Fisker Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ja, det var så stor forskjell der at jeg blir helt forvirret! Én avis gir sekser og en annen femmer? Huffamei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) hvilken norsk tabloidavis skal man stole på når det gjelder Star Trek? Dagbladet ga en sekser, mens vg nøyde seg med en femmer. egentlig burde man vel ikke stole på noen av de, men i dette tilfellet har nok en av de rett.. Begge avisene er jo enige i at det er en bra film. Aviser og terningkast pleier jeg å ta springfart og drite en lang marsj i uansett. Å gjøre seg opp en egen mening er nok det beste Ingen av dem har rett i forhold til din filmopplevelse forresten. Den er det kun du som sitter med fasiten til. Endret 7. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 bare småsnakk, gutter, bare småsnakk! ingen krise her! jeg ser det jeg har lyst til å se, uavhengig av aviser, men hadde det ikke vært fint om Dagbladet for en gangs skyld hadde rett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 (endret) Hvem sier at Dagbladet ikke har rett? Du? Fantastisk... Det er forøvrig ikke noe som heter rett og feil i en anmeldelse. Man kan være uenig i den, men anmelderen setter det terningkastet h*n føler passer til filmen fra sitt ståsted ved en subjektiv vurdering. Endret 7. mai 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 ja, så var det det da.. mange kritikere prøver nok å være objektive enkelte ganger? Hvem sier at Dagbladet ikke har rett? Du? Fantastisk... etter at de gav Pulp Fiction en firer har jeg naturlig nok hatt en sunn skepsis til avisen.. T2 fikk en treer. hehe, da så jeg svart skjønner du. men de er sikkert flinke innimellom. Lenke til kommentar
Badering Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hva er galt med en 4er? Er en helt kurant score det. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 jeg er veldig glad i firere, jeg. men Pulp Fiction er bedre enn som så.. er du ikke enig? jeg har lite å finne på så jeg går anmelderen nærmere i sømmene. for å se om vi tenker likt lissom. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Blås i VG og Dagbladet, fasiten ligger hos meg. Ser ut som de fleste anmeldere enes om at det er en knallfilm. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Hehe, Robert III, du vet å markedsføre anmeldelsen din heftig ^^ Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mest fordi jeg kjeder meg, og litt fordi jeg skulle se hvordan det føltes å poste det samme om og om igjen(hint hint). De to postene i går var egentlig totalt irrelevante Jeg tenkte at nå var det i det minste litt relevant siden noen spurte, og alle gode ting er 3. Så det så. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Jeg gir deg honnør for din indirekte kritikk av spambots ^^ Vurderte å gå på pressevisning av Star Trek selv, og nå kan jeg kanskje angre. Får vel se den på kino snart. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 jeg tar tilbake deler av det som ble sagt om Dagbladet. Vegard Larsen er en skikkelig kritiker. (om du spør meg,da..) han Roger Ebert var ikke så glad i Star Trek.. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Det er bare å ignorere Roger Ebert. Som sagt før: Han hyller Spawn og slakter Lost Highway. Mannen er åpenbart gal. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Ebert hyllet vel også Benny Buttz, gjorde han ikke? Hender jeg stikker innom siden hans en gang i blant, men det er ikke så altfor ofte. Har ennå til gode å finne en anmelder jeg alltid er enig i, men anmeldelser fra enkelte forumbrukere er alltid en god pekepinn. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Blås i VG og Dagbladet, fasiten ligger hos meg. Ser ut som de fleste anmeldere enes om at det er en knallfilm. allright! du er litt skeptisk til Star Trek, men blir allikevel kraftig imponert. jeg begynner og glede meg nå.. Det er bare å ignorere Roger Ebert. Som sagt før: Han hyller Spawn og slakter Lost Highway. Mannen er åpenbart gal. ok, det var drøyt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Mest fordi jeg kjeder meg, og litt fordi jeg skulle se hvordan det føltes å poste det samme om og om igjen(hint hint). Pfft, dårlig unnskyldning. Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Du kaller det dårlig unnskyldning, jeg kaller det sosialt eksperiment. Og et lite behov for å eksponere meg selv. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Apropos Roger Ebert, han ga Blue Velvet bunnkarakter fordi Isabella Rosselini måtte gjøre så mange fæle ting: http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbcs.d.../609190301/1023 Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 In others, she is asked to portray emotions that I imagine most actresses would rather not touch. She is degraded, slapped around, humiliated and undressed in front of the camera. And when you ask an actress to endure those experiences, you should keep your side of the bargain by putting her in an important film. Du sikter til? Synes han trekker fram en del positivt underveis, snodig at karakteren blir så lav. Skal lurke litt mer innpå Eberts sider, aldri satt meg helt inn i fyren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå