Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Den første Fast and the Furious var i alle fall en film jeg mislikte første gangen jeg så den i en alder av 13 år... noe som i seg selv bør si litt. Har ikke orket å gi den et forsøk til. Men for all del. Jeg pleier egentlig ikke å bry meg om hva andre sier, så det beste du gjør, er å gi den et forsøk selv ;)

 

Selv har jeg ligget på sofaen og sett Beauty and The Beast (1991 aka Disney) nå og må si at den går inn som en av favorittene mine. Helt magisk stemning og musikk, selv om det kaaaanskje hadde gjort det litt mer hetrofilt dersom jeg så den med dama (altså det er en film som appelerer til jenter), men det burde ikke trekke ned for at det faktisk er en flott film. Disney hadde flere gode utgivelser på 90-tallet og imo er det Disneys beste tiår. Ellers har godbitene vært relativt spredt og etter 2000, kan jeg ikke komme på noen utenom Pixarutgivelser som jeg vil rangere like høyt som f.eks Løvenes Konge, Aladdin eller Beauty and the Beast.

Lenke til kommentar
Faen, da blir det Helena Bonham Carter og Johnny Depp i hovedrollene, da, med skummel diktarormusikk fra Danny Elfman.

Fuck, hadde gjerne sett at Terry Gilliam tok den.

 

Det har han allerede, med Brazil ;)

Det første jeg tenkte var faktisk at dette kom til å bli Brazil-light.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

De gamle klassikerne er der de også, men de kom ikke like tett som mange flotte på 90-tallet.

Så Pinocchio en gang i forrige uke tror jeg.. med mindre det var forrige Lørdag.... De lager ikke filmene like skumle nå lengre. Faen må jo ha vært vettaskremte unger som satt i salen under filmen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Keanu passer enkelt og greit ikke til alle rollene han har blitt satt til. Han føles liksom så monoton. Det er derfor man skjeldent vet hva man skal si om han. Passer knall til en film, men burde aldri ha blitt tildelt rollen i en annen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...