Speik Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nå forsvarer du TV med et scenario hvor du ikke engang er opptatt av filmen. Film på TV suger. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Film på tv er kos så lenge en har Canal+, Silver og tuner med harddisk. Endret 12. mai 2009 av tjalla Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Nå forsvarer du TV med et scenario hvor du ikke engang er opptatt av filmen. Greit å høre Bond-theme mens du får royal flush Men joda.. You speak of truth. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hehe, det tviler jeg på. Jeg tenker han mente "ynkelig". Det stemmer! Kritikken TomHel kommer med syns jeg derimot ikke holder mål. Filmen er dårlig fordi den appellerer til jenter? Jeg har aldri vært noe god til å få fram meninger. Problemet var ikke at den appelerer til jenter, men at mange filmer som appellerer til jenter er rimelig dårlige. Nå forsvarer du TV med et scenario hvor du ikke engang er opptatt av filmen. Greit å høre Bond-theme mens du får royal flush Men joda.. You speak of truth. Da er nok filmmusikk noe for deg Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Problemet var ikke at den appelerer til jenter, men at mange filmer som appellerer til jenter er rimelig dårlige. Hvor har du det fra? At du finner de dårlige kan vel ha med å gjøre at du ikke er i målgruppa. Slike utsagn kan i bunn og grunn brukes om alle slags filmer. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Da er nok filmmusikk noe for deg Absolutt. Filmmusikk er noe som høres ofte på helt uavhengig av filmer her. Tviler sterkt på at jeg er alene. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Absolutt ikke alene, Ennio Morricone er nr 4 på overall Top Artist lista mi på Last.fm Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Problemet var ikke at den appelerer til jenter, men at mange filmer som appellerer til jenter er rimelig dårlige. Hvor har du det fra? At du finner de dårlige kan vel ha med å gjøre at du ikke er i målgruppa. Slike utsagn kan i bunn og grunn brukes om alle slags filmer. Det kan absolutt ha noe å gjøre med at jeg ikke er i målgruppa, men min objektive oppfatning er at jenter er lettere å tilfredsstille kulturelt. Mange er sikkert uenig med meg, og det respekterer jeg. Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Problemet var ikke at den appelerer til jenter, men at mange filmer som appellerer til jenter er rimelig dårlige. Hvor har du det fra? At du finner de dårlige kan vel ha med å gjøre at du ikke er i målgruppa. Slike utsagn kan i bunn og grunn brukes om alle slags filmer. Det kan absolutt ha noe å gjøre med at jeg ikke er i målgruppa, men min objektive oppfatning er at jenter er lettere å tilfredsstille kulturelt. Mange er sikkert uenig med meg, og det respekterer jeg. Hva er dette for noe sludder, du er rett og slett diskriminerende. Det og påstå at det kvinlige kjønnet er lettere å tilfredsstille kulturelt sett en det mannlige sier vell mer om ditt eget nivå. Og nei, slike holdninger kan ikke jeg repektere.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Diskriminerende faktisk. Om det sårer noen, så er de i overkant følsomme. Diskriminering er at jeg sier at hvite folk er mer verdt enn svarte. Jeg ser på ingen måte ned på jenter, dette er mitt syn. Det finnes ikke en gutt i min familie som er flinkere til å lage mat enn den dårligste jenta. Jeg har aldri sagt at det er sånn det fungerer, men det er sånn jeg oppfatter det. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Diskriminerende faktisk. Om det sårer noen, så er de i overkant følsomme. Diskriminering er at jeg sier at hvite folk er mer verdt enn svarte. Jeg ser på ingen måte ned på jenter, dette er mitt syn. Det er vel strengt tatt rasisme, og ikke diskriminering. