Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Tvilbart. (men så er ikke jeg ''bilfan'' heller da. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Faen, da blir det Helena Bonham Carter og Johnny Depp i hovedrollene, da, med skummel diktarormusikk fra Danny Elfman. Fuck, hadde gjerne sett at Terry Gilliam tok den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Den første Fast and the Furious var i alle fall en film jeg mislikte første gangen jeg så den i en alder av 13 år... noe som i seg selv bør si litt. Har ikke orket å gi den et forsøk til. Men for all del. Jeg pleier egentlig ikke å bry meg om hva andre sier, så det beste du gjør, er å gi den et forsøk selv Selv har jeg ligget på sofaen og sett Beauty and The Beast (1991 aka Disney) nå og må si at den går inn som en av favorittene mine. Helt magisk stemning og musikk, selv om det kaaaanskje hadde gjort det litt mer hetrofilt dersom jeg så den med dama (altså det er en film som appelerer til jenter), men det burde ikke trekke ned for at det faktisk er en flott film. Disney hadde flere gode utgivelser på 90-tallet og imo er det Disneys beste tiår. Ellers har godbitene vært relativt spredt og etter 2000, kan jeg ikke komme på noen utenom Pixarutgivelser som jeg vil rangere like høyt som f.eks Løvenes Konge, Aladdin eller Beauty and the Beast. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Faen, da blir det Helena Bonham Carter og Johnny Depp i hovedrollene, da, med skummel diktarormusikk fra Danny Elfman. Fuck, hadde gjerne sett at Terry Gilliam tok den. Det har han allerede, med Brazil Det første jeg tenkte var faktisk at dette kom til å bli Brazil-light. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Disney hadde flere gode utgivelser på 90-tallet og imo er det Disneys beste tiår. 1940 1951 1953 Lenge leve gamle Disney Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 hvem er klar for en remake av The Strange Case of Dr.Jekyll and Mr.Hyde? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 hvem er klar for en remake av The Strange Case of Dr.Jekyll and Mr.Hyde? Med Keanu? Skeeeptisk. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Med Keanu Reeves i hovedrollen? Hipp hurra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 De gamle klassikerne er der de også, men de kom ikke like tett som mange flotte på 90-tallet. Så Pinocchio en gang i forrige uke tror jeg.. med mindre det var forrige Lørdag.... De lager ikke filmene like skumle nå lengre. Faen må jo ha vært vettaskremte unger som satt i salen under filmen. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Yes the molecular levels seems to indicate traces of carbonm..*Hnnng!* .... Duuuuude, it's like awesome duude. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Vanskelig å vite hva man skal synes om Keanu. Djevelens advokat og Matrix er så bra. Matrix reloaded og the Lakehouse er så dårlige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Keanu passer enkelt og greit ikke til alle rollene han har blitt satt til. Han føles liksom så monoton. Det er derfor man skjeldent vet hva man skal si om han. Passer knall til en film, men burde aldri ha blitt tildelt rollen i en annen.. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Keanu har lite med saken å gjøre, han er tross alt helt lik i alle fire filmene. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvis man først lager en moderne Dr. Jekyll så synes jeg man burde ta utgangspunkt i en skuespiller som Daniel Day Lewis. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Hvis man først lager en moderne Dr. Jekyll så synes jeg man burde ta utgangspunkt i en skuespiller som Daniel Day Lewis. Word, han ville vært strålende, man mannen kan sies å være NOE selektiv når han velger roller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Kunne vært spennende om Keanu spilte Jekyll og Nic Cage spilte Hyde. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Kunne vært spennende om Keanu spilte Jekyll og Nic Cage spilte Hyde. Eller om Nick cage spilte hyde, og john travolta spilte Jekyll! .. da tror jeg vi må sparke Burton, og få inn John Woo! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Hvis man først skal gå Keanu Reeves-veien med en litt mindre seriøs versjon så kan man i det minste hente inn Robert Downey Jr. Edit: Eller Kevin Bacon. Edit 2: Ooh, Sean Penn. Det kunne vært noe. Endret 10. mai 2009 av Dorian Gray Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 The Strange Case of Dr.Jekyll and Mr.Hyde, I rollene: Daniel Day-Lewis og Christopher Walken. Regissert av David Lynch. Guest director Darren Aronofsky Lenke til kommentar
co2 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 (endret) Daniel Day lewis kontra Christian Bale ville vel vært det ultimate. EDIT: Hhaha, skal si det bobler frem ideer. Endret 10. mai 2009 av co2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå