Batnobbit Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Ett lite spm ang Tootsie. Sett noen Screwattack videor der de sier Tootsie med skikkelig lys stemme. Er det noen sammenheng med den filmen? For de som bryr seg om sånt Ømm... Du veit kva filmen handlar om? Nein, bare kom på det når jeg hørte navnet. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 The Searchers er en film jeg har gledet meg til å se lenge, men jeg har svært vanskelig for å tro at den kan toppe Liberty Valance. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jeg så The Searchers da jeg var svært ung og da jeg så den igjen for noen måneder siden innfridde den allikevel, tross alt. Jeg kan ikke si det samme om Sinbad and the Eye of the Tiger Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Ømm... Du veit kva filmen handlar om? Nein, bare kom på det når jeg hørte navnet. Ok, den handlar om ein mannleg skodespelar som kler seg ut som ei dame. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Terminator Salvation exclusive footage. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Så ut som en neandertalertransformers som har gått seg vill inn i en Mad Max-film. Den største tvilen jeg nå har fått er faktisk vedrøende Bale. Så de ti klippene som ble lagt ut, og der virker det faktisk som om han tar litt vel... av. Kanskje litt for intensiv? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Den største tvilen jeg nå har fått er faktisk vedrøende Bale. Så de ti klippene som ble lagt ut, og der virker det faktisk som om han tar litt vel... av. Kanskje litt for intensiv? Jeg foretrekker Bale over Shia LaBeouf anyday. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Den største tvilen jeg nå har fått er faktisk vedrøende Bale. Så de ti klippene som ble lagt ut, og der virker det faktisk som om han tar litt vel... av. Kanskje litt for intensiv? Jeg foretrekker Bale over Shia LaBeouf anyday. QFT! Gud som den pjokken er kjei å høre på. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Nå setter jeg på Gudfaren. Har aldri sett den før, så dette blir spennende. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Nå setter jeg på Gudfaren. Har aldri sett den før, så dette blir spennende. Herlig film og gled deg til Part II. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 (endret) Den største tvilen jeg nå har fått er faktisk vedrøende Bale. Så de ti klippene som ble lagt ut, og der virker det faktisk som om han tar litt vel... av. Kanskje litt for intensiv? Jeg foretrekker Bale over Shia LaBeouf anyday. QFT! Gud som den pjokken er kjei å høre på. Klart man må være intensiv når menneskehetens eksistens trues av dødsmaskiner. Hjelper ikke å løpe rundt med "no-no-no" skrikinga til Shia. Akkurat nå er faktisk Terminator heitere på barometeret enn Transformers, selv om jeg ikke har trua på at det blir noe mer enn en 4'er film. Endret 11. mai 2009 av DoktorBacon Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Nå setter jeg på Gudfaren. Har aldri sett den før, så dette blir spennende. Åååååh, tenk å kunne se det kunstverket igjen for første gang! Kos deg! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Kanskje litt for intensiv? Går ikke an. It's fucking distracting. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Noen som har lest siste Empire? Plukket det med meg på Narvesen tidligere i dag, fordi Spielberg er gjesteredaktør og blekka var _feit_, spekket av intervjuer med de store kara. Nicholson som snakker om Shining, blant annet. Kos sengelektyre. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Noen som har lest siste Empire? Plukket det med meg på Narvesen tidligere i dag, fordi Spielberg er gjesteredaktør og blekka var _feit_, spekket av intervjuer med de store kara. Nicholson som snakker om Shining, blant annet. Kos sengelektyre. Ja, den siste utgåva er god. Eg likte regissør-enqueten. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Jess, kjøpte det på dagen det kom. Kjempebra utgave fullspekket med masse bra stoff. Er ingen fanboy av Spielberg, men dette var et av de bedre nummerne. Likte spesielt delen der et bredt spekter av regissører fylte ut et skjema, moro å se de ulike svarene. Noe av det mer oppløftende med nummeret var at Sam Raimis Drag Me To Hell fikk fire stjerner og Synecdoche, New York fem, to filmer jeg er svært keen på å se. Ellers kan man se de første tre minuttene av Coppolas nye Tetro her. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Alltid syntes at Empire er for mye superhero/mainstream, så blir kjedelig i lengden.. Men Shining-intervju hørtes absolutt interessant ut. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 En god Empire-utgave er alltid attraktivt. Takk for heads up, Bob. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Bladde gjennom nå, de har jo intervjuet alle som er verdt å intervjue i filmverdenen. Helt insane hvor mange interessante mennesker som kommer til ordet. Kudos for å anmelde norsk film også, og i tillegg slenge ut 4 stjerner. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 11. mai 2009 Rapporter Del Skrevet 11. mai 2009 Bladde gjennom nå, de har jo intervjuet alle som er verdt å intervjue i filmverdenen. Og det vil si alle som er noe i Hollywoodsystemet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå