Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det kan absolutt ha noe å gjøre med at jeg ikke er i målgruppa, men min objektive oppfatning er at jenter er lettere å tilfredsstille kulturelt. Mange er sikkert uenig med meg, og det respekterer jeg.Som en av de totalt overfølsome fruene på filmdelen, så har jeg mer enn lyst til å grille deg totalt, men jeg ser du allerede har fått gjennomgått... (: ~Montag; Angående The Road, å bli omtalt som en slags remake av The Godfather må da være stort. "You should see it for the simplest of reasons: Because it is a good story." Forsovidt spent. Beklager, trodde at et par poster her gikk forbi kvinneøyner! Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Tenkte jeg kunne si at Star Trek vises på Colosseum 1 igjen, klokken 1830 ikveld. Undertegnede skal hvertfall ned! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Har det noe å si at jeg ser den Star Trek filmen som vises på kino nå uten å ha sett de andre filmene? Eller er det en oppfølger? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Er vel det motsatte, en prequal. (altså starten) Kan være bedre og ikke ha sett de andre filmene. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Neida, du kan gå rett på den siste filmen. Det er en 'reboot' av serien, med et alternativt univers (kan sammenlignes litt med Batman Begins). Har du derimot sett Star Trek før, vil du forstå en del vitser i filmen bedre. Filmen anbefales på det sterkeste. Uansett om du aldri har vært borti Star Trek før. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Har vell sett noe star trek før. Men begynner og bli en del år siden, så jeg husker så og si ingenting ifra filmene. edit: Den lokale kinoen her er så forbanna treig med å få inn de nye store filmene.. Fast & Furious f.eks. kommer ikke før nå den 15. mai. Blir vell en stund før Star Trek kommer, om den kommer i heletatt. Endret 13. mai 2009 av Svartasmeden Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 «Max Manus»- forfatter (28) er død Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Tragisk at så unge mennesker dør.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Utrolig trist! Det var meningen at vi skulle få besøk av ham på NTNU tidligere i vår, men han måtte avbryte på grunn av sykdom. At det skulle gå så langt er bare helt ufattelig. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Wall Street 2 har fått ny tittel, Money Never Sleeps? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Leste jeg feil eller stod det virkelig Shia LaBløff på rollelisten? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Med Shia og greier. Made my day. Jippi. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 For å si det som helten selv: "Oh no no no no no no n o no n o no no no" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Kvalitetstegn om Shia LaBeouf skal spille i filmen. Jeg kan nesten se det for meg. Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Har vell sett noe star trek før. Men begynner og bli en del år siden, så jeg husker så og si ingenting ifra filmene. edit: Den lokale kinoen her er så forbanna treig med å få inn de nye store filmene.. Fast & Furious f.eks. kommer ikke før nå den 15. mai. Blir vell en stund før Star Trek kommer, om den kommer i heletatt. Den lokale kinoen min viser Slumdog Millionaire 6. juni. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Noen som har noen tips om gode film podcasts? Hører på filmspotting og filmfrelst (Norsk) fra før. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Ser at Star Trek har havnet på top 250, 58. plass atm. Kinoen min viser den ikke før 29. mai, men jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Trist ang. Max Manus.. manus forfatter. Jeg hadde håpet på og se mer fra han. RIP iallefall, triste greier. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Noen som har noen tips om gode film podcasts? Hører på filmspotting og filmfrelst (Norsk) fra før. Lurer på det samme selv! Gjerne en skrekkfilmpodcast. Jeg har googlet litt rundt uten hell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå