Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg har aldri sagt at jentefilmer er dårligere enn guttefilmer, selv om det sikkert kan tolkes sånn. Jeg kjenner feberen ta på, men det er på ingen måte en unnskyldning. Siden dere er såpass uenige med meg, skal se Click igjen når jeg får tak i den, så skal jeg gjøre en ny mening. Er Da Vinci Code verdt en titt? (Viasat 4) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 I mine omgangssirkler er det ca en 80/20-fordeling når det gjelder kjønn på folk som er "mer enn gjennomsnittlig" interessert i musikk og film. I guttenes favør. De fleste jentene jeg kjenner er fornøyde med VG-lista og den nyeste amerikanske romantiske komedien. Erfaring, ikke fordommer. Jeg syns man bør trå varsomt når man bedriver induksjon. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 I mine omgangssirkler er det ca en 80/20-fordeling når det gjelder kjønn på folk som er "mer enn gjennomsnittlig" interessert i musikk og film. I guttenes favør. De fleste jentene jeg kjenner er fornøyde med VG-lista og den nyeste amerikanske romantiske komedien. Erfaring, ikke fordommer. Vel, i mine omgangssirkler er det omtrent motsatt. Da spesielt med tanke på litteratur. Innen film og musikk er det ikke store forskjellene. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg har aldri sagt at jentefilmer er dårligere enn guttefilmer, selv om det sikkert kan tolkes sånn. Jeg kjenner feberen ta på, men det er på ingen måte en unnskyldning. Siden dere er såpass uenige med meg, skal se Click igjen når jeg får tak i den, så skal jeg gjøre en ny mening. Jeg er fullstendig enig med deg i at Click er en ubrukelig film, men jeg syns ikke argumentene dine holder mål. Ser heller ikke helt hvorfor det er en jentefilm. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg må nok smertelig innrømme at absolutt alle mine erfaringer rundt hvilken filmer gutter og jenter liker er fordommer. Madammen er oppgitt over alle blockbuster-filmene jeg nå ønsker å se i vår og sommer, samtidig er hun smått fascinert over all tiden jeg bruker på å se eldre filmer. Selv liker hun mest historiske dramaer og romantiske komedier. Eneste blockbusteren hun gleder seg til er Transformers ROTF (hun storkoste seg med den første). Match made in heaven <3 Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Går du på filmvitenskap på HiL? Hvilket år? 2. året Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Jeg må nok smertelig innrømme at absolutt alle mine erfaringer rundt hvilken filmer gutter og jenter liker er fordommer. Madammen er oppgitt over alle blockbuster-filmene jeg nå ønsker å se i vår og sommer, samtidig er hun smått fascinert over all tiden jeg bruker på å se eldre filmer. Selv liker hun mest historiske dramaer og romantiske komedier. Eneste blockbusteren hun gleder seg til er Transformers ROTF (hun storkoste seg med den første). Match made in heaven <3 Har faktisk akkurat samme situasjon i film i forhold til.. vel.. "forhold" her i gården også! Akkurat samme faktisk! Det var nesten litt skremmende, spesielt enig i den siste. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hehe, dama mi var hos meg da jeg skulle teste opp nye subben min, og da bruker man selvsagt den scenen med mongomye bass mot slutten i transformers. Hun ble skikkelig interessert og begynte å spørre om storyen og sånn! Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Er det en historie i Transformers? Endret 12. mai 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hehe, dama mi var hos meg da jeg skulle teste opp nye subben min, og da bruker man selvsagt den scenen med mongomye bass mot slutten i transformers. Hun ble skikkelig interessert og begynte å spørre om storyen og sånn! Transformers er visst en forhold-film.. ^^ Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er det en historie i Transformers? Tja, filmen er 2 timer og 10 min lang, og jeg forklarte vel greia på 32 sekunder. såååå... Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det kan man vel med de fleste filmer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det kan man vel med de fleste filmer. Gjør det med Pulp Fiction. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hehe, dama mi var hos meg da jeg skulle teste opp nye subben min, og da bruker man selvsagt den scenen med mongomye bass mot slutten i transformers. Hun ble skikkelig interessert og begynte å spørre om storyen og sånn! Jeg tror at om jeg setter på Transformers for dama så er det snarvei til at hun begynner å snakke om hest. Lenke til kommentar
Mastema Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Er det en historie i Transformers? Ja, historien dreier seg om hvordan Shia LaBeouf skal få kjangs på Megan Fox. Det er også et subplot om noen roboter som har budkrig på ebay. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Neste års store Oscargrossist får overstrømmende mottakelse, se HER Lenke til kommentar
Montag Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Hehe, årets tittel - Humpday (2009). Jeg regner med det er mange her som gleder seg til denne. :!: Endret 12. mai 2009 av Montag Lenke til kommentar
MsGreen Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det kan absolutt ha noe å gjøre med at jeg ikke er i målgruppa, men min objektive oppfatning er at jenter er lettere å tilfredsstille kulturelt. Mange er sikkert uenig med meg, og det respekterer jeg.Som en av de totalt overfølsome fruene på filmdelen, så har jeg mer enn lyst til å grille deg totalt, men jeg ser du allerede har fått gjennomgått... (: ~Montag; Angående The Road, å bli omtalt som en slags remake av The Godfather må da være stort. "You should see it for the simplest of reasons: Because it is a good story." Forsovidt spent. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Neste års store Oscargrossist får overstrømmende mottakelse, se HER Goddamn, mannen ser jo 30 år eldre ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå