Geir M Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Brad Pitt var rå i Burn After Reading. Ga filmen den nødvendige dynamikken og "fargen". Den må i så fall ha vært en gråfarge. Ja, en forferdelig karikert og ubrukelig rolle i en elendig film. Helt utrolig at brødrene kunne synke så lavt, de kan jo lage god film. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Burn After Reading er en morsom liten godbit. En god smakebit på Coen's andre mesterverk. Endret 7. mai 2009 av BadSmile Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 I morgen er premieren! Gleder meg til å se Zachary Quinto spille unge Spock! Her er en episk trailer som til å lade opp med; http://www.youtube.com/watch?v=7w4vk5OZmn8 (husk HD) Andre som skal få med seg premieren i morgen? Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 NCFOM er en meget god film, The Big Lebowski og Fargo er glimrende filmer, mens Burn After Reading er patetisk. Det eneste den har å skilte med er noen overbetalte og profilerte skuespillere som trekker publikum. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det var da voldsomt. I min boble kunne den skilte med så mangt og blidgjøre så mange. Det er vel stort sett kun her inne jeg treffer på den negative vinklingen. Men så er man her inne litt i overkant kritiske også, i forhold til den gemene hop. Men det må nå bare respekteres. Jeg er sjeleglad Pitt var i filmen. Reddet den fra middels. Lenke til kommentar
Compsognathus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Pitt overrasket meg i den filmen, den fysiske komedien han bragte var super. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 NCFOM er en meget god film, The Big Lebowski og Fargo er glimrende filmer, mens Burn After Reading er patetisk. Det eneste den har å skilte med er noen overbetalte og profilerte skuespillere som trekker publikum. Synes Burn After Reading er bedre enn Fargo som var meningsløst kjedelig (med unntak av scenen med mr. Stormare). Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Det var da voldsomt. I min boble kunne den skilte med så mangt og blidgjøre så mange. Det er vel stort sett kun her inne jeg treffer på den negative vinklingen. Men så er man her inne litt i overkant kritiske også, i forhold til den gemene hop. Men det må nå bare respekteres. Jeg er sjeleglad Pitt var i filmen. Reddet den fra middels. Vel den har åpenbart blidgjort en del folk, det skal den ha. Jeg bare skriver hva jeg synes om den. Når man ikke engang humrer en eneste gang under en komedie er det noe galt. Bra for deg at du fikk noe ut av den, jeg ble kun irritert over å kaste bort tiden min Når jeg ikke finner et eneste lyspunkt i en film jeg hadde litt forventninger til så blir jeg en smule kritisk, ja. Endret 7. mai 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Men så er vel ikke jeg akkurat den som har særlig høy standard heller når det kommer til komedie. Ler av det meste, lett å tilfredsstille. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Vet ikke om den nye trailern er kjent for alle, men det virker absolutt lovende. Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Fant ut at jeg faktisk ikke hadde sett Jaws, og at den sto i hylla. Ble ikke skuffet over filmen, men ble sittende lenge etterpå å lure på sangen som går under creditsen. Det er John Williams på sitt beste, men: Hvor har jeg hørt den før? Jeg tenker gammel barne-tv, men finner det ikke ut. Hjelp! Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vet ikke om den nye trailern er kjent for alle, men det virker absolutt lovende. Oh, det så ut som Mad Max med en dose Transformers. Nice. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Vet ikke om den nye trailern er kjent for alle, men det virker absolutt lovende. Gleder meg så sinnsykt til denne filmen! Terminator = favoritt filmer. Christian Bale = favoritt skuespiller. Bedre enn det får man det ikke! Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tidenes mest unødvendige post her. Må bare få det ut. Ååååh, jeg gleder meg så SINNSVAKT mye til ikveld og Star Trek. Noen andre som skal på kino ikveld? /fjortismodus Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Fant ut at jeg faktisk ikke hadde sett Jaws, og at den sto i hylla. Ble ikke skuffet over filmen, men ble sittende lenge etterpå å lure på sangen som går under creditsen. Det er John Williams på sitt beste, men: Hvor har jeg hørt den før? Jeg tenker gammel barne-tv, men finner det ikke ut. Hjelp! Lenge siden jeg har sett Jaws, men hvis det er tittelmelodien som brukes på rulleteksten så bruker de i alle fall deler av den i Stor Ståhai. Det var i alle fall det første jeg tenkte når du nevner Jaws-musikk og barnetv. Lenke til kommentar
STRAND1 Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Tidenes mest unødvendige post her. Må bare få det ut. Ååååh, jeg gleder meg så SINNSVAKT mye til ikveld og Star Trek. Noen andre som skal på kino ikveld? /fjortismodus Jeg tror jeg skal ta en tur. Lenke til kommentar
SgtKabukiman Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Selv om jeg overhodet ikke er noe Star Trek fan, må jeg nesten ta turen bort på kinoen i morgen. Er spent på hva som gjør at filmen har fått så utrolig mye ros. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nå er jeg kanskje litt biased i og med at jeg er "Trek'er", men dette er som julaften, nyttår og bursdag på en gang. Uten tvil årets høydepunkt. Håper bare jeg ikke blir skuffet. Første gang jeg nesten er litt nervøs foran en film. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 8. mai 2009 Del Skrevet 8. mai 2009 Nå er jeg kanskje litt biased i og med at jeg er "Trek'er", men dette er som julaften, nyttår og bursdag på en gang. Uten tvil årets høydepunkt. Håper bare jeg ikke blir skuffet. Første gang jeg nesten er litt nervøs foran en film. Skjønner hvordan du har det. Jeg vant billetter til en spesialvisning av Nemesis da den kom, og var så syyyykt skuffa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå