Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ut som en neandertalertransformers som har gått seg vill inn i en Mad Max-film.

Den største tvilen jeg nå har fått er faktisk vedrøende Bale. Så de ti klippene som ble lagt ut, og der virker det faktisk som om han tar litt vel... av. Kanskje litt for intensiv?

Lenke til kommentar
Den største tvilen jeg nå har fått er faktisk vedrøende Bale. Så de ti klippene som ble lagt ut, og der virker det faktisk som om han tar litt vel... av. Kanskje litt for intensiv?

Jeg foretrekker Bale over Shia LaBeouf anyday.

QFT! Gud som den pjokken er kjei å høre på.

Lenke til kommentar

Jeg foretrekker Bale over Shia LaBeouf anyday.

QFT! Gud som den pjokken er kjei å høre på.

Klart man må være intensiv når menneskehetens eksistens trues av dødsmaskiner. Hjelper ikke å løpe rundt med "no-no-no" skrikinga til Shia.

Akkurat nå er faktisk Terminator heitere på barometeret enn Transformers, selv om jeg ikke har trua på at det blir noe mer enn en 4'er film.

Endret av DoktorBacon
Lenke til kommentar
Noen som har lest siste Empire? Plukket det med meg på Narvesen tidligere i dag, fordi Spielberg er gjesteredaktør og blekka var _feit_, spekket av intervjuer med de store kara. Nicholson som snakker om Shining, blant annet. Kos sengelektyre.

Ja, den siste utgåva er god. Eg likte regissør-enqueten.

Lenke til kommentar

Jess, kjøpte det på dagen det kom. Kjempebra utgave fullspekket med masse bra stoff. Er ingen fanboy av Spielberg, men dette var et av de bedre nummerne. Likte spesielt delen der et bredt spekter av regissører fylte ut et skjema, moro å se de ulike svarene. Noe av det mer oppløftende med nummeret var at Sam Raimis Drag Me To Hell fikk fire stjerner og Synecdoche, New York fem, to filmer jeg er svært keen på å se.

Ellers kan man se de første tre minuttene av Coppolas nye Tetro her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...