Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS
Det kan absolutt ha noe å gjøre med at jeg ikke er i målgruppa, men min objektive oppfatning er at jenter er lettere å tilfredsstille kulturelt. Mange er sikkert uenig med meg, og det respekterer jeg.
Som en av de totalt overfølsome fruene på filmdelen, så har jeg mer enn lyst til å grille deg totalt, men jeg ser du allerede har fått gjennomgått... (:

~Montag; Angående The Road, å bli omtalt som en slags remake av The Godfather må da være stort. "You should see it for the simplest of reasons: Because it is a good story." Forsovidt spent.

Beklager, trodde at et par poster her gikk forbi kvinneøyner!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Er vel det motsatte, en prequal. (altså starten)

Kan være bedre og ikke ha sett de andre filmene.

Lenke til kommentar

Neida, du kan gå rett på den siste filmen. Det er en 'reboot' av serien, med et alternativt univers (kan sammenlignes litt med Batman Begins). Har du derimot sett Star Trek før, vil du forstå en del vitser i filmen bedre.

Filmen anbefales på det sterkeste. Uansett om du aldri har vært borti Star Trek før.

Lenke til kommentar

Har vell sett noe star trek før. Men begynner og bli en del år siden, så jeg husker så og si ingenting ifra filmene. :p

edit: Den lokale kinoen her er så forbanna treig med å få inn de nye store filmene.. Fast & Furious f.eks. kommer ikke før nå den 15. mai. Blir vell en stund før Star Trek kommer, om den kommer i heletatt. :p

Endret av Svartasmeden
Lenke til kommentar
Har vell sett noe star trek før. Men begynner og bli en del år siden, så jeg husker så og si ingenting ifra filmene. :p

edit: Den lokale kinoen her er så forbanna treig med å få inn de nye store filmene.. Fast & Furious f.eks. kommer ikke før nå den 15. mai. Blir vell en stund før Star Trek kommer, om den kommer i heletatt. :p

Den lokale kinoen min viser Slumdog Millionaire 6. juni.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...