Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Den vakke dårlig og likte hovedpersonen i den boken bedre enn i bøkerne som kom etter,men jeg håper den IKKE filmatiseres jeg da,siden de tydligvis gjør en dårlig jobb med Dan Browns to første bøker. (ikke sett Engler og Demoner enda,men buzz'n har vært labber.) Endret 14. mai 2009 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
quakie Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Angels and Demons på RottenTomatoes Ser ut til at mottakelsen generelt er litt lunken. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg gleder meg veldig til Angels and Demons, den var min klare favoritt fra Browns nyere verker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nyere verker? Dan Brown har vel skrevet 5 bøker totalt. Engler og Demoner er vel hans andre bok om jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Synes Dan Brown er kjedelig jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nyere verker? Dan Brown har vel skrevet 5 bøker totalt.Engler og Demoner er vel hans andre bok om jeg ikke tar feil. Jeg vet ikke hvor mange han har skrevet før Deception Point, Angels and Demons, The Da Vinci Code og Digital Fortress, derfor tok jeg forbehold, og skrev nyere verker. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Hehe, dette blir bare så bra! Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ville ha kjøpt Star Wars filmene (pleier bare å låne), finnes de på BD? Nei, ikke enda (sitter og klør etter å bestille), men har lest en plass at de skal komme i løpet av 2009. Takker for svar Vet du om alle kommer eller bare de orginale? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Syns det er helt tragisk at ikke "Shichinin no samurai" (Seven samurai) er med på lista. Den står som nr. 13 på imdb sin top 250-liste. Du skulle vært med å stemt(?) Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Ville ha kjøpt Star Wars filmene (pleier bare å låne), finnes de på BD? Nei, ikke enda (sitter og klør etter å bestille), men har lest en plass at de skal komme i løpet av 2009. Takker for svar Vet du om alle kommer eller bare de orginale? De slipper vel en svær jævla pakke med alle sammen, tenker jeg. Huff, trist at Lucas er så utrolig treig på å akseptere nye formater. Var akkurat samme greia da DVD kom. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Angels and Demons på RottenTomatoes Ser ut til at mottakelsen generelt er litt lunken. Tom Hanks er med = garantert suksess for min del. Da Vinci -koden var noe vassen så har nokså små forhåpninger til Angels & Demons, men skal sees. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Angels and Demons skal jeg se fordi jeg elsket boka, men jeg er forberedt på at den er dårlig eller i det minste middels. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 De slipper vel en svær jævla pakke med alle sammen, tenker jeg. Huff, trist at Lucas er så utrolig treig på å akseptere nye formater. Var akkurat samme greia da DVD kom. Håper på en sixpack ja. Star Wars kom forøvrig ikke på DVD før i 2004. Så det kan bli 2010 egentlig. Nå er det ganske nøyaktig et år siden jeg hadde maraton. (Så en slags HD-rip) En uforglemmelig opplevelse. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Tror jeg vil like Angles and Deamons bedre enn den første filmen, enkelt og greit fordi jeg kan heie på ilumentati og at de toppler hele den katolske kirke, har jeg veldig flaks har de forandret filmen så de faktisk greier det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Nå er det lenge siden jeg leste den, men var i det hele tatt noe Iluminati? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 nei, men det var vel Illuminati [/pirke] Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg satte nettopp på Dune. Er redd jeg blir skuffa. Innspill? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Jeg satte nettopp på Dune. Er redd jeg blir skuffa. Innspill? Se den ferdig, vend deretter tilbake til forumet. Lenke til kommentar
Tilsynsmannen Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 Så innspilling av Engler og Demoner i Roma :O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå