

Se filmen hos Youtube

Kjent som Youraagh eller Howie Scream. Men har egentlig ikke noe skikkelig kjent navn.

Så da fikk jeg svaret mitt. :)

Artig om andre finner sånne lyder.

Endret av :--}D
Lenke til kommentar

Hah, må vel gå an å kombinere :p

Sitter å ser på Harrison Ford/indiana jones videoer, så spørsmålet er. Hvordan er statusen for en femte film?

George Lucas on a Fifth Indiana Jones

Source: Fox News

May 18, 2008

Fox News' Roger Friedman caught up with George Lucas at the Cannes Film Festival who revealed there's more than a strong possibility there will be a fifth "Indiana Jones" movie.

He says that he and director Steven Spielberg have left the door open for a sequel to Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull.

"I haven't even told Steven or Harrison this," he told Friedman. "But I have an idea to make Shia [LaBeouf] the lead character next time and have Harrison [Ford] come back like Sean Connery did in the last movie. I can see it working out.

Nevermind. FAen ta Lucas, udugelige idiot!

Endret av co2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Hah, må vel gå an å kombinere :p

Sitter å ser på Harrison Ford/indiana jones videoer, så spørsmålet er. Hvordan er statusen for en femte film?

Joda, de er i gang med den. Se trailer HER

Hvis du spiller kortene dine riktig,så kan du få jobb som stuntdouble. :)

Lenke til kommentar
http://www.imdb.com/name/nm0000175/

Skulle se på en film av Stephen King og holy shit! Se hva som er i development! Dark Tower :D

Konge, spesielt siden jeg leser bøkene samtidig :wee:

eg og leser dei! :wee: kor longt har du komt? eg er i bok 4.

Dessuten har eg visst det skulle komme film sidan eg såg the mist ;)

hvis du ser plakaten hovedpersonen lager, så ser du at det er Roland som står slik han gjer på coveret av første bok, og litt seinare blir det sagt at han jobber med å laga film-posters :w00t:

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

Folk klager over at kidz er så respektløse i kinosalen nå for tida. Hva med gamlingene? :wee:

Star Trek i dag satt en gjeng med pøbler i 50-60-årsalderen på en av de forreste radene. Det så ut som de hørte hjemme på Carl Johan og ikke i en kinosal, men morsomme var de i alle fall.

Lenke til kommentar

Det finnes ikke folk over 45, det er bare en myte funnet opp fra golden girls.

I virkligheten blir alle som fyller 46 år slaktet og solgt til romvesner som billig mat når de er på vei til adromeda galaxsen og trenger litt fast food.

Alle mennesker du ser som du tror er over 45 er egentlig yngre de har bare vært for mye ute i solen uten solkrem eller ikke tatt vare på huden sin på andre måter

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...