CypheroN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg ser på den som en gylden sjanse til å vise vennene mine eneren. Kanskje de gidder å se s/h da. Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 HERREGUD!!! Hva tenker de på!? Det er jo bare remakes og sequals/prequals som lages nå for tiden. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 De tenker vel på å lage en god film. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 HERREGUD!!! Hva tenker de på!? Det er jo bare remakes og sequals/prequals som lages nå for tiden. Når du tenker deg om litt, er dette virkelig tilfelle? Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 De tenker vel på å lage en god film. Nei, de tenker at de har gått tom for ideèr og velger en film som absolutt aldri var tiltenkt en oppfølger(og som abslolutt ikke trenger det), og lager oppfølger til den. Jævlig teit. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg ser ikke helt hva som er så utrolig teit med det. Bommer de, så bommer de, og ingen har tapt noe særlig på det bortsett fra et par tre investorer. Treffer de med dette prosjektet så har vi enda en ny film å se frem til. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 HERREGUD!!! Hva tenker de på!? Det er jo bare remakes og sequals/prequals som lages nå for tiden. På tide å se litt film utenfor Hollywoodsystemet kanskje? Lenke til kommentar
Spissborgeren Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Jeg ser ikke helt hva som er så utrolig teit med det. En regissør uten noen som helst tilknytning til originalen lager en oppfølger til en film uten noe som helst oppfølgermateriale 30 år senere. Holder det? Endret 9. mai 2009 av Spissborgeren Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg ser ikke helt hva som er så utrolig teit med det. En regissør uten noen som helst tilknytning til originalen lager en oppfølger til en film uten noe som helst oppfølgermateriale 30 år senere. Holder det? Spørsmålet var vel heller hvorfor man bryr seg om en film som sannsynligvis vil gå de fleste hus forbi. Som Bacon påpeker så er det ingenting å tape på dette, annet enn hjerneceller som resultat av at man slår hodet i pulten i frustrasjon uten å ha grunn til det. Stikk innom Filmåret 2008-tråden her på forumet så vil du se at Hollywood og resten av filmverden hadde nok et knallgodt år med svært mange gode filmer, så jeg forstår ikke hvorfor man henger seg opp i sånt. Hvis jeg laget Lawrence of Arabia 2 i hagen min så hadde ingen brydd seg, hvorfor bry seg når en amatørregissør og vennene hans får en c-stjerne med seg på en oppfølger? Lenke til kommentar
salamiking Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 HERREGUD!!! Hva tenker de på!? Det er jo bare remakes og sequals/prequals som lages nå for tiden. På tide å se litt film utenfor Hollywoodsystemet kanskje? Mann, jeg satt det veldig på spissen da. Selvfølgelig er det mange filmer som kommer ut som er originale, det bare irriterrer meg at de ikke kan la klassikerne ligge. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Haha, Lawrence of Arabia II hadde virkelig tatt kaka. --------- Endret 9. mai 2009 av CypheroN Lenke til kommentar
HVS122 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Fikk meg ny tv i dag: 40" Samsung. Nokon som har ein anbefaling som den første filmen eg kan sjå på den? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) TV er bare halve opplevelsen. Har du derimot BD-spiller, en bra forsterker med fete høytalere - da snakker vi. Se noe med gode effekter eller noe som du vet ser visuelt bra ut. Eks. Matrix, Rambo 4, Transformers (eller noe annet Bay) eller Planet Earth... Endret 9. mai 2009 av HenHau Lenke til kommentar
Spissborgeren Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Spørsmålet var vel heller hvorfor man bryr seg om en film som sannsynligvis vil gå de fleste hus forbi. Som Bacon påpeker så er det ingenting å tape på dette, annet enn hjerneceller som resultat av at man slår hodet i pulten i frustrasjon uten å ha grunn til det. Stikk innom Filmåret 2008-tråden her på forumet så vil du se at Hollywood og resten av filmverden hadde nok et knallgodt år med svært mange gode filmer, så jeg forstår ikke hvorfor man henger seg opp i sånt. Hvis jeg laget Lawrence of Arabia 2 i hagen min så hadde ingen brydd seg, hvorfor bry seg når en amatørregissør og vennene hans får en c-stjerne med seg på en oppfølger? Ingen har vel sagt noe om å bruke spesielt mye energi på å bli opprømt over dette, ikke nevneverdig mer enn dere bruker på å svare på dem som reagerer. Jeg synes, uansett budsjettgrunnlag, at det er absurd og meningsløst å lage en oppfølger til en verdensberømt og kritikerrost film bare for å tjene på dens rykte. Igjen, jeg henger meg ikke mye opp i det, jeg bemerker hvor absurd og idiotisk det er i en passende tråd. Å sammenligne en budsjettfilm og en hjemmelagd film har lite for seg, men samme det. Let's all be friends. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 de burde lage en remake av filmen som gikk på tv i går, "jason and the argonauts". eller en oppfølger.. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 absurd og meningsløst å lage en oppfølger til en verdensberømt og kritikerrost film bare for å tjene på dens rykte. Det er aldri meningsløst når det er noe å tjene på det Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Hmm.. har det mye å si om det er trueHD eller.. det andre, husker ikke hva det heter. For Blueray that is. Endret 9. mai 2009 av co2 Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 (endret) Hmm.. har det mye å si om det er trueHD eller.. det andre, husker ikke hva det heter. For Blueray that is. HD Ready du skal fram til? Nei, HD Ready/Full HD er ingenting å bry seg om med mindre du sitter nærmere enn ca 2m unna skjermen. Da ser en forskjell. Endret 9. mai 2009 av tjalla Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Jeg har bare sett to filmer den siste måneden. Driver og ser på The Wire. Veldig spennende og bra, men jeg savner litt det og se på film også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå