Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En bremsekloss i kisten? I don't get it.

:!:

 

Tror ikke Crichtons død ødelegger så mye for filmen, han har vel ikke vært involvert med noe av historien siden 2eren. Jeg leste Jurassic Park når jeg var 11-12 år, selv om jeg nesten ikke skjønte noe av den på den tiden så skjønte jeg at det sannsynligvis var den beste boken jeg hadde lest, og historien til boka var en blanding av 1eren og 2eren husker jeg.

 

Det er sikkert kvaliteten på 3eren og det at den ikke hadde så forferdelig mye suksess (tror jeg) som bremser den, folka er sikkert ikke sikre på at den vil gå i overskudd.

Lenke til kommentar

Den første var en magisk opplevelse på kino.

 

*hive bremsekloss i hodet på Dorian*

 

Ellers, skulle gjerne vært på settet til Iron Man 2 - innspillingen. Fin tweet av Jon Favreau i kveld:

 

Scarlett's first day on set in the Black Widow outfit. You've never heard a crew get so quiet so fast.

Lenke til kommentar
Etter det jeg har lest(i flere år nå) så skal dinosaurene utryddes. I ren Starship Trooper-style.

Dette gjør de enkelt og greit ved å slippe Bomben over øyene. Et lag blir selvsagt sendt inn for å se at alt har gått riktig for seg, bare for å finne ut at dinosaurene har overlevd og blitt radioaktive mutantdinoer.

 

Etter å ha sett denne filmen vil alle sjekke for selvlysende t-rex'er under senga før en legger seg.

Lenke til kommentar
Jurassic Park III er svake saker. CGI'en er verre enn forgjengernes, mindre spenning. Ikke mye å hente.

Akkurat det med CGI-en syns jeg er merkelig, syns fremdeles at JP1 har best CGI av dem, og effektene holder seg utrolig bra for å være en 14 (?) år gammel film. Hadde kanskje noe med budsjettet å gjøre. Har fremdeles en promo pins fra JP1 :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...