Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
The Leprechaun Collection

 

Edit: Ser at det ikke er alle filmene. Kun 1-4..

Sett med 1-5 HER og HER og HER

Ser ikke ut til at det finnes en boks med all 6 filmer. (Eller er det flere?)

 

Ha en fin dag. :)

8105258[/snapback]

Hjertelig takk! Står at den blir sluppet "09/04/2007" så da skal den bestilles. De andre tipper jeg er sone 1, og jeg har dessverre ikke sonefri dvdspiller atm.

Lenke til kommentar

Hvordan i heiteste klarer folk å komme opp med et så sinnssvakt plott som dette her?

 

Leprechaun 4 - In Space: On a distant planet, a power hungry Leprechaun kidnaps a Dominian princess, Princess Zarina, and plans to make himself king, but not if a bumbling brigade of space marines have anything to say about it! Their commander is a mad scientist by the name of Dr. Mittenhand, who's half machine thanks to one of his "experiments". Once on the planet, Leprechaun is blown up, but quickly is reborn through one of the marines and wreaks havoc aboard the ship as Dr. Mittenhand plans to use the princess for his experiments to make himself whole again. But now, after many of the marines are killed, Leprechaun turns Dr. Mittenhand into a grotesque monster and plans to blow up the ship...

 

Du får kjøpt sonefri DVD-spiller selv på ICA disse dager for en kjappe 2-300 kr.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hvordan i heiteste klarer folk å komme opp med et så sinnssvakt plott som dette her?

 

Leprechaun 4 - In Space: On a distant planet, a power hungry Leprechaun kidnaps a Dominian princess, Princess Zarina, and plans to make himself king, but not if a bumbling brigade of space marines have anything to say about it! Their commander is a mad scientist by the name of Dr. Mittenhand, who's half machine thanks to one of his "experiments". Once on the planet, Leprechaun is blown up, but quickly is reborn through one of the marines and wreaks havoc aboard the ship as Dr. Mittenhand plans to use the princess for his experiments to make himself whole again. But now, after many of the marines are killed, Leprechaun turns Dr. Mittenhand into a grotesque monster and plans to blow up the ship...

8107559[/snapback]

Haha, tro meg, den er verdt pengene :D

 

Problemet med å kjøpe en ny dvdspiller sånn, er jo at jeg har den nåværende dvdspilleren koblet til forsterker og tre tonn høyttalere. Så jeg har ikke lyst å koble den fra og på hver gang jeg skal se dvd. Men det er sikkert mulig å koble den andre dvdspilleren inn der hvor xboxen står eller noe. Jeg skal titte litt inn i det der jeg.

Lenke til kommentar
b-real, har du sett "enern", House of a Thousand Corpses?

 

Den har annen handling men om den samme psyko familien. Der er det en gjeng ungdommer på biltur som får motorstopp i nærheten av farmen deres, blir bedt på middag og,  ja..masse utrolige situasjoner og sykt skuespill. Men også veldig musikkvideo-aktig klipping, mye mere slitsom å følge med på.

 

Captain Spaulding har en mye større rolle i denne, og han er en bra karakter.

8106310[/snapback]

Nei jeg har ikke kommet meg så langt enda men det er en som står på lista mi.
Lenke til kommentar

Wow, så nettopp Lady in the Water. Den synes jeg var veldig bra, på grensen til fantastisk. Synes det var artig hvordan historien egentlig var helt absurd, men at Shyamalan av en eller annen grunn klarte å holde på min "suspension of disbelief". Deilig film, veit ikke om jeg skal plassere den over eller under The Sixth Sense, så det blir enten en tredje eller fjerde plass blant Shyamalans filmer for meg.

Lenke til kommentar

Over til noe litt filmrelatert så fikk jeg i dag tak i en meget flott replica av Luke Skywalker's Episode 4 lightsaber. Meget fornøyd, helt spot on, bedre enn MR sine replicas etter hva jeg kan se :) Bilder kommer sikkert en gang når jeg gidder...

Hvor kjøpte du den?

Endret av Mr.SS
Lenke til kommentar

Anagrammer er morsomme. Snedig å se hvordan forskjellige mennesker ser forskjellige ting.

 

Siden jeg er akademiker så ser jeg en studieinstitusjon, mens den heller banale Tomat-Ulf ser et av det engelske språkets mest vanlige ord.

 

Dotten på sin side... *kremt*

Lenke til kommentar
For de som lurer på hvordan (glad)volden i 300 kommer til å bli, kan de se her for en smakebit. Kvaliteten er heller dårlig, men man ser hva som skjer. Jeg gleder meg enda mer nå.

 

CGI-blodsprut er ikke akkurat det jeg blir mest imponert av når jeg ser film, jeg er ikke særlig overbevist... enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...