Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2

Den vakke dårlig og likte hovedpersonen i den boken bedre enn i bøkerne som kom etter,men jeg håper den IKKE filmatiseres jeg da,siden de tydligvis gjør en dårlig jobb med Dan Browns to første bøker.

(ikke sett Engler og Demoner enda,men buzz'n har vært labber.)

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Nyere verker? Dan Brown har vel skrevet 5 bøker totalt.

Engler og Demoner er vel hans andre bok om jeg ikke tar feil.

Jeg vet ikke hvor mange han har skrevet før Deception Point, Angels and Demons, The Da Vinci Code og Digital Fortress, derfor tok jeg forbehold, og skrev nyere verker.

Lenke til kommentar
Ville ha kjøpt Star Wars filmene (pleier bare å låne), finnes de på BD?

Nei, ikke enda (sitter og klør etter å bestille), men har lest en plass at de skal komme i løpet av 2009.

Takker for svar :)

Vet du om alle kommer eller bare de orginale?

 

De slipper vel en svær jævla pakke med alle sammen, tenker jeg. Huff, trist at Lucas er så utrolig treig på å akseptere nye formater. Var akkurat samme greia da DVD kom.

Lenke til kommentar
De slipper vel en svær jævla pakke med alle sammen, tenker jeg. Huff, trist at Lucas er så utrolig treig på å akseptere nye formater. Var akkurat samme greia da DVD kom.

Håper på en sixpack ja. Star Wars kom forøvrig ikke på DVD før i 2004. Så det kan bli 2010 egentlig.

 

Nå er det ganske nøyaktig et år siden jeg hadde maraton. (Så en slags HD-rip) En uforglemmelig opplevelse. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...