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Det kan absolutt ha noe å gjøre med at jeg ikke er i målgruppa, men min objektive oppfatning er at jenter er lettere å tilfredsstille kulturelt. Mange er sikkert uenig med meg, og det respekterer jeg. Hva baserer du utsagnet på? Erfaringen min er iallefall at det er vel så mange kvinner på Filmvitenskap (i Lillehammer). Endret 12. mai 2009 av HenHau Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det er rasediskriminering. Men det var hyggelig at du henger deg opp i teksten og ikke meningene. (Ja, det var seriøst) Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Diskriminerende faktisk. Om det sårer noen, så er de i overkant følsomme. Diskriminering er at jeg sier at hvite folk er mer verdt enn svarte. Jeg ser på ingen måte ned på jenter, dette er mitt syn. Det finnes ikke en gutt i min familie som er flinkere til å lage mat enn den dårligste jenta. Jeg har aldri sagt at det er sånn det fungerer, men det er sånn jeg oppfatter det. Blir langt i fra såret (er litt for gammel til å bli såret av slike utsagn) men fatter ikke at noen i år 2009 fremdeles har slike holdninger og synspunkter du har.. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 (endret) Du kritiserer "jentefilmer", men hva med såkalte guttefilmer? Pubertal humor og hjernedød action kan da umulig være særlig bedre? Skjønner ikke helt hva du baserer utsagnet ditt på. Endret 12. mai 2009 av Infenso Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Diskriminerende faktisk. Om det sårer noen, så er de i overkant følsomme. Diskriminering er at jeg sier at hvite folk er mer verdt enn svarte. Jeg ser på ingen måte ned på jenter, dette er mitt syn. Det finnes ikke en gutt i min familie som er flinkere til å lage mat enn den dårligste jenta. Jeg har aldri sagt at det er sånn det fungerer, men det er sånn jeg oppfatter det. Blir langt i fra såret (er litt for gammel til å bli såret av slike utsagn) men fatter ikke at noen i år 2009 fremdeles har slike holdninger og synspunkter du har.. Rart at du ikke fatter det, siden menn har høyere lønninger enn kvinner. Eller at afganske jenter står i livsfare om de går på skole. Men du må gjerne henrette meg, så blir verden et bedre sted. Du kritiserer "jentefilmer", men hva med såkalte guttefilmer? Pubertal humor og hjernedød action kan da umulig være særlig bedre? Skjønner ikke helt hva du baserer utsagnet ditt på. Jeg kritiserte jentefilmer fordi det var det vi snakte om. Jeg ser ikke helt parallellen om jeg hadde skrevet at skrekkfilmer suger. Lenke til kommentar
Infenso Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Du påstår at jenter har lettere for å bli tilfredstilt kulturelt sett. Jeg antar at du kommer med dette som en slags argumentasjon for at jentefilmer er dårlige. Guttefilmer er minst like simple, så jeg lurer derfor rett og slett på hva du baserer utsagnet ditt på. Til nå har du bare gjort oss kjent med fordommene dine, men du ser ikke ut til å kunne utdype og rettferdiggjøre disse. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Hvorfor er Click en jentefilm? Jeg trodde prompehumor og sånt var forbeholdt gutta... Lenke til kommentar
Speik Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 I mine omgangssirkler er det ca en 80/20-fordeling når det gjelder kjønn på folk som er "mer enn gjennomsnittlig" interessert i musikk og film. I guttenes favør. De fleste jentene jeg kjenner er fornøyde med VG-lista og den nyeste amerikanske romantiske komedien. Erfaring, ikke fordommer. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 12. mai 2009 Del Skrevet 12. mai 2009 Det kan absolutt ha noe å gjøre med at jeg ikke er i målgruppa, men min objektive oppfatning er at jenter er lettere å tilfredsstille kulturelt. Mange er sikkert uenig med meg, og det respekterer jeg. Hva baserer du utsagnet på? Erfaringen min er iallefall at det er vel så mange kvinner på Filmvitenskap (i Lillehammer). Går du på filmvitenskap på HiL? Hvilket år? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå