Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
hvilken norsk tabloidavis skal man stole på når det gjelder Star Trek? Dagbladet ga en sekser, mens vg nøyde seg med en femmer. egentlig burde man vel ikke stole på noen av de, men i dette tilfellet har nok en av de rett..

 

Begge avisene er jo enige i at det er en bra film. :roll:

 

Aviser og terningkast pleier jeg å ta springfart og drite en lang marsj i uansett. Å gjøre seg opp en egen mening er nok det beste ;)

 

Ingen av dem har rett i forhold til din filmopplevelse forresten. Den er det kun du som sitter med fasiten til.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hvem sier at Dagbladet ikke har rett? Du? Fantastisk...

 

Det er forøvrig ikke noe som heter rett og feil i en anmeldelse. Man kan være uenig i den, men anmelderen setter det terningkastet h*n føler passer til filmen fra sitt ståsted ved en subjektiv vurdering.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

ja, så var det det da.. mange kritikere prøver nok å være objektive enkelte ganger?

 

Hvem sier at Dagbladet ikke har rett? Du? Fantastisk...

 

etter at de gav Pulp Fiction en firer har jeg naturlig nok hatt en sunn skepsis til avisen.. T2 fikk en treer. hehe, da så jeg svart skjønner du. men de er sikkert flinke innimellom.

Lenke til kommentar
Blås i VG og Dagbladet, fasiten ligger hos meg. Ser ut som de fleste anmeldere enes om at det er en knallfilm.

 

allright! du er litt skeptisk til Star Trek, men blir allikevel kraftig imponert. jeg begynner og glede meg nå..

 

 

Det er bare å ignorere Roger Ebert. Som sagt før: Han hyller Spawn og slakter Lost Highway. Mannen er åpenbart gal.

 

ok, det var drøyt.

Lenke til kommentar
In others, she is asked to portray emotions that I imagine most actresses would rather not touch. She is degraded, slapped around, humiliated and undressed in front of the camera. And when you ask an actress to endure those experiences, you should keep your side of the bargain by putting her in an important film.

Du sikter til?

 

Synes han trekker fram en del positivt underveis, snodig at karakteren blir så lav. Skal lurke litt mer innpå Eberts sider, aldri satt meg helt inn i fyren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...