Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Brad Pitt var rå i Burn After Reading. Ga filmen den nødvendige dynamikken og "fargen". :)

Den må i så fall ha vært en gråfarge.

Ja, en forferdelig karikert og ubrukelig rolle i en elendig film. Helt utrolig at brødrene kunne synke så lavt, de kan jo lage god film.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var da voldsomt. I min boble kunne den skilte med så mangt og blidgjøre så mange. Det er vel stort sett kun her inne jeg treffer på den negative vinklingen. Men så er man her inne litt i overkant kritiske også, i forhold til den gemene hop. Men det må nå bare respekteres.

Jeg er sjeleglad Pitt var i filmen. Reddet den fra middels. :)

Lenke til kommentar
NCFOM er en meget god film, The Big Lebowski og Fargo er glimrende filmer, mens Burn After Reading er patetisk. Det eneste den har å skilte med er noen overbetalte og profilerte skuespillere som trekker publikum.

Synes Burn After Reading er bedre enn Fargo som var meningsløst kjedelig (med unntak av scenen med mr. Stormare).

Lenke til kommentar
Det var da voldsomt. I min boble kunne den skilte med så mangt og blidgjøre så mange. Det er vel stort sett kun her inne jeg treffer på den negative vinklingen. Men så er man her inne litt i overkant kritiske også, i forhold til den gemene hop. Men det må nå bare respekteres.

Jeg er sjeleglad Pitt var i filmen. Reddet den fra middels. :)

Vel den har åpenbart blidgjort en del folk, det skal den ha. Jeg bare skriver hva jeg synes om den. Når man ikke engang humrer en eneste gang under en komedie er det noe galt. Bra for deg at du fikk noe ut av den, jeg ble kun irritert over å kaste bort tiden min :)

Når jeg ikke finner et eneste lyspunkt i en film jeg hadde litt forventninger til så blir jeg en smule kritisk, ja.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Fant ut at jeg faktisk ikke hadde sett Jaws, og at den sto i hylla. Ble ikke skuffet over filmen, men ble sittende lenge etterpå å lure på sangen som går under creditsen. Det er John Williams på sitt beste, men: Hvor har jeg hørt den før? Jeg tenker gammel barne-tv, men finner det ikke ut.

Hjelp!

Lenke til kommentar
Fant ut at jeg faktisk ikke hadde sett Jaws, og at den sto i hylla. Ble ikke skuffet over filmen, men ble sittende lenge etterpå å lure på sangen som går under creditsen. Det er John Williams på sitt beste, men: Hvor har jeg hørt den før? Jeg tenker gammel barne-tv, men finner det ikke ut.

Hjelp!

Lenge siden jeg har sett Jaws, men hvis det er tittelmelodien som brukes på rulleteksten så bruker de i alle fall deler av den i Stor Ståhai. Det var i alle fall det første jeg tenkte når du nevner Jaws-musikk og barnetv.

Lenke til kommentar
Tidenes mest unødvendige post her. Må bare få det ut.

Ååååh, jeg gleder meg så SINNSVAKT mye til ikveld og Star Trek. Noen andre som skal på kino ikveld? :)

/fjortismodus

Jeg tror jeg skal ta en tur.

Lenke til kommentar
Nå er jeg kanskje litt biased i og med at jeg er "Trek'er", men dette er som julaften, nyttår og bursdag på en gang. Uten tvil årets høydepunkt. Håper bare jeg ikke blir skuffet.

Første gang jeg nesten er litt nervøs foran en film.

Skjønner hvordan du har det. :p Jeg vant billetter til en spesialvisning av Nemesis da den kom, og var så syyyykt skuffa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...