Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha, da har jeg sett alle Leprechaun filmene. Eller, sitter og ser på Leprechaun - Back in tha hood nå. Fyttigrisen for noen filmer. Er litt usikker på om jeg synes de er utrolig ræva, eller ufattelig geniale. En ting er nå sikkert, og det er at Warvick gjør en utrolig bra Leprechaun ^^

 

Edit:

Haha, Leprechaunen som flørter med ei dame:

Dame: "How tall are you?"

Leprechaun: "about three foot six" 

Dame: "What the fuck?"

Leprechaun: "I make up for it in other areas  :ph34r:

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke bæret av hva som snakkes om her (Cun :p ). Men givende er det, får meg til å google meg ihjel slik at jeg i hvert fall kan få et snev av forståelse.

 

Det er som i PRS når alle akademikerwannabes som har nesen så dypt nede i en bok at de knapt vet hvordan solen ser ut og hva som skjer i den virkelige verden begynner å komme med store ord og sitater for å fremme sine egne meninger (det er vistnok mer givende å la andre formulere for seg...). Men man lærer jo noe av det også.

 

Ikke la mobben bruke sine hersketeknikker til å gjøre at du bedriver selvsensur. Skjenk dem heller og etterlat dem ute i Trondheims villmark. :wee:

Lenke til kommentar

Har planer om det til lørdagen, Dotten ;)

 

Da skal det bli noen heftige filmdiskusjoner, ja! Eller ikke. Vi pleier å snakke om... det husker jeg aldri. Ølen sin skyld!

 

I morra skal vi se The Man who shot Liberty Valance på Dragvoll. Tema for forelesningen er: Auteurteori og ideologikritikk :roll:

Lenke til kommentar

cun, SteffyPants, LarsP og Glint i samme rom. Jeg tør ikke tenke på det.

 

Filmdiskusjoner blir det garantert, av typen:

cun: La Haine er beste film noensinne.

Steffy: Lies, ikke én eneste meteor i den!

Lars: Kjeften på deg mini, alle vet at Blade Runner eier alt.

Glint: Pjokker, hele gjengen, dere har tydeligvis aldri sett filmatiseringen av Lazy Town.

Lenke til kommentar
haha, da har jeg sett alle Leprechaun filmene. Eller, sitter og ser på Leprechaun - Back in tha hood nå. Fyttigrisen for noen filmer. Er litt usikker på om jeg synes de er utrolig ræva, eller ufattelig geniale. En ting er nå sikkert, og det er at Warvick gjør en utrolig bra Leprechaun ^^

 

Finnes de som boks-sett? Har ikke sett noen av de, men husker alle referansene fra Wayne's World når Wayne skremte Garth med Leprechaun-imitasjonen sin.

Og de høres jo morsomme ut iflg user reviews på imdb.

Lenke til kommentar
Finnes de som boks-sett? Har ikke sett noen av de, men husker alle referansene fra Wayne's World når Wayne skremte Garth med Leprechaun-imitasjonen sin.

Og de høres jo morsomme ut iflg user reviews på imdb.

8104188[/snapback]

Jeg håper det, men har ikke sett noe av det. Driver og leter selv, for det her var helt fantastiske greier.

 

edit:

Har jo laget en egen tråd hvor jeg etterlyser noen dvdbokser, inkl. leprechaun

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
cun, SteffyPants, LarsP og Glint i samme rom. Jeg tør ikke tenke på det.

 

Filmdiskusjoner blir det garantert, av typen:

cun: La Haine er beste film noensinne.

Steffy: Lies, ikke én eneste meteor i den!

Lars: Kjeften på deg mini, alle vet at Blade Runner eier alt.

Glint: Pjokker, hele gjengen, dere har tydeligvis aldri sett filmatiseringen av Lazy Town.

8104134[/snapback]

 

Du glemte å snike inn mise en scène :p

Lenke til kommentar
cun, SteffyPants, LarsP og Glint i samme rom. Jeg tør ikke tenke på det.

 

Filmdiskusjoner blir det garantert, av typen:

cun: La Haine er beste film noensinne.

Steffy: Lies, ikke én eneste meteor i den!

Lars: Kjeften på deg mini, alle vet at Blade Runner eier alt.

Glint: Pjokker, hele gjengen, dere har tydeligvis aldri sett filmatiseringen av Lazy Town.

8104134[/snapback]

 

Du glemte å snike inn mise en scène :p

8104338[/snapback]

Han er ikke så arrogant at han ville brukt slike ord muntlig. Du ber nesten om å bli taklet hvis du sier noe sånt. ^^

Lenke til kommentar
Jeg tror ikke de skal lage film, men at de bruker stemmen hans i spillet?

Jeg trodde også det var stemmen i spillet først, men så tenkte jeg "Ah, det er IMBd, det burde være film". Men nå igjen ble jeg usikker ettersom jeg så dette.

 

:wee:

 

Men, noen som vet om det blir film?

Lenke til kommentar
Finnes de som boks-sett? Har ikke sett noen av de, men husker alle referansene fra Wayne's World når Wayne skremte Garth med Leprechaun-imitasjonen sin.

Og de høres jo morsomme ut iflg user reviews på imdb.

8104188[/snapback]

Jeg håper det, men har ikke sett noe av det. Driver og leter selv, for det her var helt fantastiske greier.

 

edit:

Har jo laget en egen tråd hvor jeg etterlyser noen dvdbokser, inkl. leprechaun

8104213[/snapback]

The Leprechaun Collection

 

Edit: Ser at det ikke er alle filmene. Kun 1-4..

Sett med 1-5 HER og HER og HER

Ser ikke ut til at det finnes en boks med all 6 filmer. (Eller er det flere?)

 

Ha en fin dag. :)

Endret av huffadhemi
Lenke til kommentar

b-real, har du sett "enern", House of a Thousand Corpses?

 

Den har annen handling men om den samme psyko familien. Der er det en gjeng ungdommer på biltur som får motorstopp i nærheten av farmen deres, blir bedt på middag og, ja..masse utrolige situasjoner og sykt skuespill. Men også veldig musikkvideo-aktig klipping, mye mere slitsom å følge med på.

 

Captain Spaulding har en mye større rolle i denne, og han er en bra karakter.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Ser virkelig ut som Shia LaBeouf er tatt inn under Steven Spielberg sine vinger og promoteres som den neste store stjernen. Han blir å finne i Transformers (hvor Spielberg er producer) og nå skal han vistnok spille Harrison Ford jr. (hvor Spielberg blir regissør).

 

220px-Evensh.jpg

 

Topp eller flopp? Blir han den neste Tom Hanks, som noen liker å sammenligne han med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...